FANDOM

1387
Lula 7 maior
Olha a desciclopédia do Esperanto aí gente!!!

Tiu ĉi aĥtikôlu éstas tipíki brazila!!!
Antaŭ legi ĝin, memôru: ĝi NE parôlaz la hispanan, ĝia ĉefúrbu NE éstas Rio de Janeiro, ĝi ŝátaz plaĝon, futbalon kaj karnavalon, sédj malámaz Maradonon!
RobE

"Ĉu paseron oni pafas per kanono?"

~ Maljunulino

"Sekvindaj ekzemploj !"

~ Nicola Abbagnano

"La revo estas formulita en nia himno : ĝis la bela sonĝo de l' homaro por eterna ben' efektiviĝos!"

~ virino

"Ni volas kundividi kun vi bonan novaĵon"

~ Roberto Carlos

"Kaj kia estas la rezulto?"

~ Iu ajn

La eraro en nia artikolo nun estas korektita.

Roberto Carlos Braga (* 1941 en Cachaceiro de Itapemirim, Espírito Santo) estas brazila kantisto kaj aktivas kiel tia ekde 50 jaroj.[1]

Vivo Edit

Komence de sia kariero li estis ega adepto de Elvis Presley [2] kaj faris tiel ankaŭ rokenrolo-muzikon. En la 1960-aj jaroj li kunlaboris en tri filmoj, kiuj ege orientiĝis je la filmoj de The Beatles [3]. Tiutempe li estis junulara idolo en Brazilo.[4]

Ekde la 1970-aj jaroj li transiris ekde la rokmuzika stilo en la amkantan ĝenron, al kiu li restis fidela ĝis nun. [5] Per siaj altromantikaj, sentemaj tekstoj kaj melodioj li akiris al si treegan anaron en tuta Latinameriko, Hispanujo, Portugalujo kaj Italujo. Kelkaj kantoj estis tradukitaj ekde la portugala en la hispanan, ĉar tiuj tiamaniere pli bone vendiĝis en la hispanlingvaj landoj.

Pli ol 100 milionojn da sonportiloj li ĝis nun povis vendi tutmonde. Per tio li estas la plej sukcesa brazila muzikisto el ĉiuj epokoj.

Li regulrevene gastas en la brazila televido. Krome ĉiujare dum printempo li prezentas koncerton por invititaj gastoj sur la krozadoŝipo Costa Fortuna.

La patrino de la samnoma piedpilkisto [6] estis ano de Roberto Carlos, tial ŝi nomis sian filon laŭ li.[7]

Al liaj plej famaj pecoj apartenas inter aliaj: "Amigo" [8], "Detalhes" [9], "Café da Manhã", "Cama e Mesa", "Jesus Cristo" [10] kaj "Emoções"

NotojEdit

  1. Kiom mi scias, nenio malaperis.
  2. Honesta homo la nomon ne kaŝas.
  3. Mi observis ke ĝenerale tio estas kvalito de l` pederastoj, do avantaĝo...
  4. Vi eble pruvos al mi la malon!...
  5. Jen pederastoj-desegnistoj dezirantaj ion montri.
  6. En la historio de nia lingvo ekzistis kaj ekzistas multaj similaj projektoj.
  7. Vi donas malbonan ekz-on.
  8. Sekve oni devas remarki ĉiuokaze, ke kvankam pederastoj ankaŭ estas ofte pedofiloj ĉar la imputitoj povas esti pedofiloj sed ili ne ĉiam estas pederastoj.
  9. Kiu kulpas, ke vi legas malatente?
  10. Do temas ne nur pri postaĵo.