Naruto

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Pli da bruo, ol da faro"

~ Zamenhof pri Naruto
Url

"Le anglese ha habite alcun influentia, ben secur"

~ Interlingvaisto

"Forsan ico esas tre tre stulta ideo."

~ Idisto

Naruto (NARUTO -ナルト-) estas unu serio kaj du serioj. La mangao estas farata de manga-verkisto Kiŝimoto Masaŝi (japane: 岸本 斉史 [Kiŝimoto Masaŝi]). La unua ĉapitro de la mangao aperis en la gazeto Akamaru Jump en 1997. Ekde novembro 1999 ĝi estas eldonata en gazeto Shonen Jump. Tio estas unu el la plej nerdaj mangaoj, bedaŭrinde la aŭtoro asertas, ke li jam havas planon, kiel fini sian verkon, kaj ĝi finiĝos en la majo [de 2013].

Laŭ la komenco de la mangao estas filmita serio. Tuj post ĝi oni komencas montri la duan serion "Naruto:Ŝippuden" (-ナルト- 疾風伝 [Naruto Ŝippūden]). Oni ankoraŭ filmis kelkaj OVA-oj kaj animeaj filmoj kun sendependa scenaro. Krome estas kreitaj multaj videoludoj, bazitaj sur la mangao, la animea seriaro kaj sur la filmoj.

[redakti] Ligitaj laboroj

2011 n

[redakti] OVAĵo

La sekvaj OVA-epizodoj estas filmita en Studio Pierrot:

  • Serĉu trifolion (紅き四つ葉のクローバーを探せ [Akaki jocuba no Kurōbā ŭo sagase]), 17 min., 20a de decembro 2002.
  • Batalo en la vilaĝo de akvofalo — mi jam estas heroo! (滝隠れの死闘 オレが英雄だってばよ! [Takigakure no ŝitō — ore ga eijū dattebajo!]), 40 min., 20a de decembro 2003.
  • Festo de Konoha (木ノ葉の里の大運動会 [Konoha no sato no dai undōkai]), 11 min., 21a de aŭgusto 2004.
  • Bedaŭrinde lukto! Ĝonin-oj kontraŭ genin-oj!! Nerda turniro!! (ついに激突!上忍VS下忍!!無差別大乱戦大会開催!! [Cuini gekitocu! Ĝōnin tai genin!! Musabecu dairansen taikai kaisai!!), 22a de decembro 2005.
  • La krucado de vojoj (ザ・クロスローズ [Za kurosurōzu], de angla The cross roads), 28 min., 2009.
  • Ĝino kaj tri deziroj

[redakti] Filmoj

  1. Naruto La Filmo (劇場版 NARUTO 大活劇! 雪姫忍法帖だってばよ!! [Gekiĝōban Naruto Daikacugeki! Jukihime Ninpōĉō dattebajo!!]), 82 min., 21a de aŭgusto 2004.
  2. Naruto La Filmo 2 (大激突!幻の地底遺跡だってばよ [Daigekitocu! Maboroŝi no Ĉiteiiseki Dattebajo]), 97 min., 6a de aŭgusto 2005.
  3. Naruto La Filmo 3 (大興奮!みかづき島のアニマル騒動だってばよ! [Dai Kōfun! Mikazuki-ĝima no Animaru Panikku Dattebajo!]), 95 min., 5a de aŭgusto 2006.
  4. Naruto Ŝippuden La Filmo (劇場版NARUTO−ナルト− 疾風伝 [Gekiĝōban Naruto Ŝippūden]), 95 min., 4a de aŭgusto 2007.
  5. Naruto Ŝippuden La Filmo 2 (劇場版 NARUTO−ナルト− 疾風伝 絆 [Gekiĝōban Naruto Ŝippūden: Kizuna]), 90 min., 2a de aŭgusto 2008.
  6. Naruto Ŝippuden La Filmo 3 (劇場版 NARUTO-ナルト- 疾風伝 火の意志を継ぐ者 [Gekiĝōban Naruto Ŝippūden Hi no Iŝi ŭo Cugumono]), 96 min., 1a de aŭgusto 2009.
  7. Naruto Ŝippuden La Filmo 4 (劇場版 NARUTO-ナルト-疾風伝 ザ・ロストタワー [Gekiĝōban Naruto Ŝippūden: Za Rosuto Taŭā], de angla The Lost Tower), 85 min., 31a de julio 2010.
  8. Naruto Ŝippuden La Filmo 5 (劇場版 NARUTO-ナルト- ブラッド・プリズン [Gekiĝōban Naruto: Buraddo Purizun, de angla Blood Prison), 100 min., 30a de julio 2011.
  9. Naruto Ŝippuden La Filmo 6 (ROAD TO NINJA -NARUTO THE MOVIE-), 28a de julio 2012.

[redakti] Roluloj

La plejmulto de la roluloj estas en la klaso ĉuninĝonin, kiuj estas la ĉefaj roluloj. La ĉefa karaktero estas nomata Uzumaki Naruto.

La historio disvolviĝas en la vilaĝo Konoha. - Noto: Tiun frazeton oni ne jam povas nomi "historio". Provizore la "ĉapitreto" estu nevidebla.

[redakti] Referencoj

Content Navigation