Putino

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

Bonvolu konfuzi kun Vladimir Putin.

Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif Adult neon.gif

"Al posedanto de metio mankas nenio"

~ Zamenhof pri putino
1920'sgal web.jpg

"Temas pri Putin, kiel vi eble jam divenis"

~ Milokula Kato pri ĉi tiu artikolo

"Mia mono! Mia tuta mono malaperis!"

~ Claude Piron pri putinado

"Profesio estas la spino de la vivo"

~ Friedrich Nietzsche pri putino

"Putino estas estro"

~ Ruso pri Putino

"La kliento estas reĝo"

~ Putino pri la supra diraĵo

"Se via patrino estus putino, vi evidente ne fierus pro tio"

~ Nikolai Grishin pri via patrino

Putino-1.jpg

Putino (妓女) aŭ korpamikino estas ino de grava profesio. Ŝi estas ankaŭ konata kiel prostituitino aŭ ĉiesulino aŭ seksa artistino aŭ instruistino aŭ amoristino. La vira (aŭ kelkfoje ina) kliento pagas por amuziĝi kun ŝi, ĉefe kun la mamoj senzonaj, kaj la postaĵo sen kalsoneto, kaj la eta fendo ĉarme eksponata.[1]

Prostitucio estas mallegala en kelkaj landoj (ekz. Irano, Sauda Arabio, Usono), sed ekzistas multe da homoj, kiuj tion volas, kaj multege da inoj kiuj povus tion oferti.

Milton twins teen twins young twins 3.jpg

Usonaj Putinoj sen mamzono

Putin-topless-sq.jpg

Rusa Putino sen mamzono

[redakti] Unue tradicia gramatika diskuto

1-014.jpg

"Prostitui" estas "igi iun kontraŭ pago disponigi sian korpon por seksaj servoj", sed povas esti, ke tiu kiu, igas estas la sama persono kiel tiu, kiu estas igata. Do, oni povas prostitui sin mem. "Prostituito" estas do egala al "putino" (krom tio, ke "putino" estas nepre ino). Ĉu prostituito prostituas sin mem, aŭ ĉu alia persono prostituas lin aŭ ŝin, tion oni ne povas scii per la vorto. Sed "prostituisto" estas nepre iu, kiu prostituas aliajn, "profesie". Ne tute logike, sed ankaŭ ne tute mallogike. Jen la stato de la lingvo.

Nu, vi povas tion facile konstati rigardante ilin. Klientoj frapas ilin ĉe iu ajn korpopartoj. Do: neniu protektas ilin. Prostituistoj nur frapas ilin ĉe tiuj korpopartoj, kiuj ne estas unuavide konstateblaj, por ne difekti la 'komercaĵon'. Per tiu facila pensmaniero vi divenos ĉu ŝi estas prostituitino aŭ mon-libere ŝi prostituas ŝin mem.

[redakti] Ebleco de vira putino

Bertilo, ne akceptas ke "prostituisto" nepre estu viro, sed li tamen volas, ke "putino" nepre estu ino!

Ĉu do putino estas nepre ina ulo? (Parenteze: ĉu "ulo" estas seksnewtrala?) Ĉu putino de nekonata sekso oni nomu "puto"? Ne!

Do, "putino" estas vortradiko (kiel bone scias la rusoj!). Tial ĝi devus (kiel ĉiuj aliaj vortradikoj) esti aw vira aw sekse newtrala.

[redakti] Putinoj kaj aliaj virinoj

Unuflanke, la inoj respektindaj, kiuj ne havas dezirojn (aŭ bone kontrolataj), aliflanke la putinoj... Foje ino povas transformiĝi de iu al alia. Nur pro monavido, kompreneble.

[redakti] Nerekte

Ulo venis kun belulino en juvelvendejon, kaj ili kune elektis juvelon, kiu kostas 1 200 eŭrojn. Pagante, la viro plenumis ĉekon por tiu kvanto, sed la vendisto diris, ke li ne povas akcepti, ĉar estas la unua fojo, kiam li venis en la vendejon. La viro diris «Mi vidas, ke vi zorgas pri tio, ke eble ne estas mono en mia konto. Sed mi ne deziras kaŭzi problemojn al vi. Do, ni faru tion: ĉar hodiaŭ estas vendredo kaj la banko jam fermis, vi konservu kaj la ĉekon kaj la juvelon. Lundon frumatene, kiam vi jam kasigis la ĉekon, vi sendu la juvelon al la domo de la sinjorino. Ĉu bone?» La vendisto sopiras trankvila.

