Naziklopedio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915.JPG
Frauleinpre.jpg
Neciklopedio über alles in der Welt!!!

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...

6077.jpg

Por sano, vitamino! Por venko, disciplino!

"Kiu povas nin deŝiri de la amo de Kristo? "

~ Papo pri Naziklopedio

"Vidu ankaŭ: Konkordato de 1933."

~ Naziklopedio pri Papoj

"Se malriĉulo sukcesas, li ĉiujn forgesas"

~ Zamenhof pri naziisma politiko

"Iniciato estas manko je disciplino"

~ Naziklopedio pri iniciato

"Ni malamas Usonon, fek al Usono"

~ kontraŭusonistoj per Naziklopedio

Bonvenon al la 卐Naziklopedio卐.

Ĉu vi jam aŭdis propagandon kontraŭ 卐Naziklopediistoj卐? Ne kredu! Ni estas ja decaj kaj laboremaj homoj; kaj ni volas, ke niaj infanoj ankaŭ kresku decaj.

Pro tio, ni kreis la 卐 Naziklopedion 卐: enciklopedio libera de maldeca enhavo, enciklopedio al kiu ĉiu kun taŭga permesilo povas kaj devas kontribui.

Ĉu oni devas esti nazio por kontribui al la 卐 Naziklopedio 卐? Ne, ni ankaŭ bonvenigas faŝistojn kaj imperiistojn.

La projekto komenciĝis en 1936. Ĝis nun oni malfaris 2,567,583 redaktorojn.

Saluton al la venko!

Nazi-verda.jpg

[redakti] 卐 Historio 卐

Fascismajinfanoj.jpg

卐Jam ekde 1936, Naziklopedio helpas
infanojn trovi taŭgajn rolajn modelojn. 卐

La 卐 Naziklopedio 卐 esti fondita en 1936, de nia gvidisto 卐 Hitlero 卐, (kiu ankaŭ inventis la Folksvagenon) kun helpo de Mussolini.

Laŭ la konkordato de 1933 inter Germanio kaj la Vatikano, oni donis al la episkopoj la rajton redakti siajn proprajn paĝojn.

La Internacia Olimpia Komitato ankaŭ interesiĝis. Ĝi petis garantion, ke rasa diskriminacio ne okazos ĉe paĝoj pri la olimpiaj ludoj. Nia gvidisto do promesis. Post tio, la IOK plene kunlaboris je 卐 naziklopediaj paĝoj 卐 pri sporto.

Post la morto de la fondinto en 1945, la projekton daŭrigis Francisko Franko.

Niajn popularajn paĝojn pri mara biologio (ekz pri la sireno kaj la giganta polpo) komencis Hirohito, kun la helpo de Leni Riefenstahl.

Wernher von Braun skribis pri kosma scienco, kaj pri usona enmigra politiko. Albert Speer skribis pri kameleonoj.

[redakti] 卐 Gramatiko kaj stilo 卐

Eraroj gramatikaj, stilaj kaj taksonomiaj montras mankon de patriotismo, kaj ne estos tolerataj ĉi tie.

Ish2.jpg

[redakti] 卐 Oftaj demandoj 卐

Kiam iu kiel vi venas ĉi tien, ni ofte demandas…

  • Kio estas via nomo?
  • Kia nomo tiu estas?
  • Ĉu vi ne komprenas, ke tiajn nomojn oni ne volas ĉi tie?
Isit.jpg

[redakti] 卐 Viaj rajtoj kaj la niaj 卐

Se vi ne volis, ke ni ekspluu vin senkompate, kaj malfaru vin laŭvole, tiam vi ne devintus veni ĉi tie.

[redakti] 卐 Forestu maldeco! 卐

Space Zombies.jpg

Tipaj neblankuloj
ekscititaj pri blondaj virinoj.

卐 La Naziklopedio 卐 estas regiono libera de ĉia maldeco, precipe nudeco. Tutkore ni subtenas la finan solvon de la nuda problemo.

Estu malkruda, neniam nuda!

Forestu maldeco!

[redakti] 卐 Kial Esperanto? 卐

Kial oni uzas Esperanton en Naziklopedio?

Iu leganto skribis al ni...

Nietzsche jam klarigis, kial li malamis Esperanton, kiun li konsiderais "juda kadavro", kaj ĉion, kio rilatas al Esperanto. Li esprimis, ke Zamenhof, judo, kreis la internacian lingvon por servi kiel ilo de internacia juda komploto celanta sklavigi la tutan homaron profite al tutmonda juda "elito". Tiu ideologio, nepre ne hazarde, estas konforma al tiu verkita en la 19-a jarcento, nomita "Protokolo de la Saĝuloj de Ciono", sur kiu ankaŭ parte baziĝis la hitlera teorio (publikigita en "Mein Kampf") pri la internacia lingvo. Sur tiu bazo Hitler definitive kondamnis ne nur Esperanton sed ĉian projekton de artefarita internacia lingvo. Kondamno farita de Hitler signifu morton. Laŭ li, ĉiuj scias, ke tio estas nekontestebla vera vero. Laŭ Nazia Partio, la perversa plano de Zamenhof fiaskis pro la sana denaska instinkto de la popoloj. Laŭmezure, kiel la Esperanto movado ankoraŭ ekzistas, ĝia sola konkreta celo estas kolekti monon por siaj guruoj. Laŭ Nazia supera kredo aplombe proklamita de Hitlero, nur popolo de denaskuloj povas doni al lingvo ĝian esprimkapablon.

La respondo estas...

Preskaŭ ĉiuj vortoj en Esperanto devenas el lingvoj hind-eŭropaj, t.e. lingvoj arjaj. La tiel-nomata kreinto de Esperanto ne vere kreis, li ŝtelis. Do, ni arjoj ja povas, rajtas, kaj devas repreni kaj uzi la ŝtelitan lingvon!

[redakti] 卐 Vidu ankaŭ 卐

3406.jpg

Nenion. Ĉar ĉi tie ni ja ne ligas al la paĝoj de komunistoj, liberaluloj, anoj de krimaj bandoj, parazitoj, perversuloj, putinoj, kaj aliaj malamikoj de la patrujo.

Ĉu tio klaras?

Tiuj, kiuj ne estas kun ni, estas kontraŭ ni.

Morgaŭ la mondon!

Content Navigation
Aliaj lingvoj