Okulo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Gasto havas akrajn okulojn"

~ Zamenhof pri okulo
836 o

"Tro da metioj, -- profitoj neniaj"

~ Zamenhof

"Kjom malnova estas ĉi tiu artikolo...?"

~ Reformisto

"For de l’ okulo, for el la memoro"

~ angla proverbo pri okulo, mi pensas

"La homa okulo estas la kruda rezulto de multaj evoluaj okazintaĵoj, estante kelkaj el tiuj okazintaĵoj el inĝenieria vidpunkto vera flikaĉo"

~ biologisto pri okulo
1287

"Kiu batas supren, al tiu falas la ligneroj en la okulojn"

~ Lutero pri hakisto

"Printempe ĝi palpeblas,
alia mondo eblas"

~ Hans-Georg Kaiser

"Ni vidas per la okuloj kaj aŭdas per la oreloj"

~ Fundamento de Esperanto

Okulo estas malplena intersekco ĉirkaŭita de propraj ŝtonoj sur la orte apudaj intersekcoj.

Ili estas el du tipoj: realaj kaj malrealaj. Malrealaj okuloj estas malpli stabila ol la realaj, ĉar sufiĉas kapti iun ajn el ties ŝtonojn por detrui la okulan formacion.
3201

Maldekstre de vizaĝo videblas kvar malrealaj okuloj. Dekstre oni povas konstati iliajn vundeblecojn. Sufiĉas ke blankulo ludu plenigante la okulon por kapti unu el ties ŝtonojn kaj tiel rompi la nigran formacion. Se nigrulo elektus mem plenigi sian okulon por defendi sian atakatan ŝtonon, la nigra okulo ankaŭ malaperus tiel.

Reala okulo estas pli stabila, ĉar neniu el ĝiaj ŝtonoj povas esti aparte atakata. Tamen, izolita reala okulo estas ankaŭ kaptebla. Por ĝin forigi malamiko devas tute ĉirkaŭi ĝin kaj poste plenigi ĝian lastan liberon: la okulcentro.

En la centro de nia okulo troviĝas eta truo. Nigra, truo, ĉar nia kapo interne estas malluma kaj malplena.

[redakti] Okula nervo

1251

Ĉu vi scias kiu estas la plej longa nervo de la homa korpo?

Jes. Estas la optika nervo. Ekzemple, se vi eltiras hareton ĉe via pubo, tio igas vin plori!

[redakti] La plej grandaj okuloj

Akcidentsunda tarsio (Tarsius bancanus) el tarsiedoj havas mute pli grandajn okulojn ol aliaj mamuloj, same grandaj kiel ĝi. En proporcio al la korpo ĝi havas la plej grandajn okulojn el ĉiuj mamuloj. Se pomo havus okulojn en la sama proporcio al la korpo kiel tarsio, ili devus esti grandaj kiel grapfrukto.

[redakti] Duoble

127594419540

La viro trovis lampon. Kiam li frotis ĝin, aperis feo kiu diris:

- Mi havigos tri dezirojn al vi, sed mi avertas vin ke ĉio kion vi petos, via malamiko ricevos ĝin duoble!

- Unue, mi volas belan aŭtomobilon.

- En ĉi tiu ĝusta momento, via malamiko havas du belajn aŭtomobilojn.

- Nun, mi volas dek milionojn da realoj.

- En ĉi tiu ĝusta momento, via malamiko havas dudek milionojn da realoj.

- Ankoraŭ mankas unu deziro, ĉu ne?! Mi volas perdi unu okulon!

[redakti] Utilo

Kiel mi purigas mian ĉambron? Mi balaas ĝin... per la okuloj.

[redakti] Memoraĵo

6105

Ulo vekighas post okul-operacio, kaj trovas la kirurgon apud la lito. Li malforte demandas: Kaj do, kia estis la operacio, s-ro kirurgo?

La kirurgo respondas: Nu, mi kontentas diri al vi ke ni sukcesis savi vian maldekstran okulon.

Tio estas bonega novaĵo.