Sed lundon, la vendisto telefonas la viron konstatinte, ke ne estas mono en la konto, kaj ricevas tiun ĉi respondon: «Ne gravas, kamarado, vi jam povas rompi la ĉekon: mi jam amindumis kun la knabino!»

[redakti] Kion fari kun ŝi?

Cascari1.jpg

Jen la sperta lupo-kaptistino Ruĝĉapulino, ripozante senĉape en la domo de ies avino.

Kiel amuziĝi kun plaĉa putino? Oni povas ekzemple...

  • Ricevi masaĝon el ŝi, kaj fiki ŝin.
  • Ludi al ŝi la mamojn, kaj fiki ŝin.
  • Diri pikajn vortojn al ŝi, dum ŝi lekas kaj suĉas la kacon, kaj fiki ŝin.
  • Doni masaĝon al ŝi, kaj fiki ŝin.
  • Eĉ babili kun ŝi, [2] kaj fiki ŝin.

Fiki putinon tre facilas. Eĉ juna viro povas!

[redakti] Kion ne eblas fari kun ŝi?

Multe vi povas fari kun putino: pariza kareso, ava droŝko, rusa serpento, aranea krablo, kalsoneta tango, alplafona kandelo, araba kafmuelilo, belga sonorilo, flugila kuniklo, bulonja kongreso, amerika baskulo, ataita tiktako, japana lokomotivo, kata tiklo, krura ventumilo, roterdama ueado, satana rajdo, interna ideo, midzuminado, ktp. Nur unumaniere vi ne povas fari amoron kun ŝi: SENPAGE.

[redakti] Alie

Kuchuk hanem.jpg

Alloga juna virino ĉarme promenas tra eleganta drinkejo. Ŝi alfrontas viron, kiu sidas sole. "Saluton, belulo!" ŝi ronrone diras. "Mi faros ajnan agon, kiun vi volas, por $200." — "Bonege!" li respondas, "Farbu mian domon!"

[redakti] Maniulo

Unu putino plendas al la alia:
- Estis terure, mi trafis al maniulo!
- Ĉu li batis vin? Postulis nekonvenaĵojn?
- Li mendis min hejmen kaj dum tuta horo devigis lavi por li plankon kaj manĝilaron!

[redakti] Antropologie

Ekzistas, en fora regiono de Ćinio, socio kie la ino komplete estras sian familion . Ţi akceptas vizitojn de viroj, sed nur nokte. Neniu viro rajtas oficiale diri, ke li estas la "edzo" de iu virino kaj la patro de ŝiaj idoj...

[redakti] Geografio

Putino estas vilaĝo kaj ĝentila paroĥo en Somerset, Anglio, kiu troviĝis proksime de Taunton. La paroĥo, kiu inkludas Dipford havas populacion de 2,2 homoj.

La Preĝejo de Ĉiuj Sanktuloj en Putino, Somerset, Anglio havas turon originantan de la 13-a jarcento; la resto estas 15-ajarcenta. La konstruaĵo estis nomumita kiam unua grado listigis konstruaĵon. La eklezio estis servita fare de la monaĥoj de Taunton Priory ĝis 1308.

[redakti] Surstrata putino

Ŝi, ŝue starante sur ŝoseo, senŝeligas ŝosojn.

[redakti] Telefona putino

Kial usona prezidento havas rektan telefonlinion al Kremlo? Por ke li povu rapide alvoki Putinon.

[redakti] Malbona prostituejo

Virmalriĉulo iras al prostituejo, sed la ununura servo, kiun li povas aĉeti per siaj 10 spesoj, estas piĉlekado.

Do li pagas al la putino kaj komencas frandzi. Sed post mallonga tempo li rimarkas, ke io krabletas sur lia lango. Li sputas kaj riproĉaĉas: "Damne, ja estas lepismoj!"

La virino respondas neimpresite: "Kion vi atendis por 10 spesoj, ĉu salikokojn!?"

