FANDOM

4865 n

"Kie sklav' regadon havas, tie mastro baldaŭ sklavas."

~ Zamenhof pri patriarkio

Patriarkio (bonalingve patriarĥujo) estas la nuna sistemo en la tuta mondo (krom Amazonujo): regado fara de riĉaj, eŭropdevenaj aliseksemaj anglaparolantaj viroj. Pro tio, ke oni ja scias ke la aktuala mondo estas malbona, sekve patriarkio estas anstataŭigenda per la malo, tio estas, regado de malriĉaj, judaj ambaŭseksemaj esperantistaj transvestuloj.

Ĝi estas fundamenta manifestaĵo de nevolonta hierarĥio, kion kontraŭas anarkiistoj. Familio, edukado, kaj seksroloj estas simptomoj de patriarkio, kiujn oni nepre aboliciu. Geedzeco estas fundamenta ilo de patriarkio. Virino pagas por ĝi per sia nomo, sia privateco, sia sinrespekto, sia vivo mem. La feminisma luktado kontraŭ seksismo kaj patriarkio estas esenca ingredienco de la anarkiisma luktado kontraŭ la ŝtato kaj kapitalismo. Notindaj kontraŭpatriarkiaj organizoj estas SAT, popola fronto kaj Neciklopedio.

La Fina Solvo por la patriarkia problemo estas virinigado de ĉiuj viroj.

SeksismoEdit

3284 o

"Seksismo" simple estas apartigado de la seksoj, postulado de malsamaj aferoj de la seksanoj kaj antaŭjuĝoj laŭ la seksoj. Simplan rimarkon de malsamoj inter seksoj oni devas vidi kiel seksismon, seksismo okazas kiam oni pretekstas tiujn malsamojn kiel motivo por subpremo de ina sekso. Ekzemple, se oni rimarkas ke plejparto da virinoj estas fizike malpli forta ol mezuma viro, tio estas en si mem seksismo, kaj se oni diras ke, ĉar virinoj estas fizike pli malfortaj, ili ne rajtas praktiki sporton, ekzemple, tio ja estas mortpuna krimo.

Ĉio tio estas nur bagatalaĵoj, la malbona seksismo estas en la koro de iuj homoj.

Vidu ankaŭEdit

  1. Gepatriarkio

Ne vidu ankaŭ Edit

  1. Feminismo
  2. Patriniarkio