Problemo de pakado

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2753.gif

"Malekzistas nefarebla laboro por tiu, kiu ne devas okupiĝi pri ĝi"

~ Leĝo de Murphy pri Problemo de pakado

"La problemo ne ekzistas, se oni ne kredus en ĝia ekzisto"

~ iu pri problemo de pakado

"Interesa informo"

~ leganto pri ĉi tiu artikolo

"Quum altri vus pensar?"

~ novialisto

"La problemo estas ke la logiko ne havas ian ajn rolon"

~ Tonjo del Barrio pri Problemo de pakado
Problemoj de pakado estas unu areo kie matematiko verigas (enigmoj, enigmas) (rekrea matematiko). Multaj de ĉi tiuj (problemoj, problemas) tigo de (reala, reela)-vivaj problemoj de pakado.
GetAttachment.aspx.jpeg

Senproblema pakaĵo

En problemo de pakado, vi estas donita:

  • unu aŭ pli (kutime duIsto tri-dimensia) (konteneroj, konteneras, ujoj, ujas)
  • kelkaj 'varoj', iu aŭ ĉiuj kies devas esti pakita enen ĉi tiu (kontenero, ujo)

Kutime la pakanta devas esti sen breĉoj aŭ parte kovras, sed en iuj problemoj de pakado la parte kovranta (de varoj kun unu la alian kaj/aŭ kun la rando de la (kontenero, ujo)) estas permesita sed devus esti etigita. En aliaj, breĉoj estas permesita, sed parte kovras estas ne (kutime la tuteca areo de breĉoj havas al esti etigita).

[redakti] (Problemoj, Problemas)

Unu klasika problemo estas al adapti kiel multaj cirkloj de 1 cm diametro kiel ebla enen filmo de (dimensioj, dimensias) 2 cm × n, kie n estas (ĉiu, iu) entjero pli granda ol aŭ egala al nulo. Almenaŭ 2n cirkloj povas adapti (flanko per flanko, en perfekta (linioj, vicoj, linias, vicas)) sed la solvaĵo estas (tiu, ke, kiu) se n > 63, tiam almenaŭ plia cirklo povas adapti ol la formulo 2n (pensigas, sugestas) . Fakte, por ĉiu adiciis longo de 64, aldona cirklo povas adapti .
Lumampolo.jpg

Alia klasika problemo estas la sfera pakada problemo, kie unu devas difini kiom sfera (objektoj, objektas) de donita diametro d povas vi (paki, dorsosako, tornistro) enen skatolo de amplekso a × b × c. Ĉi tiu estas unu de la (plej senkompata, plej malkompatema, plej peza) (problemoj, problemas) en ĉi tiu kategorio .

Malpli klasika problemo estas la kvadrato pakanta problemo, kie unu devas difini kiom (kvadratoj, placoj, kvadratigas) de flanko 1 vi povas (paki, dorsosako, tornistro) enen kvadrato de flanko a. Evidente, ĉi tie se a estas entjero, la (respondo, respondi) estas a2, sed la preciza, aŭ (ebena, para, eĉ) asimptota, (respondo, respondi) por a ne-entjero estas (malfermi, malfermita).

Sciataj rezultoj:

Se vi povas (paki, dorsosako, tornistro) n2-2 (kvadratoj, placoj, kvadratigas) en kvadrato de flanko a, tiam an.
La naiva (maniero, proksimiĝi, proksimiĝo) lasas (rubita, malŝparita, disipita, elĵetaĵita, forĵet(ind)aĵis) spaco de malpli ol 2a+1.
La (rubis, malŝparita, disipita, elĵetaĵita, forĵet(ind)aĵis) spaco estas asimptote o(a7/11).
La (rubis, malŝparita, disipita, elĵetaĵita, forĵet(ind)aĵis) spaco ne asimptote o(a1/2).

[redakti] (Enigmoj, Enigmas)

Klasika enigmo de ĉi tiu speco estas _pentomino_, kie la tasko estas al aranĝi ĉiuj (dek du, dekdu) _pentominoes_ enen ortanguloj (katizis, dimensiita, ampleksita) 3×20, 4×15, 5×12 aŭ 6×10, respektive.
Solvoj.jpg

[redakti] Vidu ankaŭ jenon:

Content Navigation
Aliaj lingvoj