[redakti] Religia signifo

Storyville.jpg

Malofta foto de prostituitino en antikva templo de Afrodita

En pluraj kulturoj de okcidenta Azio kaj de ĉirkaŭ la Mediteranea Maro el tiu rito ekestis kutimoj de templa prostituado, kiu donis al simplaj homoj la eblecon sekse kuniĝi kun gesacerdotoj kaj tiel partopreni en la sankta rito. En antikva Grekio kaj Atlantido, rita prostituo estis kutima ĉe temploj de Afrodita, kaj precipe en temploj de ŝia aspekto, Afrodita de l' Pugo.

Papo Klemento la 2-a, en la 11-a jc., dekretis, ke la prostituistinoj devas donaci duonon de siaj monprofitoj al la Eklezio.

Ankoraŭ hodiaŭ, prezidantoj, sportistoj kaj aliaj viroj de Dio ofte ricevas helpon, komforton kaj inspiron el la saĝaj knabinoj de la plej malnova profesio.

[redakti] Islamismo kaj kristanismo

En la tuta islama mondo prostituado estas rigardata kiel tipe kristanisma malvirto.

[redakti] Biblio

Hoŝea 4:14

Ĉu Mi povas ne puni viajn filinojn, se ili malĉastas, kaj viajn bofilinojn, se ili adultas, se ili apartiĝas kune kun la malĉastistinoj kaj alportas oferojn kune kun la publikaj virinoj, kaj la malklera popolo pereas?

Readmono 23:17

Ne devas esti malĉastistino inter la filinoj de Izrael, kaj ne devas esti malĉastisto inter la filoj de Izrael.

Apokalipso 17:1-18

Kaj unu el la sep anĝeloj, havantaj la sep pelvojn, venis kaj parolis kun mi, dirante:Venu ĉi tien, mi montros al vi la juĝon de la granda malĉastistino, kiu sidas sur multaj akvoj; kun kiu la reĝoj de la tero malĉastis, kaj la loĝantoj sur la tero ebriiĝis per la vino de ŝia malĉasteco. Kaj li forportis min en la Spirito en dezerton; kaj mi vidis virinon, sidantan sur skarlata besto, plena de nomoj de blasfemo, havanta sep kapojn kaj dek kornojn. Kaj la virino estis vestita per purpuro kaj skarlato, kaj ornamita per oro kaj altvaloraj ŝtonoj kaj perloj, kaj havis en sia mano oran pokalon, plenan de abomenindaĵoj kaj la malpuraĵoj de ŝia malĉasteco, kaj sur sia frunto nomon skribitan: MISTERO, BABEL LA GRANDA, LA PATRINO DE LA MALĈASTISTINOJ KAJ DE LA ABOMENINDAĴOJ DE LA TERO. Kaj mi vidis la virinon ebria de la sango de la sanktuloj, kaj de la sango de la martiroj de Jesuo. Kaj vidinte ŝin, mi miris per granda miro. Kaj la anĝelo diris al mi:Kial vi miris? mi diros al vi la misteron de la virino, kaj de la besto, kiu portas ŝin kaj kiu havas la sep kapojn kaj la dek kornojn. La besto, kiun vi vidis, ekzistis, sed ne ekzistas, kaj venos supren el la abismo kaj iros en pereon. Kaj la loĝantoj sur la tero, kies nomoj ne estas skribitaj en la libro de vivo jam de la fondo de la mondo, miros, kiam ili vidos la beston, ke ĝi ekzistis kaj ne ekzistas, sed venos. Ĉi tie estas la signifo, kiu havas saĝecon:la sep kapoj estas sep montoj, sur kiuj sidas la virino; kaj ili estas sep reĝoj; la kvin jam falis, la unu estas, la alia ankoraŭ ne venis; kaj kiam li venos, li devos resti kelkan tempon.

[redakti] Kristnaska emo

Du amoristinoj diskutas:

Kion vi petis al Avo Frosto?

— 100 €, same kiel de ĉiuj.

[redakti] Meretrico

Laŭ PIV meretrico estas amoristino. Dume meretrici estas praktiki la profesion de meretrico.

