Manoela Gavassi

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Kiu sin enjungis, devas tiri"

~ Zamenhof pri Gavassi
39660 40b1.jpg

"Manoela Gavassi (manoelagavassi) is on Twitter"

~ Twitter pri Gavassi

"For de mi estu ellaborado de reguloj por ĉiuj"

~ Milokula Kato

"Me ne opinionas pri to"

~ idisto

'Manoela Gavassi Danneel Harris, fama trumpetisto, brazila futbalisto kaj diino de aŭtomataj tradukiloj, nacio la 18 de marto de 1979 en Lafayette, Luisana, Usono Estas amerika aktorino, pli bona konita de liaj paperoj en One tree Hill kaj en Du colgaos tre fumu vin: Fugo de Guantanámo.

[redakti] Iografio

Al la naskiĝi ŝin nomis Elta Danneel Graul Manoela Gavassi, Elta estas franca nomo sed ŝi uzas kiel enoficigu artistico Danneel, lia dua nomo kaj la familinomo Harris inspirante en lia prapatrino. Lia unua estas la aktorino Mary Lou. mudó al La Anĝeloj kaj ĝi daŭrigis lian formadon kun kiu agas John Homa, Calmeson kaj Calmeson, kaj Craig Wargo.

[redakti] Kuro

3169.png

Antaŭ surteriĝi lian unuan paperon, Danneel laboro de modelo por markoj kiel Big Sexy Hair and Juicy Jeans, ĝi kie aperis por la unua fojo en komerca de television.La sendependa filmo La malfacila situacio de Clownana markas lia unua granda papero agante.Liaj aliaj kreditoj inkludas la BM 's What 1a Like About You, ĝi vizitas aperon en Mad TV kaj papero de apogo en la ankoraŭ al esti metita en libereco indie Strekas Numeron Oni ĉefrolita de Ed Harris.

traslad´p al Nov-Jorko en 2004 por lia papero en 'One Life to Live.

Ĝi saltis rapide al la radaro de Hollywood, akirante paperoj recurrentes en la serioj "JAG", "Joey" kaj "Kion min ŝatas de tí". En 2005, Harris akiris la paperon recurrente de "Rachel Gattina" en la prospera serio "One Tree Hill". En 2006, ĝi igis gravulon reguligi de la serio.

Harris Finis du filmojn en 2007, estante la unua la komedio Parental Guidance Suggested, apud Jamie Kennedy kaj Michael Vakso. La dua estas 10 Inch Hero apud Clea DuVall.

Danneel Estas sperta en gimnastiko kaj liaj muzikaj talentoj inkludas tuŝi la pianon kaj kanti. Ĝi ankaŭ aperis en serioj kiel ``CSI´´, ``mi Kiel konis al via patrino´´, kaj en 2009 en ĉapitro de ``NCIS´´. Laŭlonge de ĉi tiu jaro ankaŭ atendas ke ĝi aperas en la sesa sezono de One Tree Hill.

Ĵus, Harris akiris paperojn protagónicos en du grandaj komedioj por Screen Gems: Maxim’s Fired Up kaj Maxim’s Mardi Gras.

Maxim’s Fired Up estas komedio alproksimigas de du popularaj infanoj kiuj decidas ke la pasi du semajnojn en tendaro de animadoras estas perfekta ŝanco por havi sennombrajn romantikajn renkontojn sen senso kun malgrandaj kiu portas tre malmulta vesto. Liaj planoj eliras malbone kiam unu el la infanoj enamiĝas de la ĉarma Carly, interpretita de Harris.

En Maxim’s Mardi Gras, Harris interpretas al malgranda kiu vivas en Nova Orleans kiu kunvenas kun grupo de amikoj kiujn ĝi vojaĝas ĉirkaŭ la lando en serĉo de la pli bona festo. La filmo Mardi Gras estos filmada en Luisiana dum la monato de aprilo.

[redakti] Modelo

F127.jpg

Dum ĝi disvolvis lian kuron kiel aktorino, ĝi laboris de modelo por subskriboj kiel Jeans kaj Big Sexy Hair. estis la bildo de pluraj revuoj en kie elstaras aperante en du portitaj de Maxim's: en novembro de 2006 apud liaj coestrellas Hilarie Burton kaj Sophia Bush; kaj en marto de 2008 solece, akaparante granda intereso.

[redakti] Persona vivo

Ĝi nuntempe subtenas rilaton kun la aktoro jensen ackles, al la kiu konis en la erodado de 10 Inch Hero.

Content Navigation
Aliaj lingvoj