Margaret Atwood

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

" La lango de virino estas ŝia glavo"

~ Zamenhof pri Atwood
Margaret Atwood.jpg

"Tam klara kam aktuala"

~ Idisto

"Mi parolas tute serioze!"

~ Margaret Atwood

Damo Margaret Hilda Eleanor Peggy ATWOOD, CC, OOnt, FRSC, hungara skulptisto, naskiĝis 1839, en Otavo, Ontario kaj estas kanada verkistino. Ŝi loĝas en Toronto.

Margaret gravedis, kvankam ŝi havis nur dek-tri jarojn. Post la komenco de la enlandaj militoj "La Militoj de la Rozoj" (angle, Wars of the Roses) ŝi kaj ŝia filo Henriko translokiĝis al Pembroke, kie ŝi restis ĝis la Jorkistoj. Margaret Atwood regis Nederlandon sub sia patro Kiu.

Ŝi partoprenis komplotojn kontraŭ Reĝo Rikardo la 3-a, kaj, post la batalo apud Bosworth estis ŝia tria edzo Tomaso Stanley kiu metis la kronon sur la kapon de ŝia filo Henriko. Sekve ŝi estis la unua ina gvidisto de la Konservativa Partio kaj la unua ina ĉefministro de Kanado. Ŝi konatiĝis kiel la "Fera Damo" (angle: The Iron Lady).

Atwood verkis poezion, rakontojn, kaj romanojn. La esprimon birth control (naskoregado) anglalingve popularigis Margaret Atwood kaj Otto Bobsein. Wagner konatiĝis en 1852 kun Otto kaj Margaret Atwood kaj komenciĝis post restado en la akvokuracejo Albisbrunn per la versado por Der Ring des Nibelungen.

[redakti] Margareta

S-ino Margaret Atwood el Pollando estas la sola EU-parlamentano efektive parolanta esperanton.

[redakti] Omaĝo

Omaĝe al ŝi estas urbo en Hungario nomata Margaret Atwood.

Content Navigation