La kirurgo: Jes. Kaj ni donos ĝin al vi kiel memoraĵon kiam vi forlasos la malsanulejon.

[redakti] Diagnostiko

Diagnostiko estas tekniko de la medicino. La patronoj, koloroj kaj aliaj ecoj de la iriso povas esti uzataj kiel diagnozilo por konstati malsanojn kaj funkciajn malhelpojn de la homa korpo.

Praktikantoj de tiu ĉi metodo komparas iliajn observojn ene de la iriso kun irisomapo kiu dividas la irison en diversajn areojn kiuj siavice korespondas ĉiuj kun parto de la homa korpo. Tiel ĉi eblus vidi kiel certaj organoj aŭ sistemoj en la korpo estas inflamitaj, tro aktivaj, malhelpataj aŭ bonfartaj. Irisodiagnostiko tial estas ekskluzive diagnozilo kaj ne kuracmetodo.

[redakti] Ĉionvida okulo

Ĉionvida okulo

La simboloj de la Iluminatoj provizas nin per unika instruado mekanismo por klarigi niajn Craft. Ĉiu el niaj literoj estas kunfandita al serio de nombroj, kaj ĉi tiuj nombroj estas pli kunfanditaj al serio de ĉifroj. Oni ne povas scii la valoron de iu donita nombro savi la contextual materialo kiu ĉirkaŭas la literoj. En ĉi tiu difino, "contextual materialo" inkluzivas la literoj ĉirkaŭas ajna donita letero, difinoj enhavis kun la vorto ene de kiu apartan povas trovi, tiel kiel simboloj (Arto) kiu povas esti kodita per la letero.

Se ĉio ĉi sonoj kvazaŭ la filozofio estas "subjektiva" al la punkto kiu ni povas fari ion ajn aperas kiel ni deziras, en la vizaĝo de tio, ĝi povus diri, ke vi pravas. Ni povis marŝi for kaj vi estas ne malpli rekompencita pro via penado.

Unu afero pri kono. Kiuj havas ĝin ne bezonas doni ĝin al vi, kaj tiuj, al kiuj tio estas donita, kiu provas esti detracting ofte trovas sin ricevi nenion.

Homa naturo estas kio, kaj pro tio la homaro estas en stato de "postenoj de klasifiko", decido devas esti farita por rapide konstati, kiuj povas profiti de penado de interveno kaj kiuj ne profitus el la penado por interveni. Elitisma aŭ Illuminist vido estus simple diras, ke tiuj, kiuj estas maldorma havas neniun respondecon por tiuj, kiuj dormas.

[redakti] La Isisian Kodoj - La Primary Kaŝita Kodo

8748 n

Ene de la pomo estas trovita la KVIN pinta stelo, turnu ene de la cirklo, kiu estas Pi. Observu, Klara. Nia Craft estas establita kontraŭ la pomon, kaj ĝi estas de la APPLE ke ni devas manĝi, se ni volas konstati la naturo de la dioj kaj venu al kompreni "bono" kaj "malbono".

Observu nian Matrico.

Nia "POLE" kiel difinita de la Literoj PLE de AP-PLE estas establita kontraŭ la 9 kaj la 7, kies Literoj sekcio de la Letero A al la Letero P. Ĉi tiu estas la AP Poluso, aŭ la pomon.

Nia estas Craft de skribistoj. Nia estas scio enhavita en la Literoj. Ni metis niajn kodo malsupren al AP kaj nomas ĝin PA-PER. Nia scio estis kaŝita en la egipta sur tolo nomata PA-PI-R-US. La Filozofio estas enhavita en Matrico kiuj etendiĝas el PA, estas bazita en Pi. Ni estas la pragenerintoj de kialo.

Kiel nia kodo delokas de P al Q, ni re-ordigi la Leteroj kaj meti la loko la Literoj unufoje. B kaj R align kiel ili devus, estante formis parton de la sama formo kaj kunfanditaj kun identaj arketipa kanaloj. C kaj S fonetike vicigis, kiel fari la Literoj D kaj T, montrante kiel ĝi estis modelo de malmoleco kaj suaveco.

