FANDOM

Megan-fox

Megan Fox en Paradizo

"Nu, kaj?"

~ Gejo pri ĉi tiu artikolo

"Dnes es pervju den om tvoi ostatju zxizn"

~ Mark Hucko

"Vivi en silko kaj veluro, en ĝojo kaj plezuro"

~ Zamenhof pri Megan

"Via tutaĵo estas bela, mia amatino; Vi ne havas difekton"

~ Alta Kanto 4:7 pri Megan Fox

La erinaco Megan Denise FOX (Rockwood, Tennessee, Usono, naskita en 1986, estas unu el la usonaj diinoj de masturbado.

Biografio Edit

Ŝi dancis ekde la aĝo de 5 jaroj kaj lernis striptizon. Ŝia familio translokiĝis en 1996 al Florido, kie ŝi pludaŭrigis kaj finis la lernadon.

Ŝi venkis en konkurso en 1999, poste ŝi komencis aktoradon. Ŝia unua rolo estis en la filmo Holiday in the Sun en 2001 kun Mary-Kate Olsen kaj Ashley Olsen. Ŝi sukcesegis per la filmo Transformers en 2007 kaj iĝis konata.

Oni prezentis en 2009 la filmon Jennifer's body, en kiu ŝi amorludas kun Amanda Seyfried.

BiblioEdit

003

Alta Kanto 4:1-16

Vi estas bela, mia amatino, vi estas bela; Viaj okuloj estas kolombaj, malantaŭ via vualo. Viaj haroj estas kiel aro da kaprinoj, deirantaj sur la deklivo de la monto Gilead. Viaj dentoj estas kiel tondotaj ŝafinoj, kiuj elvenas el la lavejo; Ĉiuj estas en paroj, kaj ne mankas eĉ unu el ili. Viaj lipoj estas kiel ruĝa fadeno, kaj via elparolado estas bela; kiel peco de granato, viaj vangoj aspektas malantaŭ via vualo. Via kolo estas kiel la turo de David, kiu estas konstruita kiel armiltenejo; mil ŝildoj pendas sur ĝi, ĉiuj ŝildoj de la potenculoj. Viaj du mamoj estas kiel du cervidoj, ĝemeloj de gazelino, kiuj sin paŝtas inter la rozoj. Ĝis la tago malvarmetiĝos kaj la ombroj forkuros, Mi foriros al la monto de mirho kaj al la altaĵo de olibano. Via tutaĵo estas bela, mia amatino; Vi ne havas difekton. Kun mi el Lebanon venu, ho mia fianĉino, kun mi el Lebanon; rigardu malsupren de la pinto de Amana, de la pinto de Senir kaj Ĥermon, el la kavernoj de la leonoj, de la montoj de la leopardoj. Vi kortuŝis min, mia fratino, mia fianĉino; Vi kortuŝis min per unu ekrigardo de viaj okuloj, per unu ĉeno de sur via kolo. Kiel bela estas via amo, mia fratino, mia fianĉino! Ho, kiom pli bona estas via amo, ol vino! Kaj la bonodoro de viaj parfumaĵoj estas pli bona, ol ĉiaj aromaĵoj!

Privata vivo Edit

Ŝi vivis inter 2004 kaj 2009 kun kolego, Brian Austin Green. Ili gefianĉiĝis en 2007, sed ili disiĝis en 2009. La diino estas ambaŭseksama.

Ekde 2010, Megan Fox estas modelstarulino en modomarkoj de Armani.

Filmaro Edit

  • 2001: Holiday in the Sun
  • 2003: Bad Boys 2
  • 2004: Confessions of a Teenage Drama Queen
  • 2004: Crimes of Fashion
  • 2004: Two and a Half Men
  • 2007: Transformers
  • 2008: Whore
  • 2008: How to Lose Friends & Alienate People
  • 2009: Transformers: Revenge of the Fallen
  • 2009: Jennifer’s Body
  • 2010: Jonah Hex
  • 2011: Passion Play
  • 2012: Friends with Kids
  • 2012: The Dictator
  • 2012: This Is Forty