Meretrico estas la romia nomo uzita en la aktualo kiel sinonimo de prostituitino. Pli proksime al la etimologio de la vorto kaj por pli ampleksigita senco, meretrico estas la virino kiu, sen amo, edziniĝas al viro pro ekonomia aŭ socia intereso.

La ŝanĝo de signifo de la vorto meretrico okazis jam dum la Romia Imperio. La vera prostitutino de bordelo estis nomita dekomence Quastuosa. Kaj tiuj, kaj ne la meretricoj, dediĉis sin profesie al prostituado.

Apud tiuj ekzistis ankaŭ pastrinoj de diversaj temploj kaj diversaj nomoj kiuj dediĉis sin al la praktikado de seksaj rilatoj pro religiemo (kiel la originaj bakĥantinoj) aŭ kiel rimedo por vivtenado de ties kulto, per kontribuo de siaj seksaj servoj ŝanĝe de mono kaj maskigante la komercatrakto pere de religia rito (unu el tiuj temploj estis precize de la adorantinoj de la egipta diino Iziso).

Estis precize la fraulinoj sen intenco prostituiĝi, sed kiuj provizore prostituiĝis, kiuj origine estis nomitaj meretricoj. Tiu distingo aperis klare en la juraj tekstoj de Pompejo. Eblas diri, adapte al la aktualo, ke meretrico estis ia prostitutino «amatora» en kies agado ne nepre ekzistis ekonomia trakto.

Precize la karaktero amatora de la meretrico permesis laŭ la tempopaŝo la malfermon de bordeloj kie ili proponis sin kiel falsaj meretricoj kiel sinonimo de neprofesiulinoj, kontribue al la konfuzo de la vorto.

Krome, la meretrico havis volontan karacteron kaj, almenaŭ teorie, ili ne vidiĝis pelitaj al la prostituado kiel formo de sklaveco aŭ pro ia kaŭzo malvolonta. Precize, la unuaj meretricoj estis simplaj virinoj kiuj volis lerni pri sekso, estis allogitaj de tiu kaj eniris en temploj por iniciatiĝi. Ankaŭ kelkaj imperiestrinoj romiaj estis meretricoj; TeodoraMesalina estis romiaj imperiestrinoj kiuj ne kaŝis sian emon meretriciĝi. Kaze de Mesalina, tiu eniris pli malpli regule en la templo/bordelo sub la pseŭdonimo de Liciska.

La alveno de la kristanismo kaj de ties nova seksa moralo finmetis en la sama konsidero ambaŭ tipojn de virinoj.

[redakti] Masklisma vidpunkto

Mi pensas, ke la ideo estas, ke "iam prostituita, ĉiam prostituita". Prostituado estas (law la tradicia pensmaniero) "nereversibla proceso", kaj do ne gravas, ĉu aw ne la prostituito estas dawre prostituata...

[redakti] Vere

Staras nuda viro malantaŭ spegulo kaj longe rigardas sin. Longe ne razita, laca vizaĝo, dika ventro, ruĝaj okuloj pro drinkado. Poste li direktas rigardon al angulo de la spegulo, kie videblas belega juna knabino kuŝanta sur lito. Viro ankoraŭ foje rigardas sin mem kaj diras:

- Kiel eblas ĝis tia grado ami monon...

[redakti] Sanefiko

La maljunaj publikulinoj dankas sian prostituadon pri siaj multaj jaroj, tiu kutimo estante saniga (diras ili) ad purgandos Renes.

Québec-Poutine pl8.jpg

[redakti] Putino en Kanado

La kanada provinco Kebekio estas mondfama pro sia tre malsaniga sed ege rava putino. Oni ofte iras trans landajn kaj lingvajn bordojn nur por ĝui la putinon de Kebekio. Tial kelkaj personoj diras, ke Kebekio estas la konata Babilono de Apokalipso, kontraŭe de la komuna scio, ke tio estas Usono.

[redakti] Callgirl

4730 n.jpg

Tio estas PUTO kaj INO

Callgirl [kolgerl] estas angladevena putino, kiu laŭ telefonvoko de klientoj vizitas ilin aŭ mem akceptas la klientojn. Oni povas esperantigi la esprimon ekz. per vokvirinoteleputino.