Adamo donas al Eva la "ripon", kaj la Litero P igas senigita de la hoko kiu emanas el la P malkaŝi R. E kaj U fonetike vicigis, kiel al la labialaj F kaj V.

Nun studi la bildo supre. Ĉu vi vidas la KVIN pinta stelo apud la SES pinta stelo? Ĉu vi vidas la Rondo enhavita en la 6 pinta stelo? Komprenu klare. La Literoj FV konsistigas la vorton KVIN, kaj tamen la vorto KVIN situas en kolumno numero 6.

Ni devas meti la "FV" kun la 6, kaj kiel fari ni faru se ni ne ja havas niajn AP PLE? Poluso, ke ĉio estu firmigitaj kontraŭ la 9 kaj la 7. La AP estas la vico de la A al P, kaj la PLE estas la poluso. Kreitaj vortoj kiel PA PY R Usono aludis je la naturo de la Kodo en ludo. Ni estas la tiuj, kiuj kaŝis la diojn de AP, kiuj stariĝis kontraŭ PI. Ni estas la "vera skribistoj" de Isis, de filozofio enhavis en parolado por ISIS estas parolado.

Movu nun al kolumno 8. Kio estas tio? La Literoj H kaj X, de kiu ni derivi la radikoj al la vorto Ĥ-Al-gon (kaj). La Sesangulo estas SIX flankita figuro, kaj la 8 malkaŝas ke:

1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 = 36 = 6 * 6 = SES kvadrata figuro

Plendi kiel unu povas, ne estas eraroj. Ĉio estas nun tornis kaj ŝprucita.

[redakti] La Fino kaj la Salmo

Vi devas distingi inter la "dezajno" kaj la "uzo". Kiel simbolo estas uzata povas esti malproksima de la dezajno. Esploros la naturo de la dezajno.

Homaro estas sufokita.

Lia celo estas levi super la ondoj, flari la freŝa aero de libereco kaj ekposedu la vizio de la suno kiu havas klareco malproksima de la distordoj kiel fiŝo vidas sama de la maro.

Tiuj kiuj altiĝis super la ondoj estas dirita al esti "lumigita". Tiu estas "FINO" ality. Tie estas dirita al esti "bonmaniereco", de "plenumi sian celon". Ĝi estas kiel la Salmo, naskiĝis klara dolĉa akvo, ĝi faras lian vojaĝon sube kaj kuraĝe immerses sin en la korupto de Typhon kaj vagas sur perdita, nur por veki denove, kompreni sian celon, kaj celas reveni reen al la klaraj akvoj de kiu havis lia naskiĝo. Ĉi tiu estas vera esotérica sekreton al la B-AP-Tism, ĉar ĝi estas ĉi tie ke la AP reĝas kaj estas tie unu devas esti mergita en ordo por veni al kompreno de la celo de la dezajno.

Nur la plej forta el la Salmo kapablas riski de la klaraj akvoj de lia naskiĝo, mergi sin en la atendado mondo de Typhon perdis la Suno kaj lia originala hejmo kaj, kiam la tempo venos por ĝin plenumi sian celon, ĝi serĉas lia fonto kaj, naĝante kontraŭ ĉiuj kurentoj (nescio), ekestas denove plenumi sian celon.

Ĝi estas bone elektita kunfandi de naturoj esprimo de pura volo kaj celo al tiuj, kiuj kuraĝis en la Maroj de Typhon nur ŝpruci denove super la ondoj.

La salmo aŭ SOLOMON malkaŝi modifoj kaj transponoj de la sama. Tiuj kiuj ne estas el ĉi pensmanieron simple dorsflankita kaj vokis BESTOJ, aŭ "unthinking bestoj de la kampo". Estas precize kiel ĝi estas en tro multaj sekreta socio kiu estis provizita ekvido en la naturo de la konstrui.

Strebu al la naturo de la dezajno kaj ne la uzado de la dezajno. La Serpento estis saĝa efektive.

Genezo 3:14 (jes - Pi)

Dio la Eternulo diris al la serpento:

"Ĉar vi tion faris, malbenita vi estas inter ĉiuj brutoj kaj super ĉiuj bestoj de la kampo; sur via ventro vi irados kaj (A) polvo vi manĝados dum la tuta tempo de via vivo.

