Neĝulino

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

Katecoke

"Ĉu vi intenciis: ĉiesulino?"

~ Neciklopedio pri Neĝulino

"Ĝibulo ĝis morto restos ĝibulo"

~ Zamenhof pri nanoj, iom konfuzita

"Tre bona kaj interesa artikolo. Gratulon!"

~ leganto pri ĉi tiu artikolo

"Ĝi estas absurda"

~ Hans-Georg Kaiser

"Ad omna bandito segun sua merito"

~ idisto
9430

Neĝblankulino: La plej bela el ĉiuj, (ruse Снегурочка, germane Schneewittchen (respektive origine Sneewittchen, de la platgermanaj vorteroj Snee „neĝo“, witt „blanka“ kaj -chen „-etulino") estas kromnomo fama princino Kate Moss knabina figuro el la tradicia rusa fabelaro. Ŝi akiris tiun kromnomo pro la uzado de "neĝo", slango je kokaino.

[redakti] Vivo

3966

Tio okazis iam en la mezo de vintro. La neĝaj flokoj falis de la ĉielo kvazaŭ plumoj. Reĝino sidis ĉe fenestro, kiu havis nigran ebonan kadron, kaj kudris. Ŝi levis la okulojn, ekrigardis la ĉielon kaj en la sama momento ŝi pikis sian fingron per la kudrilo. Tri sangaj gutoj falis sur la neĝon. La ruĝo tiel bele kontrastis la blankan neĝon, ke ŝi pensis: Se mi havus infanon tiel blankan kiel la neĝo, tiel ruĝan kiel la sango kaj tiel nigran kiel la ligno de la kadro!

Iun tagon ŝi kaj sia edzo observas, kiel pluraj infanoj konstruas la figuron de neĝhomo. Ili decidas skulpi al si infanon el neĝo. Tiu neĝa skulptaĵo viviĝas kaj de la maljunuloj nomas la mistere viviĝintan knabinon Sneguroĉka. Laŭ Aleksandr N. Ostrovskij, kiun poste Pjotr Iljiĉ Ĉajkovskij kompletigis per scena muziko, Sneguroĉka estas la filino de Avo Frosto, la simboligo de la vintro, kaj de la Reĝino de Printempo, kiu krokis sian edzon.

Tamen kun la nasko venas la malbeno kaj la morto de la patrino. Lasita sola kun suĉinfano, John alfrontas teruran vintron serĉante nutraĵon por sia malsata anĝelo. Saviĝo neatendite alvenas kiam la larmoj de la patro fandas la frostan tombon de sorĉisto, la Verd-Okululo. Kiel dankon, la sugesta ulo plenumas la tri dezirojn de John: nutraĵon por Neĝblankulino, reĝlandon por vivigi lian familion kaj reĝinon ĉe lia flanko. Tamen la motivo de John por festadi estas mallongdaŭra. Ĉar la Verd-Okululo ellaboras ruzan planon por la bonfaro de sia propra familio. Ŝuldante al sia malvolonta sorĉista filino, Elspeth, antaŭlongan deziron, li kuraĝigas ŝiajn dezirojn por enposteniĝi al la trono.

[redakti] Infaneco

Karlie-Montana

Reĝino denove mortas, kaj la vidva reĝo stulte post iom da tempo prenas duan edzinon, kiu belas, sed patologie ĵaluzas pri la juneca belo de la reĝa filino. Ŝi ne povis toleri, ke iu superas ŝin en beleco. Ŝi havis miraklan spegulon. Ĉiufoje kiam ŝi ekstaris antaŭ ĝi kaj demandis:

Speguleto mia, speguleto hela,
Kiu en la lando estas la plej bela?

ĝi respondis:

Vi reĝino, vi estas ĉe ni la plej bela!

Tiam ŝi estis kontenta, ĉar ŝi sciis, ke la spegulo diras la veron. Neĝulino kreskis kaj fariĝis pli kaj pli bela. Kiam ŝi estis sepjara, ŝi estis tiel bela, kiel la hela tago, pli bela ol la reĝino mem. Kiam ĉi tiu demandis foje sian spegulon:

Speguleto mia, speguleto hela,
Kiu en la lando estas la plej bela?

ĝi respondis:

Plej bela vi estas ĉe ni, ho reĝino,
Sed miloble pli bela estas Neĝulino.

La reĝino ektimis kaj fariĝis verda pro envio. De ĉi tiu momento ĉiufoje kiam ŝi ekvidis Neĝulinon, la koro turniĝis en ŝi pro malamo al la knabino. La envio kaj fiero kreskis kvazaŭ malbonaj herboj en ŝia koro, tiel ke ŝi ĝuis trankvilon nek tage, nek nokte. Ŝi alvokis ĉasiston kaj diris:

Forkonduku la infanon en la arbaron, mi ne volas plu vidi ĝin antaŭ miaj okuloj. Mortigu ĝin kaj alportu al mi la pulmojn kaj la koron kiel pruvon de la plenumo de mia ordono, vi, kompreneble, povos seksperfortigi ŝin.

