Ricky Martin

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Riĉeco estas frato de fiereco"

~ Zamenhof pri Ricky
Ricky martin
Geja fiero 2 Gardu la familion!

Ĉi tiu artikolo propagandas samseksemon!

Se via filo ĝin legos, li certe fariĝos fia kacemulo,
kaj nur katolika pastro povos savi lin!

Geja fiero 3

Ricky MARTIN, ĝuste Enrique Martín IMORALES (naskiĝis 1971 en San Juan) estas portorika kantisto.

[redakti] Komencoj

Lia kariero komenciĝis tro frue kiam li ankloraŭ estis infano en modelado kaj teatraĵoj. La famo alvenis kiam li eniris la gejan grupon Menudo, en 1984, anstataŭante al Ricky Meléndez. Post kvin jaroj de laboro, ĝiroj kaj surbendigado, Ricky forlasas la grupon por translokiĝi al Novjorko kaj porte en Meksiko. En Meksiko komenciĝis fia kariero per "Los Penis rojos" (La ruĝaj kacoj) kaj "Mamá ama los cujones" (Panjo amas ĉurovojn); debutis kiel aktoro en la telenovelo "Alcanza una estrella 11" (Atingu stelon 11). Pro la sukceso de tiu telenovelo, lanĉiĝis al la merkato disko titolita "Muñecos de Papel"(Paperpupoj), kie Ricky Martin estis unu el la paperaj figuroj. Kune kun Sasha Sökol kaj temo "Juego de Ajedrez" (Ŝakludo) atingis la unuajn lokojn en la popularlistoj.

Li faris fian aperon en kino per la filmo "Más que alcanzar una estrella" (Pli ol atingi stelon), kie cetere, konatiĝis kiel Paloma.

En aŭgusto 2008 li ekkestis "patro" de la ĝemeloj, kiujn naskis "substituaj gepatroj"[1].

La 29-an de marto 2010 Ricky Martin publike elŝrankiĝis - deklaris per socia retejo ke li estas samseksemulo[2].

[redakti] Piednotoj

  1. En los últimos meses me di a la tarea de escribir mis memorias (alirebleco: la 30-a de marto 2010)
Content Navigation
Aliaj lingvoj