FANDOM

3312
"Konsilojn ĉiu donas, sed ne kiam oni bezonas"
~ Zamenhof pri okcidentaj moroj

"Vi tre precize krajonis la cirklon"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

"Okcidenta estas direkto."

~ Usonano pri okcidento

"Diable, mi ne kapablas tajpi simplan komenton hodiaŭ"

~ Cindy McKee

"Konata psikologia fakto estas, ke oni estas dum certa tempo blinda por propraj eraroj"

~ Hans-Georg Kaiser pri Okcidento

"Mi tre bedaŭras vian decidon"

~ Anĝelo

"Ha, ha, ha ... Tre drola! Ay-yay-yay!"

~ idisto

"Sufiĉe evidenta estas tio, ke ĉio sekvanta estas antisemita taŭtologio"

~ Petr Tomasovsky
Books
Bonvolu konfuzi kun Okcidentalo.

Okcidento estas civilizita mondo, t.e., Okcidenta Eŭropo kaj Usono. Kanado vere ne ekzistas, Pollando, Hungario, ktp. kaj Rusio... Bah, Rusio estas Rusio.

Okcidento, kompreneble estas malo de Oriento, sed ankaŭ la malo de la Sudo. Oriento kaj Sudo estas la Tria Mondo. Ekonomikaj aŭ politikaj difinoj, kiaj „riĉaj landoj“ aŭ „kapitalismaj landoj“ ne plene koincidas kun iu ajn el la celataj sencoj de Okcidento, ĉar Japanio estas riĉa lando, sed ne okcidenta.

HistorioEdit

1182 n

La Okcidento estis intelekta dezerto kies sola oazo estis Romo; neniel kompareble kun la Oriento, kie estis multaj intelektaj centroj (Aleksandrio, Antioĥio, Konstantinopolo, Tesaloniko, Ateno ... sufiĉas konsideri la adresojn de la apostolaj mesaĝoj).

Jam Aŭgusteno uzis la latinan maksimon: Roma locuta est, causa finita est.

Antaŭ ne tre longe la okcidenta mondo volis komuniki al la nekredema "cetera mondo", ke ĝi ŝanĝiĝis el rabema, militema, konkerema fiulo en penteman, tolereman, konsidereman pacamanton. Do kiam la "estro de la libera mondo" pafis al la ĉina ambasadorejo en Belgrado, la okcidento ektimegis: kia akcidento! kiel reagos Ĉinujo? Usono pardonpetis kaj Ĉinujo pardonis, kvankam strategiaj analizistoj kaj armeaj oficistoj aludis, ke temis pri intenca atako.

Novaĵo 凸(`⌒´メ)凸Edit

Post la okcidento du personoj kaŝis senkonscie sur la struta pavimo.

Lingva MalriĉecoEdit

1359

Ĉiuj konceptoj kiujn, en mil apartaj kazoj neokcidentano devas lerni, ennaskiĝis en okcidento. Okcidentanoj estas (preskaŭ) kunposedantoj de dekduo da lingvoj, kiuj diferencas apenaù kosmetike, sed ili kuraĝas kompari iliajn "problemojn" de lingvolernado kun la spertoj de aliaj homoj eksterokcidentaj ĉirkaŭ la mondo, kiam tiuj lernas okcidentajn lingvojn.

Multaj okcidentanoj estas nek riĉaj nek edukitaj kaj ili lernas fremdajn lingvojn nur pro devigo. Ili iludas sin regi la anglan almenaŭ baznivele sed kiam ili iras eksterlanden ili havas la malagrablan sperton ke tio ne estas vera. Eĉ se ili simpligas la anglan ignorante la esceptojn post kelkaj frazoj kaj malagrablaj miskomprenoj alvenas la plena silento. Tiam restas la unika internacia lingvo, persona dialekto de gestolingvo. Sed multaj pro honto forĵetas ankaŭ ĉi tiun lastan eblecon.