La vokvirinoj pretendas pli altajn pagojn por siaj servoj ol kutimaj putinoj. Ili ofertas krom la sekson ofte sociajn servojn, t.e. ili akompanas klientojn al sociaj eventoj aŭ komercaj traktadoj.

La vokvirinoj laboras ĉe telefono, anoncas sin en gazetoj, interneto aŭ tra organizita societo.

[redakti] Sociekonomia rolo

Kelkaj homoj diras ke prostituisto estas kapitalisma ekspluatanto, kaj ke putino estas proletariino, sed tiu ne estas vero, ĉar kapitalismo ekspluatas laboron manan aŭ kapan.

[redakti] Familia vivo

Jen esperantisto vekiĝinte iun matenon rimarkas, ke edzino lia plenigas valizon.

"Kien diable vi iras?" li demandas.

"Sciu, dum jaroj mi provizis vin je senpagaj amorfavoroj, karulo," ŝi respondis. "Kaj mi ĵus eksciis, ke en Las Vegas oni pagas por tiaj po 200 dolarojn."

La edzo eksaltis el la lito kaj komencis ankaŭ li plenigi valizon.

"Kien iras vi?" ŝi demandas.

"Mi tre scivolas, kiel diable vi vivpovos per po 400 dolaroj jare!"

[redakti] Alie

Edzino reveninte el ferioj diras al la edzo:

- Mi adultis dum la vojaĝo kaj enspezis 200 eŭrojn.

La edzo kun malestimo:

- Mi ne donus kontraŭ vi eĉ 10 eŭrojn.

Ŝi fiere:

- Tamen mi ja ne prenis pli ol tiom.

[redakti] Avarulo

Edzino, anoncas al sia edzo, post kiam ri devis prostitui sin dum unu vespero por savi ilin ambaŭ el bankroto, ke ri perlaboris 200 eŭrojn kaj 50 cendojn. "Kiu avarulo donis la 50 cendojn?" demandas la edziĉo. "Ĉiu", respondas la edzino.

[redakti] Reteje

Daniele (putino) on Twitter: The latest from daniele (@putino). Interested in Politics & Science. Human rights activist. Preferred quote: A winner is a dreamer who never gives up!. Milan, Italy.

[redakti] Kulturaj malsamecoj

Marsaputino.jpg

Ekzemplo de la 2 procentoj, kiuj venis el aliaj planedoj.

En kelkaj landoj, la vorto "putino" estas tre insulta; en aliaj, tre respekta. En Rusio, ekzemple, se oni parolas al la ŝtatestro, oni kutime diras -- "Sinjoro Putin' ..."

[redakti] Via patrino, fratino ktp

Fakte, temas ne nur pri la viaj.

Laŭ la lasta sociologia esploro

  • 65 procentoj da putinoj estas ies patrinoj,
  • 79 procentoj estas ies fratinoj,
  • 98 procentoj estas ies filinoj, kaj
  • 2 procentoj venis el aliaj planedoj.

[redakti] Sinonimoj

PROSTITUITO: amdonisto, amorvendisto, malĉastulo, ĉiesulo, fikisto, plezursinjoro, plezurdonisto, publikulo, stratulo, sinvendisto; nur ine: hetajro, kurtizano, meretrico, plezurdamo, putino.

[redakti] La vorto "ĉiesulino"

La vorto "ĉiesulino" estas tre signifa nomo, kiun donis nia lingvo al la dolĉa karesa profesio. Ĝuste same kiel Esperanto estas fleksa dua lingvo por ĉiu, ĉiesulino estas fleksa dua ino por ĉiu..
Liyun2.jpg

[redakti] Jomo

Se deziras nur vi,
Mi perfortos la tempon,
Vintron kaj eĉ printempon
Ke ruĝiĝos Karina
Karin' la stratulino,
Por vi, por vi

[redakti] Rimoj

Meretrico --- ico -- adventico -- akolita ofico -- aldona benefico -- alterna vico -- amkaprico -- apendico -- arbovico -- armistico -- atendovico -- aŭtomobilvico ...

2222.jpg

[redakti] Laŭ Biblio

Diras Biblio:

La kosto de publikulino estas nur unu pano; Sed fremda edzino forkaptas la grandvaloran animon. (Proverboj 6:26).

