Nano

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Li estas preskaŭ mia frato: nepo de kuzo de onklo de konato"

~ Zamenhof pri nano
SELVAGEM

"Ankaŭ nanoj komenciĝis malgrandaj"

~ anonimulo pri nano

"La problemo esas linguala (linguistikala), psikologiala ed ultime metafizikala"

~ Idisto

Nanoj estas malgrandampleksaj uloj, tre similaj al homoj. Ili estas tre saĝaj, kaj scias ĉiun sekreton de naturo. Ili ŝatpreferas subterajn lokojn kaj oron.

Nanoj estas kreitaj ĝenerale el ĉipa materialo kiel gipso, terakotoplasto; ili similas viretojn kun rozkolora haŭto, ruĝa ĉapo, blanka barbo kaj akre koloraj vestoj. Ili tenas diversajn ĝardenajn ilojn: ĉarumon (uzatan kiel florpoto), akvumilon, segilon, hakilon; aŭ muzikilojn: akordionon, violonon, sakŝalmon.

Iliaj tradiciaj kunuloj estas cervinoj, fungoj, putoj el pneŭoj kaj malgrandaj ventmuelejoj.

[redakti] Nanseksemo

Nanseksemo certe estas perversaĵo. Oni ne komprenas kaj ne povas imagi, kiel virino povas ami kaj karesi nanon. Plimulto da virinoj sentas abomenon pri tiu afero, kaj tiel estos ĉiam. Dio Naturo ordonis al virinoj ami normalkreskulojn. Sed virinoj ja rajtas ne obei naturon kaj perversumi, kondiĉe ke ili neniun nanon "amas" perforte.

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Literaturo

  • La Nekonata Konato. Mistera rakonto, originale de D. P. Boatmon. 1933 124 p. „Ventfrape rapida, glata, agrabla rutina facila stilo.“ (Bibl. Gaseto, 1933, p: 13.)
Content Navigation