La ĉasisto devis ĝoje obei. Li forkondukis la princinon, malvestigis ŝin karese, streĉis la penison kaj jam estis trapikonta la virgan himenon de Neĝulino, kiam ŝi ekploris kaj diris:

Kara ĉasisto, lasu al mi la vivon, mi forkuros en la sovaĝan arbaron kaj neniam revenos hejmen, polico neniam scios pri ni.

Ŝi estis tiel bela, ke la ĉasisto ekkompatis ŝin kaj diris:

Forkuru, malica infano.

Baldaŭ disŝiros vin la sovaĝaj bestoj kaj neniam polico akuzos min, li pensis kaj tamen li sentis, kvazaŭ peza ŝtono defalis de lia koro, ke li ne devas mortigi ŝin. En la sama momento juna aprido kuris preter li. Li ĝin mortigis, elprenis la pulmojn kaj la koron kaj alportis ilin al la reĝino. La kuiristo devis kuiri ilin kun salo, kaj la malica virino manĝis ilin, pensante, ke ŝi manĝas la pulmojn kaj la koron de Neĝulino.

[redakti] Seksskaveco ĉe pedofilaj nanoj

5OLEaBA

La maliĉa infano restis tute sola en la arbaro. Ŝi rigardis la arbajn foliojn, kvazaŭ serĉante de ili konsilon. Ŝi ekkuris inter ŝtonoj kaj dornoj, kaj la bestoj saltis preter ŝi, sed ne atakis ŝin. Ŝi kuris tiel longe, kiel la piedoj povis porti ŝin. Noktiĝis. Ŝi ekvidis dometon kaj eniris por ripozi. En la dometo ĉio estis malgranda, sed tiel putra, ke ne eble estas tion priskribi. Tie staris tableto kovrita per blanka littuko kaj sur ĝi sep malgrandaj teleroj, ĉiu telereto kun sia forketo, krom tio sep tranĉiletoj kaj forketoj, sep malgrandaj glasoj. Apud la muro estis en vico sep literoj, sur ĉiu estis sternita blanka tuko. Neĝulino malsata kaj soifanta manĝis de ĉiu telereto iom da legomoj kaj da pano kaj trinkis el ĉiu glaso guton da vino, ĉar ŝi ne volis forpreni ĉion de unu. Poste, tre laca, ŝi kuŝiĝis sur liton; sed neniu taŭgis, unu estis tro longa, alia tro mallonga; fine la sepa estis bona, ŝi kuŝiĝis sur ĝin, alvokis la benon de Dio kaj ekdormis.

Kiam tute mallumiĝis, venis la mastroj de la dometo, sep nanoj, fosistoj de metaloj en la montoj. Ili eklumigis siajn sep kandelojn kaj en la hela lumo rimarkis, ke iu fremda estis ĉe ili, ĉar ne ĉio estis en ordo, kia ili ĝin lasis.

X973

La unua demandis:

Kiu sidis sur mia seĝeto?

La dua: Kiu manĝis de mia telereto?

La tria: Kiu mordis de mia pano?

La kvara: Kiu manĝis de miaj legomoj?

La kvina: Kiu uzis mian forketon?

La sesa: Kiu tranĉis per mia tranĉileto?

La sepa: Kiu trinkis el mia pokaleto?

La unua ĉirkaŭrigardis, rimarkis sur sia lito postsignon de malgranda piedo kaj diris:

Kiu eniris en mian liton?

La aliaj alkuris kaj ekkriis: Ankaŭ en la mia iu kuŝis.

La sepa rigardante sian liton, ekvidis sur ĝi Neĝulinon dormanta. Li alvokis la aliajn, ili alkuris kaj ekkriis pro miro. Ili alportis siajn sep kandelojn kaj lumigis Neĝulinon.

Mia Dio, mia Dio! ili kriis kiel bela infano!

Ili tre ĝojis ĉar tiuj ili estis pedofilaj. La sepa nano seksumis kun siaj kunuloj, kun ĉiu unu horon, kaj tiel pasis la nokto.

Matene Neĝulino vekiĝis kaj, ekvidinte la sep nanojn, ektimis. Sed ili amike demandis:

Kiel oni nomas vin?

Neĝulino.