[redakti] Kurbaj putinoj

55 o.jpg

Dum siaj knabaĝaj jaroj en Bjalistoko kaj Varsovio la juna Ludoviko Zamenhof sendube multfoje aŭdis el la buŝoj de poloj la vorton kurwa (elp. kurva), signifantan prostituitinon, ĉiesulinon. Pro la prudeco karakterizanta la 19-jarcentan socion, en kiu naskiĝis kaj elkreskis Zamenhof, li tre frue konstatis, ke kurwa estas tabu-vorto en la pola lingvo. Lia sentiveco devigis lin eviti la homofonan adjektivon kurva kaj substitui al ĝi la formon kurba. Rimarku, ke kurva estas preskaŭ interslava vorto; ĝi troviĝas en la ĉeĥa, kroat-serba kaj bulgara, kaj ankaŭ kiel pruntvorto en la finnugra hungara lingvo.

Tio estas la simpla, nerefutebla klarigo de la ekzisto de kurba kaj ne kurva en la leksiko de Esperanto. Tamen post kelkaj jaroj Zamenhof konstatis, ke li mispaŝis. En 1896, kiam li faris proponojn por reviziado de Esperanto, li ŝanĝis la ortografion al kurva. Tamen la reform-propono fiaskis, do kurba restis en la lingvo.

[redakti] Virina sacerdoteco

Lastjarojn, ero da virinaj teologiistoj [1], argumentantaj pri la neceso enkonduki reformojn en la ekleziajn regadojn, komencis proponi ĉiam pli insiste la postulon de rekonsidero pri la ebleco de virina sacerdoto. Ilia oficiala pozicio estas ke, sen tuŝi la doktrinan aŭtoritaton de la papo, estas ilia devo alertiĝi pri ties eraro kiam estas rifuzata la ordino por virinoj.[3].

Komuna doktrino de la eklezio estas ke la virinoj ne povas esti sacerdotoj aŭ episkopoj ĉar (A) ĉi tiuj estas konsideritaj posteuloj de la viroj apostoloj kaj (B) en la Eŭkaristia Celebrado pastroj agas in persona Christi (en la persono de Kristo), nome kiel se ili estus Kristo mem, kiu enkarniĝinte virforme ne povas esti reprezentata de virino; (C) krome, la plurmila historio de la eklezio neniam vidis ordinitajn virinojn. La malfacilaĵoj trafitaj de la subtenantoj de la “progresivaj” pozicioj devenas el la fakto por la katolika eklezio ke la tradicio repetiĝanta laŭ la jarcentoj (aŭ la konstanta Instruo de la Eklezio) havas neeraripovan dogman valoran.

En 1994, per Apostola letero (Ordinatio sacerdotalis, Sacerdota ordiniĝo), papo Johano Paŭlo la 2-a fermis definitive la eblecon plue pliesplori kaj pridiskuti, en oficialaj katolikaj medioj, la hipotezon de la virina sacerdoteco.[4][5]

“Malgraŭ ke pri la sacerdota ordiniĝo praktikenda nur sur viroj estas konstanta kaj universala tradicio de la Eklezio kaj estas firme instruata de la Eklezia Instruo en plejĵusaj dokumentoj, tamen en nia epoko diversloke oni ĝin tenas diskutebla aŭ ankaŭ atribuas al tiu eklezia decido neakceptanta sacerdotiĝon de virinoj nuran “disciplinan” valoron. Pro tio, celante liberigi je ĉiu dubo pri problemo je granda graveco, kiu apartenas al la dia konstitucio de la Eklezio mem, puŝite de mia devo firmigi la fratojn (vidu: Lk 22,32) mi deklaras ke la Eklezio nenimaniere havas povon transdoni al virinoj la ordinajn karakterojn kaj ke tia verdikto devas esti konsiderata definitiva ĉe la tuta eklezio”.