AmaskomunikadoEdit

En la "okcidento" la informistoj tuj kaj laŭte raportas pri ĉiaj malbonŝancaĵoj, kiuj okazis al informistoj (ĉu ribeloj kaptis ilin en Irako, ĉu oni murdis ilin, ĉu ili mortis nature).

FetiŝismoEdit

En okcidenta Eŭropo ĝenerale estas fetiŝismo pri la skriba formo de nomoj.

Politika korektecoEdit

Politika korekteco estas la unike Okcidenta formo de la totala cenzurado iel simila al tiu en eks-USSR, sed establita far "progresemuloj". Tamen malkiel en USSR, la Politika korekteco teniĝas ne je totalaj potencoj de la ŝtato, de la unusola partio kaj KGB. Tiu ĉi cenzurado tute baziĝas je volonta kunlaborado kaj je mem-cenzurado: eĉ se "mem-cenzurado" sekvas "nur" el timo perdi la oficon: ja ne la vivon aŭ liberecon.

DiversecoEdit

Diverseco estas progresisma doktrino en la Okcidento (kadre de Mult-kulturismo) mem-cele promocianta laŭeble varian miksaĵon de seksoj, rasoj, etnoj, kulturoj, religioj ene de sia propra lando (aŭ entrepreno) ignorante la nacian identecon de sia lando aŭ la bezonojn de la entrepreno. La "miksaĵo" tamen devas ne inkludi konservativulojn kaj oponantojn de Diverseco. Plej ofte Diverseco estas simple kodvorto por "perverseco" t.e. promociado de seksa perversemo kvazaŭ normo.

Mult-kulturismoEdit

Mult-kulturismo estas progresisma doktrino en la Okcidento promocianta mult-(minus-la-propran) kulturojn ene de sia lando. Mult-kulturismo neas la absolutan superecon de la Jud-Kristana Okcidenta kulturo super ĉiuj ceteraj, kaj male: propagande promocias ĉion ne-okcidentan, precipe ĉion islaman, kiel la supera. Mult-kulturismo ignoras kaj kviete kunvivas kun logikaj kontraŭdiroj kiel tio, ke Islamo malas al ĉiu deklarita principo de progresismo kaj Mult-kulturismo mem.

PerfortemoEdit

La riĉaj okcidentaj landoj bezonas fari memkritikon. Vidu la nacian himnon de Francio. Se ĝi estis himno de lando "ekzota", eble la franculoj dirus ke ĝi instigas perforton. La okcidento havas ne nur grandan rolon en tiu rakonto, sed estas la ĉefa kaŭzanto de mizantropaj okazaĵoj en la tuta mondo. Ĉiu atako kaj ĉiu milito estas dezirata de la okcidento. Se atako ne estas plenumata per propraj sekretservoj, ĝi estas almenaŭ organizata kaj akomponata per propraj sekretservoj. Post okazaĵo sekvas multe da hipokriteco kaj mensogoj. Kaj la amaskomunikiloj estas iliaj volemaj helpantoj.

Kiom longe la okcidento jam buĉas islamanojn? Kiom da islamanoj estis kaj estos viktimoj de sadistaj torturoj? Kiom da misformitaj kaj ne vivkapablaj islamanoj naskiĝis kaj naskiĝos surbaze de radiado de urania municio? Ĉiukaze, estas sufiĉe absurda filozofi pri islamistaj idiotoj (aŭ pri la religio) el la dezerto neglektante la veraj teroristoj el la Wall Street kaj City of London...

LiteraturoEdit

  • En Okcidento Nenio Nova. Romano de E. M. Remarque, el la germana trad. de kvar. 252 p. Plej granda libro-sukceso post la milito. "La promesita objektiveco dronas en la rememoroj pri la milito kaj la verko prezentas elokventan akuzon, konfeson. La sangaj epizodoj, la drastaj scenoj, la lirikaj meditadoj efikas nur tie kaj sole tiel, kien kaj kiel la majstra plumo de la aŭtoro metis ilin." (Baghy, Hungara Heroldo 1930, n-ro 3.)