FANDOM

"Oni akceptas laŭ vizaĝo, oni forlasas laŭ saĝo."

~ Zamenhof pri alia afero

"Mi pensas, ke tiuj frazoj diras ion pli pri la menso de la dirinto ol pri Esperanto."

~ Renato Corsetti pri ĉi tiu artikolo
Dmenso

Menso estas internerda klubo fondita en Oksfordo en 1946, kiu celas renkontigi la nerdojn ĉiuspecajn. Por havi menson nur necesas atingi poentaron en la supra 2% de la testo de gikeco.

En Menso renkontiĝas aĉe vestataj nerdoj por interagi malelegante kaj ĝene konversacii sur bazo de trolegemo kaj teda interdisputado. Tute demokratie, Menso estas malfermata al gikoj el ĉiu lando, socia origino, aĝo, klereco, kredo, pensmaniero, kulturo, raso, vivmaniero, profesio, ktp.

Menso estas neŭtrala opinie, krede kaj politike. Estas 100,000 mensohavantoj en 45 landoj, kiuj opinias kaj kredas libere kaj diverse, kiuj helpas unu la alian dum vojaĝoj (orientado kaj gastigado) kaj ebligas internacian nerdumadon. Mi pensas ke ni povas, iom materiisme eble, akcepti ke menso trovigas en la cerbo kaj do en la korpo.

Geedziĝo Edit

En ironia formo, oni diras ke "lia menso divorcis (= apartiĝis, disiĝis) de prudento", kiam oni volas diri ke iu malsĝiĝis.

Inventemo Edit

Estis nur la homa menso kiu "inventis" la nocion "scienco". Aliaj konceptoj, ekz. de Dio aŭ de la naturo, ne povas havi la saman nomon "scienco", ĉar ili estas inventitaj de alispecaj aĵoj, ne de cerboj.

Logiko Edit

La natura logiko de la homa menso tute malsamas de la matematika logiko, sed tamen estas io universala (do sendependa de nia nacia lingvo). Do internacia lingvo nature baziĝu sur la natura logiko de la homa menso, kaj ne sur la artefarita matematika logiko. (Kaj tion mi diras kiel fakulo pri matematika logiko!)

Malvarmeco Edit

Malvarma menso ne egalas al freŝa menso; freŝa menso rilatas al la fakto, ke la menso estas ripozinta, trankviliĝinta; ekzemple: "mi pripensos tion morgaŭ, kun freŝa menso" (post nokta ripozo).

Mi ne havas ideon pri "malvarma menso" (ĉi tiu esprimo ne vekas en mi respondan signifon en mia patrina, itala lingvo).

Transportado Edit

Metafore oni povas diri "lingvo estas vehiklo de la menso."