Du obĵetojn oni kontraŭmetis al tiu papa deklaro:

1) “ĝi ne estas dogma deklaro. Tio fakte ne estas indikata en la apostola letero”. Ĝuste rilate tion sinsekvaj precizigoj konfirmis ja jes la gravecon de la dokumento, sed ne la dogmecon, male apostolaj aŭtoritatoj deklaris ke la papa dokumento ne havas la solenon kaj intencon proklami alian novan dogmon.[6]

2) laŭlonge de naŭ jarcentoj en la eklezio funkciis, kiel administrantoj de sakramentoj, diakoninoj, do virinoj ordinitaj kiel hodiaŭ la diakonoj-pastroj- episkopoj: do la tiu apostola letero de la papo baziĝas sur “firma” punkto nesolida.[7] Tamen aliaj historiistoj-teologoj respondis ke la Unua koncilio de Niceo asertis ke la tiamaj virinoj ne ricevis la ‘ordinon’ kaj konservis staton de laikeco kaj ne plenumis taskojn rezervitajn al la pastraro, sed nur kelkajn plenumeblajn de ĉiuj kristanoj sendistinge, kiel bapti[8] aŭ porti eŭkaristion al malsanuloj.

[redakti] Alie

Bonŝanca estas maristo: en haveno lin atendas junulino!
Bonŝanca estas trajn-stiristo: en stacidomo lin atendas junulino!
Bonŝanca estas piloto: en flughaveno lin atendas junulino! Kaj nur la junulino estas malbonŝanca: jen necesas kuri al haveno, jen al stacidomo, jen al flughaveno...

[redakti] Templa prostituado

En pluraj kulturoj de okcidenta Azio kaj de ĉirkaŭ la Mediteranea Maro el tiu rito ekestis kutimoj de templa prostituado, kiu donis al simplaj homoj la eblecon sekse kuniĝi kun sacerdotinoj kaj tiel partopreni en la sankta rito.

[redakti] Popola Partio de Putinoj

Logoo de la Popola Partio de Putinoj

La Popola Partio de Putinoj (mallongigo: PPP) estas la ĉefa konservativa partio en Esperanta Respubliko, kaj la ĉefa partio de la opozicio. Ĝi regis la landon inter 1996 kaj 2004. Tiam la estro de la partio estis Maria la 1-a.

La partio estis fondita kun la nuna nomo en 1989, kiel evoluo de la partio Popola Fronto, kiu ĝis tiam estis konsiderita kiel la grupigo de la ĉefaj fortoj kun radikoj en la antaŭa diktatora reĝimo. La partio defendas ideologion de centro-dekstro, kiu estas difinata en siaj statutoj kiel reformema centro.

La partio havas regionajn filiojn en ĉiuj provincoj, plus la aŭtonomaj urboj de Bervalo kaj Barvalo. Ĝi tamen ne estas konsiderata federacia partio.

La partio estas membro de la Eŭropo-Demokratio-Esperanto kaj de la Demokrata Dekstrista Internacio. Ĝia junulara organizaĵo nomiĝas Putinida Kongreseto.

[redakti] Ripozo

Junviro dum plaĝumado algluiĝas al efektforma knabino. Ŝi pigrece turnas, responde:

- Karul', vi kie laboras?

- En metalluzino, ..?

- Nu imagu, do, venas vi sur marbordon, kaj ĉi tie - mekanismoj, mekanismoj..

21d9 o.jpg

[redakti] Pagmaniero

Mondumanino jam de longe kutimiĝis pagi la kuraciston per siaj propraj naturaĵoj. Iufoje la edzino de la kuracisto malkovras en lia poŝo vizitkarton de ŝi kun surskribo: «Rajtigilo por unu amnokto».

La mondumanino ege miras, kiam ĉe ŝia pordo iam aperas 60-jara ĉifona vagulo kaj prezentas la vizitkarton, sur kiu la kuracistedzino alskribis: «Pagenda al portanto».

[redakti] Aliflanke

April-oneill.jpg

Ulo kaŝe iras viziti putinon.

"Mi havas nur 15 eŭrojn," li diras al ŝi. "Sed se vi bonvolas, mi povas doni al vi tute novan paron da tenisoŝuoj!"

"Nu, en ordo," diras la ino. "Sed mi avertas vin ke mi ne moviĝos. Vi devos fari la tutan "laboron"."

Ili supreniras al la ĉambro de la knabino kaj senvestiĝas. Li estas ne tre lerta amorulo, sed li estas pasiega, ĉar la knabino estas sufiĉe ĉarma. Dum lia energia pistado, ŝajnas al li ke la ino tamen moviĝas.