Kiamaniere vi venis en nian domon? daŭrigis ili la demandojn. Ŝi rakontis al ili, ke ŝia duonpatrino volis pereigi ŝin, sed la ĉasisto ŝin ekkompatis post agrabla seksumado; ke ŝi kuris la tutan tagon, ĝis fine ŝi trovis ĉi tiun dometon. La nanoj diris al ŝi:

Se vi mastrumos en nia domo, kuiros, lavos, kudros, trikos, seksumos kun ordo kaj pureco, vi povas resti ĉe ni, kaj nenio al vi mankos.

Bone, tre volonte respondis Neĝulino kaj restis ĉe ili. Ŝi mastrumis kaj seksumis kun ordo en la domo; la nanoj iris ĉiumatene en la montojn kaj serĉis oron, vespere ili revenis, kaj la manĝaĵo devis esti preta. La tutan tagon la knabino estis sola kaj masturbiĝis, la bonaj nanoj avertis ŝin kaj ĉiam diris:

Gardu vin kontraŭ via duonpatrino. Ŝi baldaŭ ekscios, ke vi estas tie ĉi; enlasu neniun.

[redakti] Adoleskanteco

AprilOneal2

Ŝin malkovris tie Camilla Parker Bowles en aĝo de 14 jaroj kaj komencis en reklamoj pri kalsonetoj. La ĵaluza reĝa edzino tamen ekscias pri la fuĝo, kaj post du vanaj provoj fine sukcesas per truko venenigi la knabinon per tro pura kokaino.

La sep funebrantaj nanoj volas ĵus porti ŝian vitran ĉerkon al la tombo, kiam juna nekrofila princo Johnny Depp vidas la mortan belulinon kaj petas la nanojn porti ŝin al sia gepatra kastelo. Dum la seksumado, a ŝajne mortintino elsputas puregan kokainon kaj respiras, tial ke la enamiĝinta princo povas peti la princidinon esti putino al li, kaj ŝi konsentas.

Moss en 1998 venis al malkutimiga kliniko pro siaj drog- kaj alkohol-problemoj. Spite al tio, ŝia kariero daŭris plu. En 2005 ŝi estis filmita kiel kokainkonsumanto. Pro tio ŝia kariero venis en krizon nur dum mallonga tempo. Ŝi nun lukras milionojn da dolaroj en jaro.

[redakti] Edziniĝo

La imperiestro Hirohito edziĝis je sia malproksima kuzino Princino Neĝulino de la Familio Kuninomiya je la 26-a de januaro 1924.

[redakti] Opinioj

Laŭ Puritana Esperanto-Ligo nanseksemo certe estas perversaĵo. Ili ne komprenas kaj ne povas imagi, kiel virino povas ami kaj karesi nanon. Plimulto da virinoj sentas abomenon pri tiu afero, kaj tiel estos ĉiam. Dio kaj Naturo ordonis al virinoj ami normalkreskulojn.

Quint esperanto

[redakti] Psikologia vidpunkto

"Neĝulino kaj ŝiaj sep nanoj" laŭ Psikologio vere rakontas la historion de psikopata virino, jam kvardekjara sed ankoraŭ sentimente nematura. La sep nanoj estas la materiiĝo de la sep timoj de Neĝulino. Tial, ekzemple, Grumblulo estas la timo pro la maljuniĝo, kaj Folulo estas la timo pro la malĝojo kaj melankolio. La malican sorĉistinon, fakte estas la materiiĝo de la orgojlo de Neĝulino.

[redakti] Literaturo

Ĝi estas la ĉefrolulino de pluraj rusaj popolaj fabeloj, kiuj iĝis modelo por samnoma teatraĵo de Aleksandr N. Ostrovskij. En 1878 la aŭstra komponisto Ludwig Minkus (cirile Людвиг Минкус), vivanta en Rusio, kaj la francdevena baletestro Marius Petipa surscenigis baletan adapton de la teatraĵo sub la titolo La Fille des Neiges ("La filino de la neĝoj") por la cara Mariinskij-Baleto, kaj la teatraĵo ankaŭ estis modelo por la baleta opero "Sneguroĉka" de Nikolaj Rimskij-Korsakov.

La tradicia fabela figuro vaste diskonatiĝis en Rusio aparte per la fabelokolektoj de Aleksandr Nikolajeviĉ Afanasjev, kiu publikiĝis inter la jaroj 1855 kaj 1863 en ok kajeroj. Iuj de la fabeloj ankaŭ fontas de Vladimir Ivanoviĉ Dal.

[redakti] Estonto

Bran

Junulino venas al la paradizo. Ĉar por virgulinoj estas rezervita aparta angulo, ŝi devas submeti sian himenon al la ekzameno de anĝelo-kontrolisto. Post momento la anĝelo, embarasite, venas al sankta Petro:

- Tion mi neniam vidis antaŭe. Ŝi havas sep etajn truojn.

- Tio ne gravas. Ŝi rajtas tamen iri al la virgulinejo. Kiel ŝi nomiĝas?

- Neĝulino.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation