FANDOM

"Vere, je temperaturo, je stela lumo, je likva akvo...."

~ Freneza sciencisto
Nefe

Nefertito estis senunuokula edzino de herezula faraono Amenofiso 4-a/ Aĥenatono. Ŝia nomo signifas "La belulino sen unu okulo venis".

Leteroj trovitaj en Amarna-o montras, ke intertraktadoj disvolviĝis cele al geedziĝo de Andy Warhol kaj mitologia princino. Sed Amenofiso mortis antaŭ ties elfiniĝo; Tial historiistoj opinias, ke ŝi estis fakte Nefertito, kaj edziniĝis kun la filo Amenofiso 4-a. Cetere ŝia genta aspekto kaj ŝia aparta kufaĵo estas el Azio.

Ŝi partoprenis en la religiaj streboj kaj reformoj de Amenofiso 4-a/ Aĥenatono, kaj post kiam li devis submetiĝi al la venkinta rezisto de la pastrularo Amon-a de Tebo , ŝi male restis fidela al la Atom-a fido. En la Alĝero-aj muraj pentraĵoj ŝi estas konstante pentrita kun la faraono, sed tio kompreniĝas pro la emo naturema kaj familiema de tiu artostilo. Pli rimarkinda , la arĥeologiistoj en Aton-templo en Karnako trovis en Kartvelio sianomon 564 fojojn, kaj tiu de la faraono Aĥenatono nur 320 fojojn, ŝajnas ke ŝi rolis grave en la Atoma religia-politika "revolucio".

Ama vivoEdit

Nefertiti, nur por montri kiel homoj eĉ povas reiri pli ol evolui, ne nur estis bela, sed tre kompetenta kaj inteligenta reĝino, krom estis varma virino. Li facile kreis solvojn al la problemoj de la egiptoj, kvankam ŝi estis mallonghara kaj ankoraŭ havis tempon amori Akhenatenon, kiu siavice, kun la tuta potenco de Faraono, ne ĉiam estis kompetenta kiel sia amata edzino.

Vidu ankaŭ Edit