Malgejo

El Neciklopedio

Alidirektita el Malgeja
Iri al: navigado, serĉi
Malgejoj

Senrilata bildo de gejo kun alia gejo portanta pelerinon

Noto: Ĉi tiu artikolo estis verkita de avida gejo

"Ĉio dependas de 'se' kaj 'kiam'."

~ Zamenhof pri sia seksa orientiĝo
Bonvolu konfuzi kun mallesbanino.

Malgejonaskiganto estas povra kaj mizera viro, kiu devas zorgi pri la mala sekso. Pro la evidentaj problemoj pri interseksaj rilatoj, multaj malgejoj estas tre koleremaj- precipe tiuj malgejoj, kiuj estas malpli sukcesaj en la rolo de malgejo. Ili ĵaluzas, ĉar ili ne povas ĝui la vivon anstataŭ eduki aĉajn infanojn kaj porpagi la kostajn vivojn de siaj edzinoj.

Ofte ili, precipe la maldekstruloj, do provas malgajigi la gejan vivon per aferoj, kiel geja edziĝo kaj geja adopto. Ili disputas tiajn aferojn en loka klubo kun aliaj malgejaj maljunuloj.

An attentiongrabbing dialogue is worth comment. I believe that you must write extra on this subject, it won't be a taboo topic but typically persons are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers ddgedaebeffdkdce

[redakti] Malgejoj en gejaj kunvenoj

3939 n

Kelkaj strangaj malgejoj ŝatas iri al gejaj drinkejoj, paradoj kaj aliaj kunvenoj por montri, ke ili estas komfortaj kun sia seksa orientiĝo kaj subtenas gejecon. Tio ĉi povas esti tre konfuza por gejoj, precipe kiam la malgejo estas bela. Bonvolu ne fari tion. Dankon.

[redakti] Kritikoj de malgejoj

Sube vi povos trovi pensojn pri virinoj, amo ktp, kiuj eble ŝokos vin. Sed ne rapidu juĝi kaj alglui etikedojn. Oni ja rajtas libere pensi kaj paroli, ĉu ne?

[redakti] Biblia kritiko

8493 n

Laŭ Kristanismo, homoj estas pekuloj ekde naskiĝo; sekve, malgejoj kaŭzas ĉiujn pekojn. Sen malgejoj, Sodomo kaj Gomoro ne povus esti ekzistintaj.

[redakti] Medicina kritiko

Malgejoj estas la ĉefaj disvastigantoj de seksume donita malsano nomita "vivo".

[redakti] Socia kritiko

Malgejeco estas la ĉefa kialo de troloĝiĝo, sekve kaŭzas militon, krimon kaj ĉiajn problemojn pri la moderna vivo. Gealiseksemuloj kreis Hitleron, Osama Bin Laden kaj George Bush.

[redakti] Perverseco de malgejoj

Malgejoj

Malgejoj estas perversuloj, ĉar iliaj ĉefaj plendoj kaj stereotipoj kontraŭ gejoj temas pri anusa seksumado, sadomasoĥismo kaj aliaj tiaj temoj. Ili argumentas, ke samseksamuloj estas perversaj pro tiaj agoj. Temas pri psikologia projekcio- ili nur pensas pri seksumo, do nomas aliajn personojn perversaj.

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Ne vidu ankaŭ

7039 n

[redakti] Ekspliko

Ĉio kion mi diras akordas kun la faktoj. Ne temas pri insulto, temas pri konstato. Mi malamas neniun. Mia kritiko estas ĉefe pri tio, ke laŭ via bildo viro povas interesi nur virinojn, kaj tio kaŝas la realon de gejeco, kio igas gejojn "aparta" "nenatura" "kaŝita" grupo, kiun multaj sekve diskriminacias. Pardonu - mi devas halti nun ĉar mia doministino ĵus alvenis kun sia vipo por mia ĉiu-semajna korekta seanco.

Content Navigation
Aliaj lingvoj