Progreso

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

Ica artiklo bezonas revizon gramatikalan. – Ka vu povas helpari nin revizari ican artiklon?

"Regretinde multa Esperantisti ankore havas poka savo pri Ido."

~ Idisto
Logo progreso

Progreso fonditis da profesoro Louis Couturat di Collège de France en 1908. Dji konsakratas al la propago, al la libera diskuto kae al la konstanta perfektigo di la Lingwo Internaciona.

Progreso editatas kyel l' oficala organo di Uniono por la Linguo Internaciona.

Wiki uzatas por korektigari artikoloin senditain al la redakterio di PROGRESO (progreso@idolinguo.com).

L' esquado di korektigeroi di PROGRESO kompozatas da :

Tiuy quiuy deziras eskmembrari al la esquado di korektigeroi di PROGRESO devas sendari demandon al la sekretario di ULI (sekretario@uli-ido.info) precizigante : Nomon, Prenomon, evon, Ido-komenco-yaron, landon, Eposton.

Omnai kandidatesoi examinatos da la Direktanta Komitato di ULI.

[redakti] Progresismo

Amazonialauidistoj

Progresismo estas kodvorto por kamufli maldekstrajn politikojn kiel marksismo, komunismo, socialismo, egaligismo, agresema ateismo, mult-kulturismo, diverseco. Progresulo simpatias al neo-marksismo, maldekstrismo aŭ socialismo, tamen rekta asociiĝo kun ĉi tiuj terminoj iom ĝenas lin. Progresismo akiris potencon en la Okcidento dank' al subteno de la plebaro kiu do iĝis dependa de la progresuloj.

[redakti] Progresiva roko

Progresiva roko (angle Progressive Rock) estas terure enuiga speco de rokmuziko, kiu naskiĝis en la malfruaj 1960aj jaroj, ĉefe en Anglio, kaj estis tro populara en la fruaj 1970aj jaroj. Ĝi estis influita de klasika muziko kaj ĵazo, sed malsupera ol ambaŭ kaj same malsupera ol neprogresiva roko.

[redakti] Difino

Progresiva Roko povas esti difinita jene:

Ĝi estas muziko, kiu tro estas. Oni prenas ideon, malbonigas ĝin, pli ol nur rekomenci ĝin. Popmuziko montriĝas en ripetoj, facilaj muzikpecetoj kaj simpleco. En progresiva muziko oni prenas muzikpeceton, troigas ĝin, fuŝas ĝin de malantaŭe kaj ruinigas ĝian potencialon.
- Muzikantaĉo Keith Emerson

[redakti] Avaj grupoj

0098

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj