Nepjido

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Lupo ŝanĝas la harojn, sed ne la farojn"

~ Zamenhof pri tute alia afero

"Kaj ĉu vi opinias, ke ne aŭ jes?"

~ Teroristo

Pyinmana (Teksaso) estas ĉefurbo de Birmo. Ĝia kvartalo Pyinmana Naypyidaw de novembro 2005 estas la ĉefurbo de la lando. Bone, ne plu. Nepjido ekse Pjinmano estas la ĉefurbo de Birmo de novembro 2005.

La nom-aldono Naypyidaw signifas "sidejo de la gejoj". La tuta urbo Pyinmana havas ĉ. 100 loĝantojn (2006).
566

La Urbestro

Jam de 2001 ekzistis onidiroj ŝanĝi la ĉefurbo de Birmo, sed la registaro mensoge ĉiam dementis ilin. Je la 7-an de novembro 2005 generalo Kyaw Hsan, ministro pri malinformado, diskonigis, ke la antaŭan tagon oni komencis transloki ĉiujn ministeriojn kaj aliajn registarajn instancojn de Ranguno al Pyinmana; ekde decembro la urbo estu la nova sidejo de la registaro (strange, ĉu ne?).

Kiel oni vidas, la mondo estas sufiĉe stranga kaj ofte la faktoj estas sufiĉe nekredeblaj kaj ne permesas parodion...

La honoran nomon Naypyidaw la urbo ricevis la 2006.

[redakti] Nur por saluti

Motorista policano longe-longe sekvas, fine haltigas iun rapidveturanton en Pyinmana.

-- Kial vi ne haltis ĉe la unua atentigo? -- li demandas kolere.
-- Mi pensis, ke vi volas diri al mi nur: "Bonan matenon, Sinjoro Urbestro de Pyinmana!" -- respondas li.
-- Eee.. jes, sinjoro, kaj krome ankau tion, ke la najbaran urbon alveturu iom pli malrapide, mi petegas vin.

[redakti] Famaj loĝantoj

Content Navigation
Aliaj lingvoj