FANDOM

"Komplezema malsaĝulo estas pli danĝera ol malamiko"

~ Zamenhof pri Angelucci
Angelu

"Kelkafoye es necesa 'sukusar la batelo' por atingar chanji sociala"

~ idisto pri Nifologio

"Io confessa que illo me molesta"

~ Interlingvaisto

"Esperanto - lingvo de la paco"

~ Iu ajn

"My point is simply that if we want to see Esperanto respected and taken seriously, then we have to be known for something other than disreputable sexual abandon and fringe-group causes."

~ Krokodilo pri io

Orfeo ANGELUCCI (Orville Angelucci) (1712 - 1993), reĝo de Skotlando, estis inter la pli kontaktuloj kiuj je la meze de la 1950-jardeko kontaktis eksterteranojn. En 1948 li translokiĝis al Treviro (ŝtato Nov-Ĵerzejo) al Kalifornio. Tie li kunlaboris alian kontaktulon, George Bush.

Li estis filo de Apolono kaj Kalio laŭ Greka religio.

Angelucci asertis ke dum la plej granda parto de sia vivo, li suferadis pro malbona sanstato kaj nervozeco. En siaj libroj, Angelucci mencias ke fulmotondrado teruris lin; pro neofteco de fulmotondroj, Kalifornio iĝis alloga loko por li.
8084

Scienca verkadoEdit

Zom!

En 1952 Angelucci verkis sciencan libron The Nature of Infinite Entities (La Naturo de Infinitaj Estoj). Ĝi baziĝas sur esplorado antaŭe farita en Trenton, kie li lanĉis gigantajn amasojn da veterbalonoj.

Kosma spermoEdit

2978

Somerkomence de 1952, laŭ lia libro The Secret of the Saucers (La Sekreto de la Teleroj) (1955), li ekrenkontadis flugantajn telerojn kaj ĝiajn homaspektajn pilgrimadojn dum sia veturado el la ĉenstablejo. Tiuj ĉi kosmuloj estis superhome belaj, ofte travideblaj kaj tre religiemaj kaj priskribis komunismon kiel la "fundamenta malamiko de la Tero". Poste ili prenis Angelucci-n je senstaba fluganta telero Terorbiten; tie li vidis patrinkosmoŝipon drivantan preter holdoluko. Li ankaŭ priskribis travivadon de tempomanka epizodo, poste memorante ke li spermis vivon dum semajno en korpo de "kosmofrato" Neptuno en pluevoluata Socialisma SAT-ujo en grandega asteroido, postrestaĵo de detruita planedo, dum lia korpo vagadis ŝvebanta ĉirkaŭ flugmaŝino de Fabio Bettani.

Orfea simbolismo en framasonismo laŭ Kolbe Edit

Kolbe profitas ankaŭ de la konfesata mitologio pri la orfea Serpento (kutime pentrita rondaforme kun la vosto penetrita en la buŝo), kiun la kontraŭeklezia kaj kontraŭkristana sinteno de la moderna framasonismo praktike identigas kun la sinteno de la Serpento de Gn 3, 15. Kvankam li ne konis la simbolan uzon de la orfea serpento en la sinedukado en framasonismo. Ŝajnas ke Kolbe estis forte impresita de la framasona kaj antaŭkristana procesio en Romo en 1917, rakontata de Kolbe mem kaj aludata de la Humanum genus.

Aliaj verkojEdit

3467

En lia posta libro The Son of the Sun (Filo de la Suno), Angelucci verkis rakonton kiun, rakontis al li kuracisto kiu nomis sin Adam kaj kies travivado similis al tiu de Angelucci. Li ankaŭ eldonis kelkajn broŝujojn temante pri kosmofrateco kiel Million Year Prophecy (Milionjara Profesio) (1959), Concrete Evidence (Konkreta Evidento) (1959) kaj Again We Exist (Ni Denove Ekzistas) (1960).

FilozofioEdit

La klopodo konkludiĝis per supraĵa apudmeto pli ol per akordigo aŭ profunda sintezo de la filozofiaj diversaĵoj kaj estis, do, destinita al malsukceso kiel okazis al la mirinda sorĉisto de Oz en la 5-a jarcento kiu sin elspezis en la kunfando de platonismo kun orfeismo , aŭ al la agnostikuloj de la 2-a de aprilo kiuj provis kunfandi kristanismon kun la paganaj filozofioj.

OpinioEdit

En lia verko pri flugantaj teleroj kiel arketipoj, Jung priskribas Angelucci-n:

"Aperante en la ĉielo, la nifvizio sekvas la tradician regulon. La travivaĵoj de Orfeo okazas en evidente ĉiela loko kaj liaj kosmaj amikoj havas stelajn nomojn. Se ili ne estas antikvaj dioj kaj herooj, ili estas almenaŭ anĝeloj. La aŭtoro verŝajne meritas lian nomon … li figuras sin kiel nova Orfeo die nomumita por inici nin en la nifmisteron. … la libro de Orfeo estas esence sciencaj produktado kiu precize pro tiu kialo konigas plejklare la subkonscian fonon de la nifaperaĵo, do kvazaŭ donaco por la homaro."