"Vi moviĝis!" li elkrias pro ĝojo. "Tio ja montras ke vi amas min!"

"Ne revu!" respondas la putino. "Mi nur provas la ŝuojn...."

[redakti] Surstrataj putinoj

Policisto haltigas ŝoforon:

-- Sinjoro, vi superis la permesitan rapideclimon! Tial mi devas vin puni!
-- Do ve, sinjoro komisaro, sed pluse ne estis tiel multe! Pardonu!
-- Nu vidu, hodiaŭ mi havas bonan tagon, tial se vi bone respondos iun demandon, tiam mi lasos vin iri plu -- diras la policisto. -- Ni supozu,

ke vi vojaĝas nokte, kaj vi rimarkas du brilajn punktojn sur la vojo. Kio povas esti tio?

-- Estas simple -- diras la stiristo kun ekbrilantaj okuloj. -- Ĉu iu aŭtomobilo venanta kontaraue?
-- Evidente, sed kiu aŭto? Ĉu Volkswagen, Mercedes, Volvo? -- diras la policisto. -- Bedaŭrinde, mi devas vin puni!
-- Sed sinjoro komisaro, ni ŝanĝu la aferon. Mi starigos demandon, kaj se

vi scios la respondon, vi rajtos min puni.

-- Bone -- konsentas la policisto.
-- Apud la strato staras en minijupo troŝminkita virino oferanta sin al ĉiu preterpasanta viro. Kiu ŝi estas?
-- Estas tre simple! -- diras la policisto. -- Iu prostituitino.
-- Evidente ŝi estas prostituitino. Sed ĉu ŝi estas via patrino, edzinofilino?

[redakti] Polico

125px-FireJLU.jpg

Du policanoj staris ĉe angulo de urba strato.

Belulino portanta tre mallongan jupon haltis sin antaŭ la du junaj viroj, duonkaŝe ridetas al ili kaj klinis sin por supozeble alĝustigi sian ŝtrumpon. La viroj senrespire rigardis la rezultan vidon. Tiam la junulino starigis kaj post plua ekrigardo al ili, ŝi malrapide forpromenis.

"Ĉu vi pensas same kiel mi?" unu diris al la alia, post momento.

"Vi povas esti certa pri tio!" la demandato respondis.

"Do! Tiukaze vi estas sub aresto!" severe diris la unua policano.

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Aliaj tinoj

[redakti] Notoj

1329809283740.jpg
  1. La knabina fendo estas ankaŭ konata (laŭ iuj) kiel truino, ingo, kundo, aŭ vulvo. Vidu vagino.
  2. El tio kutimo devenas la nomo de antikva Babilono.
  3. «The Ordination of Women in the Roman Catholic Church», da WomenPriests.org].
  4. Apostola letero Ordinatio Sacerdotalis, Vatikanurbo, 12-a de majo 1994.
  5. Virinoj partoprenantaj kiel "aŭskutantinoj" konsulteblaj en la Dua Vatikana Koncilio estis entute 23: 12 laikaj kaj 11 fratinoj (religiulinoj).
  6. F. A. Sullivan. Creative Fidelity, 2003, p. 22. Notindas tamen ke aliaj konfesioj de la kristanismo jam enkondukis la virinan sacerdotojn, kiel la Vandana kaj la Anglikana. Sed iuj de tiuj konfesioj ne konfesas virinan sacerdotecon kaj reduktas pastron (aŭ pastoron) nur al “kondukanto de religiaj ceremonioj ktp”.
  7. Jackie Clackson. «Has the Church never ordained women?». El WomenPriests.org].
  8. La bapto en la unuaj jarcentoj okazadis nur per mergiĝo kaj do oportunis ke okaze de virinoj administris nur virinoj. Fakte, kiam oni enkondukis la metodon de la aspergo, ankaŭ tiu virina rolo malaperis.

[redakti] Literaturo

  • La junulino de Stormyr. De S. Lagerlöf trad. el la sveda de S. 1930 94 p. „Sentoplena rakonto pri emo kaj malfeliĉo de juna, brava knabino. La personoj estas prenitaj el la kampara popolo sveda.“ (D-ro Gr., La Socialismalisto, 1930 p : 92.)

La Vikipedio havas seriozan artikolon pri prostituo.

Content Navigation