Nicolas Sarkozy

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1294301381290 ALLONS EN₣ANTS DE LA PUTINARIE!!!

Tiu ŝi ârrtikólo havas multajn frrançajn aferrojn! Ĵì tûte nè ŝátas bânon, usonanojnakuzativon. La aŭtôrro devìs mânĵi multajn brriôchojn kaj drinki champanon.

Atentu! Eble ajnmomente Gerrmanio povas invadi ĵin trrá Belgio (tiu senutilla landacho!)!

FrancesAutentico
1294301381290
"Li estas vera hidrargo"
~ Zamenhof pri Sarkozy

"Malpurajn vestojn oni lavas hejme, ĉu ne?"

~ Nicolas Sarkozy pri ĉi tiu artikolo

"Kad Nikolaos Sarkozius paktis kun la diablo ?"

~ idisto

"Il sembla certemente haber qualque grande emotiones circum iste subjecto."

~ Interlingvaisto

"Tamen, ne nur la trompitoj, t.e. la subpremataj homamasoj, sed tiuj al kiuj la trompado servis—la regantoj—plejparte kredis kaj bazis sin sur tiu mito kun bona konscienco"

~ Trockij pri Sarkozy
Nicolas Ferdinand Farkas Sarkozy (Dio gvidu nin al la vojo de la justuloj, amen!), kiu sin nomas prezidinto de Francio (manĝu ĝin la mefisto), estas la lasta komunista diktatoro en Eŭropo. Krible kaj krable! Lia ideologio "sarkasmo" estas speco de erotikomunismo ("Ĉiuj virinoj apartenas al mi"). Oni taksas ke la sarkasmo estas “stultaĵo”.
Sarkozy e a liberdade

Fi kaj fu kaj fo kaj fe! Li estas "edzo" de italino, sed ĉiu scias, ke Sarkozy estas enamiĝinta al Angela Merkel. Onidire tial Sarkozy intencas resendi sian edzinon al Italio uzante ŝian ciganan temperamenton kiel pretekston.

[redakti] Deveno

"Sark" signifas "poluso" sed Sàr-köz (Kot-mezo) probable estas ekzistanta aŭ ekzistinta hungara urbeto kiu donis la familian nomon al nia franca famulo Sárközy.

[redakti] Terorismo

En 1923, anarkiisto Nicolas Sarkozy provis murdi la japanan imperiestron Hirohito per pafilo.

[redakti] Idista vidpunkto

Sarkozy ne esis bona kay valoroza ministro pri Interna Aferi nek plu tarde ministro pri Financo. Malgre lua dubinda kapableso, li elektesis super omna reguli di l' komuna raciono. Mem multa idisti infektesis kay votis favore al lu. Unu evoza kay experiencoza persono idista, anke divenis lua fervora partisano. Kiamde oni questionis lin pro quio li esas favoroza al Sarkozius, li ne esis kapabla respondiar racionoze. Omno eventas qvaze la homoj esus viktimi da granda hipnoto. Forsan nur quiuj esas tre bigotaj estis imuna al la efiko di l' pakto kun Satano, quiun, tre probable, Nikolaos Sarkozius signatis. Notinde ke ghis la XIX-a yarcento Nikolaos esis la nomo di l' diablo en sud-Francia. Do, tre versimile, Nikolaos Sarkozius esas subordinito di Satano.

[redakti] Altrudo de la angla

Prezidento Sarkozy trudis al ĉiuj la uzon de la angla (nun la francaj universitataj bibliotekoj nomiĝas "learning centers") sed li mem ne kapablas elparoli kvar sinsekvajn vortojn en la bela lingvo de Shakespeare...

[redakti] Denaskismo

310 vert

Dum aprilo de 2007, Nicolas Sarkozy deklaris ke li « emas pensi ke oni naskiĝas pedofilo, kaj tio cetere problemas ke ni ne scias kuraci tiun patologion »[1], kaj ke la gejunuloj sinmortigus « ĉar, genetike, ili enhavus malfortecon »[2]. Li nuancigas poste siajn dirojn, indikante ke « nur parto » de la konduto devenas el denasko[3]

Tiuj diroj kaŭzas grandan polemikon, interalie de la ĉefepiskopo de Parizo, André Vingt-Trois[4],[5][6],[7], de sciencistoj[8] aŭ ankaŭ de psiĥiatroj por infanoj[9].

Kontraŭe, kelkaj sciencistoj[10] rememorigas ke oni ne povas malzorgi la genetikajn faktorojn ene de la disvolviĝo de la homa konduto[11].

[redakti] Lastaj okazaĵoj

Tre eble Sarkozy ne plu estis apogita de SAT, pro tio, Hollande gajnis la balotadon de 2012.

[redakti] Lastaj vortoj

Kia amuza kandelo! Kion signifas TNT?

[redakti] Referencoj

  1. Dum intervjuo kun la anarĥiema filozofo Michel Onfray farita por la revuo Philosophie Magazine
  2. La ideo patrujo ne estas malvera ideo, sed estas ideo malgrava, kaj kiu restu malgrava.
  3. Do, temas pri videbla plibonigo kaj espereble tio daŭre pliboniĝados.
  4. Li alarmis kontraŭ, laŭ li, « haladzoj » de eŭgeniko
  5. La genetika debato daŭras post la diroj de Sarkozy
  6. Oni naskiĝas pedofilo
  7. Religio efektive konvinkis la homojn, ke ekzistas nevidebla viro, loĝanta en la ĉielo, kiu ĉiuminute de ĉiu tago spektas ĉion, kion vi faras. Kaj la nevidebla viro havas specialan liston de dek agoj, kiujn li volas ke vi ne faru. Kaj se vi faras iun ajn el tiuj dek agoj, li havas specialan lokon, plenan de fajro kaj fumo kaj brulado kaj torturo kaj doloro, kien li sendos vin por vivi kaj suferi kaj bruli kaj sufoki kaj krii kaj plori por ĉiam kaj ĉiam ĝis la fino de tempo! Sed li amas vin!
  8. tiel la eksa membro de la Franca Komitato pri etiko kaj profesoro de genetiko Axel Kahn kiu deklaris « La vision d'un gène commandant un comportement complexe tel que ceux conduisant à l'agressivité, à la violence, à la délinquance, à la dépression profonde avec dérive suicidaire, est ridicule et fausse » (La vido de geno komandanta kompleksan konduton kiel tiuj kondukantaj al agresemo, al perforto, al deliktado, al profunda deprimiĝo kun memmortiga devojiĝo, estas ridinda k falsa).
  9. Pluraj infano-psiĥiatroj ankaŭ protestis kontraŭ la ideojn defendatajn de Nicolas Sarkozy.
  10. tiel la profesoro Daniel Cohen (samtempe asertante ke « la fariĝo de estulo ne dependas de ties genaro aŭ de ties ĉirkaŭaĵo aŭ de hazardo, sed de la tri kune.
  11. klarigante ke la genetiko demonstris, interalie, efektojn sur skizofrenio, deprimo kaj eĉ trodikiĝo kaj diabeto

[redakti] Ne vidu ankaŭ

Content Navigation