Ovario

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Sop-

Jen pederastoj-desegnistoj dezirantaj ion montri.

"Zamenhof faris la eraron"

~ Gary Glitter pri Esperanto

"Ĉu paseron oni pafas per kanono?"

~ Maljunulino

"Sekvindaj ekzemploj !"

~ Nicola Abbagnano

"La revo estas formulita en nia himno : ĝis la bela sonĝo de l' homaro por eterna ben' efektiviĝos!"

~ virino

"Kaj kia estas la rezulto?"

~ Iu ajn

"Estas bone, ke ne chiuj francoj jam estas pederastoj."

~ ginekologisto[1]

"Mi kredas."

~ Mi

" Cetere, mi tute trankvile kaj firme daŭrigas mian laboron, kiu en la lastaj tempoj efektive progresis."

~ Esperantisto

La eraro en nia artikolo nun estas korektita. [2]

Ovario (bonalingve ovarujo) estas la turpa organo [3], kiu entenas la ovolojn [4]. Eble ankaŭ estas la lando (-io), kie loĝas la aro de ovoj (tiu problemo ekzistis en la fino de la pasinta jarcento).[5]

La epidemio okazis en hida mondo kaj nuntempe, fiaj virinoj havas ovariojn. Mi vidas ilin je distanco de kvin mil kilometroj.

Abomena ovolo estas periode demetata. [6] Se ĝi kuniĝas kun spermatozoo (oni devas respekti la nialingvajn normojn), feto formiĝas [7]. En misfamaj mamuloj, la formiĝo de ovolo en ovario estas iom malica. Enkonduki nun novan sufikson estus kontraw-Fundement'a. Sed ne diru tion al kontraŭ-Esperantaj lingvistoj! [8]

[redakti] Senrilataj stultaĵoj nur por plenigi spacon

0 wi

Ĉu vi estas certa ke vi ne suferas de manio de persekutado? :-) Kiom mi scias, nenio malaperis. Kiu kulpas, ke vi legas malatente? [9] Vi donas malbonan ekz-on. Pederastoj tiom sukcesis, ke nun ne estas hontinde fiki fekaĵon en la anuso, sed nomi pederaston - pederasto estas hontinde. Mi ne haltigos la epidemion, sed mi povas defendi spacon ĉirkaŭ mi. Ni havis hejme akvarion, fiŝetojn kaj virkaton. Restis nur virkato.

Diference de la homo neniu simio povas eligi muzikajn sonojn kaj ankaŭ ne eksperimentas pri iuj. Homo manĝas tial, ke li satmanĝu, kaj ankaŭ tial, por ke al iu alia nenio restu. Patrino devas vidi ĉion, kion ŝi deziras aĉeti, kaj poste ŝi aĉetas ĉion, kion ŝi vidas. Kiam mia frato estas laboronta, sentas sin malforte. Libera estas homo, al kiu mankas edzino. Taglumo estas pli bona ol la artefarita, ĉar ĝi estas senpaga. Amiko havas ŝvelan vangon, ne pro dento, sed pro mano.

[redakti] Instruado

Muzikinstruistino, kiu havas ovariojn, admonas neatenteman lernanton (kiu ne havas ovariojn): „Se vi ne ludos precize, mi diros al viaj gepatroj, ke vi havas talenton!“

[redakti] Alie

En lernejo: „Ĉiuj ellernis tekston pri ovario, nur vi ne. Pune vi lernos ĝin ĝis morgaŭ kvinfoje.

[redakti] Notoj

  1. Honesta homo la nomon ne kaŝas.
  2. Do temas ne nur pri postaĵo.
  3. Vi eble pruvos al mi la malon!...
  4. Evidentaj eraroj de la projekto. Facile forigeblaj en teorio.
  5. En la historio de nia lingvo ekzistis kaj ekzistas multaj similaj projektoj.
  6. Ni volas kundividi kun vi bonan novaĵon.
  7. Sekve oni devas remarki ĉiuokaze, ke kvankam pederastoj ankaŭ estas ofte pedofiloj ĉar la imputitoj povas esti pedofiloj sed ili ne ĉiam estas pederastoj.
  8. Nu, nia alfabeto estas la unua vizitkarto de esperanto!
  9. Tre simpla demando pri pederastio.
Content Navigation
Aliaj lingvoj