Reĝino

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Geja fiero 2.jpg Gardu la familion!

Ĉi tiu artikolo propagandas samseksemon!

Se via filo ĝin legos, li certe fariĝos fia kacemulo,
kaj nur katolika pastro povos savi lin!

Geja fiero 3.jpg

" Mia loĝejo estas mia reĝejo"

~ Zamenhof
QueenInArgentina1981.jpg

"La publiko ne prizas hipokriteso"

~ idisto pri Reĝino

"Bonege!!!"

~ iu
Reĝino (angle: Queen, Prononco: Kŭin) estas brita rokgrupo, kiu tre popularis en la 1970-aj ,1980-aj jaroj. Tiu sukcesego daŭris ankaŭ post morto de la ĉefgrupano Freddie Mercury en 1991 (mezurante la vendociferojn $$$).
1335248341808.jpg

[redakti] Historio

En Eŭropo, sukceso de Reĝino estis ne tre ofta, ĉar en multaj reĝlandoj la reguloj aŭ tute malpermesis al gejoj kanti rokmuzikon, aŭ nur permesis en tre specialaj cirkonstancoj.

[redakti] Nuntempe

9981 n.jpg

Nuntempe Reĝino estas la ĉefurbo kaj due plej granda urbo de Saskaĉevano (Kanado). Ĝi situas en la centro de la suda parto de la provinco.

[redakti] Vestaĵoj

Certe ne estas ĝenerala regulo ke ŝtataj funkcioj dependas de la vestaĵoj de la koncernaj homoj. La reĝino restas la reĝino kaj rajtas ekzerci siajn rajtojn kiam ŝi estas tute nuda.

[redakti] Religio

La templo de Reĝino estas unu el la temploj konstruitaj kaj funkcianta por la Eklezio de Jesuo Kristo de la Sanktuloj de la Lastaj Tagoj, la numero 65 konstruita de la Eklezio kaj la tria konstruita en Kanado, lokita en la urbo de Reĝino, tre proksime de la Universitato de Reĝino al la sudokcidento de la provinco de Saskaĉevano. La dediĉo de la templo en Regina koincidis kun la dediĉo de alia templo en Kanado, la templo de Halifakso, la unua fojo en la historio de la mormona Eklezio kiu du temploj dediĉas la saman tagon.

[redakti] Reganta reĝino

6565.jpg

En la historio, virinaj reĝoj estis ne tre oftaj, ĉar en multaj reĝlandoj la heredaj reguloj aŭ tute malpermesis al virinoj heredi la tronon, aŭ nur permesis en tre specialaj cirkonstancoj (ekz-e manko de ajna ebla vira heredunto).

[redakti] Reĝedzino

Kiel virinaj reĝoj estis maloftaj en la historio, tiel viraj reĝedzoj estis ankaŭ malofte. Cetere, kiam reganta reĝino edziniĝis, ofte ŝi devis rezigni ŝian tronon al li. Do, reĝedzinoj estas oftaj.

Content Navigation