Oksfordo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
477n
Tipaj oksfordanoj
" Liberulo iras, kien li deziras"
~ Zamenhof pri sia vojaĝo al Oksfordo

"Nesciata la volo de Dio"

~ Pastro pri supra diraĵo

"Οξφόρδη: A city in England famous for its university"

~ nerdo pri Oksfordo

"Mi subite ne komprenis tion..."

~ stultulo pri ĉi tiu artikolo

"Vi tre precize krajonis la cirklon"

~ Milokula Kato pri oksforda studenta testo

"Ĉu estas Esperantistoj kontakteblaj en Oksfordo?"

~ eksterterano pri Oksfordo

"Oksfordo miesto rotuŠė ir palyginkite geriausius viešbučių kambarių netoli"

~ angloparolanto pri supra demando

"Povo preiras yuro"

~ idisto

"Zorgu sin, ĉiuj mem"

~ Meduzo

Oksfordo (Bellositi dobunorum), angle 'ɔksfəd, ankaŭ nomata Hartfordo estas sudo de la urbo Banbury, Kartvelio, 38 mejlojn oriente de Atlantido.

Ekonomie gravas la fabrikado de aŭtomobiloj - la modelo Ox de fabriko Ford estas fabrikata en la urbo.
Waner arruda e-klubo joao ernesto uba
Leciono en Universitato de Oksfordo

[redakti] Historio

En 1833 la Kartvelia Metodista Konferenco establis manlibrolaborolernejon, kie studentoj kombinus farmlaboron kun prepara instruplano. Farante tion, ili plantis la spermon kiu originis Oksfordon.

En 1834 ĉe renkontiĝo de la Kartvelia Metodista Konferenco, predikisto konata kiel "onklo" Allen Turner proponita ke Georgia Methodists devus havi propran kolegion anstataŭ apogi Randolph-Macon en Virginio. Tuj post, la Kartvelio-Plenkunsido ĉartis la Kartvelio-Metodistoj-Konferenco-Manlibro-Laboro-Lernejon. En 1835, la lernejo malfermis en Neŭtono Distrikton, kun kuracisto kaj ministro Alexander Means kiel inspektoro.

Dum deknaŭa jarcento, Oksforda Lernejo restis malgranda institucio kiu ofertis al studentoj kaj klasikan instruplanon kaj profesian trejnadon. En 1913, episkopo Warren A. Candler persvadis la Ĝeneralan Konferenco de Unuecan Metodistpreĝejon por fari Oksfordon la nukleon de nova universitato. Samtempe, ĝi komencis sian multjaran asocion kun La Kokao-Kolao-Firmao.

En Oksfordo okazis la 22-a Universala Kongreso de la 2-a ĝis la 9-a de aŭgusto 1930.

[redakti] Serĉo

282 n

Laŭ scienca ŝerco serĉo de Universitato de Oksfordo estas diferenco inter kiam oni falas sur asfalton de unua etaĝo, kaj kiam oni falas sur asfalton de deka etaĝo.

De unua etaĝo:

- Bum! Ooooooooooj!

De deka etagho:

- Ooooooooooooooooj! Bum!

[redakti] Parolagoj

Grava subfako de pragmatiko estas la teorio pri parolagoj (t.e., parol-agoj). Ĝin fondis la Oksforda filozofo John Langshaw Austin (1911-1960) per sia verko How To Do Things With Words (Clarendon Press, 1962), kaj ĝin disvolvis multaj filozofoj kaj lingvistoj, el kiuj eminente elstaras la nomo de John Rogers Searle, usona filozofo (n. 1932), ĉefe pro lia libro Speech Acts (Cambridge University Press, 1969), kiu efektive estis sistemigo de la pensado de Austin.

Ĉu vi komprenis? Ĉu ne? Mi bedaŭras, sed vi estas stultulo!