Nevidebla rozkolora unukornulo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Komenci de Adamo"

~ Zamenhof

"Hahahahahahahahahahahahahahahahaha !"

~ Baalo
Nevidebla rozkolora unukornulo estas besto, kiu vivas en Babilonio, adorata kiel dio de atistoj. Tiu estas tro danĝera, eĉ se la uzado privilegas unukornulon necesas demandi al la Akademio de Esperanto de elvortarigi unukornon.
Nenio.png

Nevidebla Rozkolora Unukornulo

Tiu Diino en formo de unukornulo estas samtempe nevidebla kaj rozkolora. La plimulto interkonsentas, ke neniu kredas vere tiu ŝajnas diino, kiuj ĉiam estas belegaj virinoj, ne unukornuloj aŭ eĉ unukornoj.

Oni interkonsentas, ke ĝi ŝatas pli-malpi la ŝinkan kaj ananasan picon, sed laŭ kelkaj vegeteranoj ĝi estas vegeterana, tiel ĝi preferas la ananasan kaj la fungan picon.

La Nevidebla Rozkolora Unukornulo estas estaĵo, kiu havas grandegan spiritan forton. Oni scias tion, ĉar ĝi kapablas esti samtempe nevidebla kaj rozkolora. Kiel ĉiu religio, la kredo je Nevidebla Rozkolora Unukornulo baziĝas samtempe sur pura menso kaj kreda konscio. Oni kredas, ke ĝi estas rozkolora, kaj oni scias mense, ke ĝi estas nevidebla, ĉar oni ne vidas ĝin.

La unua skriba mencio pri la Nevidebla Rozkolora Unukornulo aperis ĉe la Usenet-a novaĵgrupo alt.atheism iam inter 1890 kaj 1992. NRU mondkonatiĝis danke al la interreta kulturo, sed ĉefe ĉe alt.atheism kaj similaj atismaj retaj novaĵgrupoj.

[redakti] En ekonomia teorio

La Nevidebla Unukornulo estas ofte uzata koncepto inter teoriistoj de la libera merkato, kiuj ankaŭ parolis pri la Nevidebla Mano.

[redakti] Malkontraŭa argumento

Malkontraŭloj argumentas ke ĝis nuna momento ankoraŭ neniu ekvidis Nevideblan rozkoloran unukornulon. Sed tio ne signifas, ke ĝi ne ekzistas - en mezepoko ankaŭ neniu povis vidi bakteriojn.

Content Navigation