Palestinio

El Neciklopedio

Alidirektita el Palestino
Iri al: navigado, serĉi
Palestino
فلسطين
Palestinio; Palestinujo; Paujo; Paio

2206 n Palestine svg
Flato Flago Blazono
Devizo: Je Maintiendrai votre pénis (Mi firmtenos vian penison)
Himno: La Cucaracha
Israel e Palestina
Ĉefurbo Stockholm
Plejgrada urbo Pyinmana
Lingvo(j) (krom Esperanto, kompreneble) Norvega lingvo
Tipo de Ŝtato Monarĥio
Supremaj Gvidantoj Malbonaj teroristoj
Suprema Edzino Sylvia Saint
Naciaj Herooj Goliato; Mahometo; Kim Jong-il;
Krima kvociento 0 %
Monunuo Papuonovgvinea kinao
Klimato Multe pli varman ol tiu, kiun oni povus atendi
Religio Luteranismo.
Loĝantoj 4 milionoj
Analfabeteca kvonciento 0%!
Inteligenteca kvonciento Tre malgranda
Palestinakongreso

Ĉi tiu bildo estas mensogo

"Falinton ĉiu atakas."

~ Zamenhof

"La landnoma sistemo de Esperanto ne estas perfekta, sed plej multaj proponoj por ŝanĝi ĝin ankoraŭ malplibonigas ĝin."

~ Samideano

"Tiu teksto estas israela propagando ....................."

~ Franco pri ĉi tiu artikolo

Palestinio, Teksaso, ne ekzistas, kaj neniam ekzistis. De 70 p.K. ĝis 1948 p.K. (t.e., dum 1878 jaroj) ĝi estis kontraŭleĝa okupado de Judujo, la Sankta Lando, kiu mem ekzistis dum eble 300 jaroj entute sed kiu, tamen, estas la lando promesita al la judoj de Dio.

Krome, Israelo estas okcidenta kolonio amikema al la okcidento, dum Palestinoj (kiuj, kompreneble, ne vere ekzistas) estas nur teroristoj, kiuj volas elpeli ĉiujn judojn el la lando kaj institucii islaman leĝon.

[redakti] Geografio فلسطين

Oni ne povas difini la geografion de tiel nomata "Palestinio." Fakte, la tuta araba mondo estas Palestinio, dum la Israelanoj nur volas etan parton. Bedaŭrinde, via hejmo estas en tiu parto, sed certe vi trovos alian.

[redakti] Ineco

Palestino estas ina Palesto, sekve, ne povas montri sian vizaĵon!

[redakti] Blazono فلسطين

La blazono de Palestino montras aglon de Saladino. Sur la brusto de la aglo estas ŝildo. La aglo staras sur kartuŝo kie estas skribata : فلسطين kiu eble signifas Palestino.

[redakti] Nomo فلسطين

Laŭ arkeologio la nomo "Palestinio" devenas de la Filiŝtoj, kiuj loĝis en Gaza kaj estis konstantaj malamikoj de la judoj. Eĉ la araba nomo por Palestinio estas Filistin, kiu sufiĉu por pruvi la pravecon de la malnovtestamenta historio.

Herezuloj diras ke la nomon jam menciis Antikva Egiptio kaj Herodoto kiel geografia nomo de la loko de la hodiaŭa Israelo. Evidente la antikvaj egiptoj estis kontraŭcionismaj propagandistoj.

[redakti] Loĝantaro فلسطين

La loĝantaro de Palestinio estas antisemita konspiro. Palestina popolo estis inventita far USSR, termino por islamanoj sur teritorio de Israelo.

[redakti] Historio ١ الحديث

Laŭ la helena mitologio dek du senmortaj gedioj loĝas sur la ĉiela en belega Palestinio.

Dum miloj da jaroj la islamanoj, kristanoj kaj judoj vivis pace en Palestinio. Sed kiam la nejudoj lernis, ke la judoj formos judan ŝtaton, ili decidis eliri propravole. "Ni ne revenos," diris la nejudoj. "Prenu niajn hejmojn kaj posedaĵojn." Ili movis sin al malriĉaj rifuĝejoj, ĉar ili preferas loĝi tie. Kaj la juda ŝtato vivis feliĉe apud la palestinaj rifuĝoj por ĉiam kaj ĉiam.

