FANDOM

2.240

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto
Preĝu sub la Verda Standardo antaŭ ol legi ĝin, ne tuŝu ĝin, ne moku pri ĝi!!!

1903 n

"Malpaculon ĉiu batas"

~ Zamenhof pri PP
25-1

"Li havas grilojn enkape"

~ Lutero pri Pastedeĉoŭano

" Mi ne estas ludilo por debiluloj"

~ Pastedechouan pri ĉi tiu artikolo
Samp62

Pierre Pastedechouan , komponisto de la muziko de Internacio, ankaŭ nomata Pierre Pasintecon kaj eksprezidento de Burkinujo, aŭ simple PP, estas plumnono de mistera esperantisto kun nepronuncebla nomo, ano de Brazila Beletristika Akademio, kiu loĝas en dezerta regiono, ie en iu lando, eble en Kanado, eble en Francio, sed oni ne certas. Li eble laboras per io, sed ŝajne havas tempon por skribi pri filozofio en blogo.

Plie, Ve! por la nuntempaj idiotoj, li estas kristano (trinitatano), kiu tre malamas islamon kaj submetiĝas al neniu esperanta organizaĵo. Li estas kristano kiu ne akordiĝas kun la kristanoj, sed nur kun ateistoj kiuj ne toleras ateistojn. Krome, li opinias ke la stultuloj de Neciklopedio ne komprenas la ABCon de la Teologio.

Foje li diris en Ipernitio ke li fajfas pri la masakroj kaj homaĉecoj fare de la eŭropanoj katolikoj, protestantoj, ortodoksoj, ateismaj humanistoj aŭ stalinistoj, sed certe forgesas tion. Alie, la stultaj neciklopediistoj eble ne komprenis la kunteksto de la dirado.

ReligioEdit

La tiama episkopo de Ĉu, Pierre Pastedechouan, atentigis la papon kontraŭ la fraŭdo.

Pri NeciklopedioEdit

Oaa

Li FAJFAS pri la maskitaj kretenoj de Neciklopedio, tiu gestapo-stila polico kies humuro ridigas nur ĝin mem! Tiel estas la maldekstrema versio de la esprim-libereco.

PolitikoEdit

Pierre Pastedechouan (tio ne estas nepra) estis Konsilia prezidanto de Francio de la 11-a de decembro 1887 ĝis la 30-a de marto 1888.

Profunda filofiaĵoEdit

PP profunde filozofias:

La anarkiisma mantrao estas fama : "Nek dio, nek Kastro" de Auguste Blanqui. "Plejprefere estu" aldonis Jacques Prévert.
Sed se per "dio" oni signifigas "iun kies ekzisto ne estas science pruvita", se, laŭ Feuerbach dio estas nur spegula bildo de la homo, kaj se laŭ Girard la moderna homo devenas de la romantika mito pri la mio-aŭtonomeco (la Mio de Stirner, ekzemple), mi timas ke la mantrao estu kompletenda tiele : "Nek dio, nek Kastro, nek homo kiel bildo de dio devenanta de la spegula bildo de la homo".
Klare, la moderna homo ankoraŭ adoras dion kaj obeas Kastron kiam li agas kiel se li estus la dion kiun li kreis, kaj kiel se li povus memregi sin kiel li regus maŝinon.

Profunde saĝa, ĉu ne?

Famaj diraĵojEdit

  • "Faru unu plian mispaŝon, kaj mi zorgos pri vi. Mi ne estas ludilo por debiluloj."
  • "Estas tempo rememori laŭte ke esperanto ne estas Novparolstila cenzurilo"
  • "Mi ne sciis ke atomenergio estis tiel brua"

OmaĝojEdit

Ĉefurbo de Delaware nomiĝas omaĝe al li.

VerkoEdit

  • Perseo liberigas Andromedon, oleo sur ligno, 1513