Monarkio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Iras ĉiu kruro laŭ sia plezuro"

~ Zamenhof pri seksumado

"Abundo de richaji ne esas nociva"

~ idisto
Monarkio (bonalingve reĝregomonarkujo) estas familio de ŝtelistoj, kiuj sinsekve ŝtelas unu popolon. Alie, ĝi estas mafio, kies ĉefeco estas hereda. La kapon de ŝtelistoj, oni nomas imperiestroreĝo, la vickapon oni nomas princo. La populara aktoro Kumaratunga ja estis klara kontraŭulo de dinastioj.
Divorcis

Stultaj idistoj diras ke Dinastio esas sucedo di regnanti de sama familio. Tio ĉi estas tre granda mensogo.

Laŭ mia opinio ĉi tiu artikolo ne estas tre grava, ĉu ne? Ĉu vi komprenas ĝin? Do bonvole ne klarigu nin! Mi preferas daŭre ne kompreni tion.

[redakti] Sociaj klasoj

En la vera monarkio estas nur la monarko kaj la sklavoj. Tro plate.

[redakti] Biblio

Romanoj 13:1-9

Ĉiu animo submetiĝu al la superaj aŭtoritatoj, ĉar ne ekzistas aŭtoritato, krom de Dio; kaj tiuj, kiuj ekzistas, estas starigitaj de Dio. Tiu do, kiu kontraŭstaras al aŭtoritato, rezistas al la ordono de Dio; kaj tiuj, kiuj rezistas, ricevos juĝon. Ĉar regantoj estas teruraĵo ne al la bona agado, sed al la malbona. Ĉu vi volas ne timi aŭtoritatulon? faru bonon, kaj vi havos de li laŭdon; ĉar li estas servanto de Dio al vi por bono. Sed timu, se vi faras malbonon; ĉar ne vane li portas la glavon, ĉar li estas servanto de Dio, venĝanto por kolero kontraŭ tiu, kiu faras malbonon. Sekve estas necese submetiĝi, ne nur pro la kolero, sed ankaŭ pro konscienco. Ĉar pro tio vi ankaŭ pagas tributon, ĉar ili estas servantoj de Dio, klopodantaj por ĉi tio mem. Redonu ŝuldon al ĉiuj: tributon, al kiu tributo estas ŝuldata; imposton, al kiu imposto; timon, al kiu timo; honoron, al kiu honoro.

[redakti] Vidu ankaŭ

9107

[redakti] Ne vidu ankaŭ

Content Navigation