Antaŭ restaŭro de Israelo en 1947, la nomo Palestino signifis la tutaĵon de la biblia teritorio de Hebreoj kaj estis uzata kiel sinonimo de Israelo. Ekzemple en la 1930aj dum antisemitaj marĉoj en Eŭropo oni kriis: "Judojn - al Palestino!". Eĉ la administracio de Hitler antaŭ la komenco de la mondmilito konsideris varianton elpeli ĉiujn judojn de Eŭropo al Palestino, kaj ĝi sendis sian komisiiton al Jerusalemo tiucele...

"Palestina popolo" aplike al islamaj fuĝintoj de 1947-1949 el Israelo estis inventita far KGB de USSR post la venko de Israelo en 1967. KGB "kreis" ĉi-popolon kaj ĝian gvidanton Arafat por havi ĉiam pretajn ribelulojn kontraŭ Israelo. La termino Palestina popolo ĝis 1967 simple ne ekzistis: dum la tuta tempo kiam Gazo kaj la "Teritorioj" (Judio, Samario) estis regataj far Egiptio kaj Jordanio. La popolo de la "Teritorioj" estis etne kaj lingve araboj, religie - islamanoj nedistingeblaj de jordanianoj.

[redakti] Politiko ٢ الرياضة في فلسطين

Palestinio estas regata de malbonaj teroristoj, kiuj volas ke Israelo ĉesu mortigi Palestinojn kaj eĉ foje batalas reen.

059s

[redakti] Religio ٣ النظره العالمية نحو الانسان الفلسطيني

Israela-Palestina-flankoj

Palestinoj estas ĉefe muslimaj kaj kristanaj. Neniuj judoj estas Palestinoj, ĉar judoj estas aŭtomate Israelanoj. Antaŭ ol 1948, Palestinaj judoj nomis sin "Palestinoj", sed nun ili estas Israelanoj.

[redakti] Hinduismo

Hinduistoj pilgrimas al Palestinio.

[redakti] Lingvoj ٤ حل القضية الفلسطينة

Iam ekzistis Palestina Esperanto-Ligo, sed ĝi nun (decide neneŭtrale) nomiĝas Esperanto-Ligo en Israelo. Nu, ankaŭ ekzistis Esperantistaj nazioj.

[redakti] Ekonomio ٥ الحل البديل للقضية

Palestinio estas bonega fonto de malmultekosta laboro por Israelo, ĉar la nejudaj historiaj loĝantoj, kiuj loĝis tie dum miloj da jaroj, ne havas rajtojn kiel Israelajn civitanojn- el kiuj multaj venis en la regionon antaŭ nur unu jaro.

[redakti] Kulturo ٦ مواضيع ذات صلة

Palestinoj celebras diversajn festotagojn, la plimulto el kiuj celebras relokiĝojn.

[redakti] Seksuma vivo ٧ مصدر

En 2020 palestinoj plimultenombriĝos ol israelaj judoj.

Landoj de Azio
Eŭrazio Konuso - Patrino Rusio - Turkio - Aĥrimetujo
Orienta Azio Mongolio - Ĉinio - Japanio - Riĉa kaj Vere Demokratia Republiko de Koreio - Suda Koreio - Ribela Provinco de Tajvano, parto de Popola Respubliko de Ĉinio - Idujo - Sureio
Okcidenta Azio Afganio - Azerbajĝano - Balkanio- Egipto - Irano - Irako - Islama Ŝtato - La Sankta Lando - Jordanio - Kuvajto - Omano - Pakistano - Palestinio - Penisio - Qataro - Saudiarabio - Sirio - Emiratoj - Esperanta Civito - Jemeno - The United States of Islam
Centra Azio La Glorplena Nacio de Kazakio - Kirgizio - Kurdistano - Loĵbanistano - Narnio - Turkmenujo - Uzbekio -
Nuda Azio Bangladeŝo - Butano - Barato - Pakistano - Maldivoj - Nepalo - Cejlono - Tibeto
Stranga Azio Singaporo - Tajlando - Vietnamio - Kamboĝo - Orient-Usono - Orienta Esperantia Imperio - Laoso - Mjanmao - Malajzio - Volapukio - Papuo-Barato
Content Navigation