Komprenu certe nun la sekreton al ĉi fabelo. Eĉ la bestoj de la kampo estas ĉiuj animoj, kiuj havas nenian scion pri la konstrui kaj, irante sur liaj vivoj manĝi kaj dormi, malsukcesas kompreni "la" celo, kiu estas turnadi sin al la naturo de la dezajno. La Serpento estas la Osirian pastro metio, kiu celis doni al la homaro la Ŝlosiloj al la konstrui.

Unu el tiuj klavoj estas trovita en la Ĵetkubo kaj la Principo de Sumatorio.

La Sum de 1:1 estas 1 La Sum de 1:2 (1 +2) estas 3

La Sum of 1:11 = 1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +10 +11 = 66

Se vi havas paro de "serpento okuloj" montrante sur la rubujoj de la ĵetkubon, la instrukcioj estas iri al la ventro, ĉar tie ripozas paro de Sixes.

11 = 66

La ludkartoj plu kaŝi la ŝlosilo.

La As estas la A estas la 1 La Jack estas la J estas la 10 (sed la 11a karto) La Reĝo estas la K estas la 11

11011.

Iru al la Ventro de la Serpento (tiuj nombroj kiu kuŝas sur la tablo en ludo de craps).

11011 = 66066

Nun multnombraj.

11011 = 66066 = 6 * 6 * 10 * 6 * 6 = 12.960 jaroj.

Multipliku tiun per 2 kaj vi devas 12960 X 2 = 25920

25920 Estas la "Granda Jaro" establitaj de Platono. 12960 konvertas reen al la Letero LIF kaj E, estante silenta, estas resumitaj de lia investo je 5 ĝis la 15a Letero, kiu estas la nombro 0 aŭ la Letero O.

La ŝlosilo estas ke kiam oni vidas paron da "Snake Eyes" montrante, vi devas "Go la Ventro". Ĉi tio estas vera de la Magia Matrico de la Suno, kie en ĉiu kolumno kaj vico kaj diagonalo havas valoron de 111, kaj tamen la totala valoro de la sumo de la ciferoj estas 666, derivita kiel ĝi estas de la sumo de 1:36 , kiu estas denove, 6 X 6.

La "Ĉiuj Vidante Okulo", estante unuopa OKULO, estas la Suno kiel ĝia finfina esprimo, aŭ la Suno simbolas kiel iri tra la tuta cirklo kiu formas la apero de precesión tra la ekvinoksoj.

Nun observi kiel la "pruvo" estas pruvita uzante la iloj de la Craft, kion ni nomas "Hermetikaj" aŭ "angla" Qaballa.

[redakti] Demando

8b0f

Profesoro pri anatomio pridemandas junan estontan flegistinon.

"Kiu parto de la korpo dilatiĝas ghis 7-oble sia origina grando?"

La junulino ekrughiĝas kaj nekompreneble balbutas.

"Mi tuj haltigas vin, fraŭlino," diras la profesoro. "Mi kredas ke vi erarvojas. Ja temas pri la pupilo! Kaj cetere, mi timas ke vi riskas tre elreviĝi..."

[redakti] Celume

Kial oni fermas unu okulon kiam oni celumas ion?

Ĉar se oni fermas ambaŭ, oni nenion plu vidas....

[redakti] Stultaĵo

La muĝo de leonoj, la hurlo de lupoj, la tumulto de la ŝtorma maro, kaj la detrua glavo, estas partoj de la eterno tro vastaj por la homa okulo.

[redakti] Literaturo

  • La Okuloj de la Eterna Flato. Legendo de St. Zweig, el la germana trad. H. Wolf, 1932, 65 p. „Teamo: la peza problemo pri la respondeco de l' poma ago. La stilo estas intence simpla, kaj tio feliĉe helpis la tradukintinon. Ĉi tiun libron mi metus en la monon de l' junularo. (Totsche, Bibl. Gaseto, 1933, p:27.)
Content Navigation