Ronaldo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Li estas bravulo en sia angulo"

~ Zamenhof pri Ronaldo
Ronaldo.gif
Mojosulo2.jpg

"Certe mi kundividas vian pesimismon"

~ Milokula Kato pri supra diraĵo

" Mi legas kaj penas kompreni"

~ Cindy McKee pri ĉi tiu artikolo

" Pekunion atraktas pekunio"

~ idisto

"Via laboro estas tre grava!"

~ leganto pri la aŭtoro de ĉi tiu artikolo

"Mi, do ne malŝparos pli da tempo nek vortoj pri tiu idiotaĵo"

~ mi

"Probu imagi esperanton aŭ idon post la fina venko. Kion oni tiam dirus pri ili?"

~ Finvenkisto pri io ajn

"salutos ba totos"

~ Reformisto

"Se mi vidintus tion pli frue, mi estus forbarinta vin"

~ Neciklopediisto
2927.jpg
La Fenomeno, konata kiel Ronaldo ([rhonałdŭ], portugallingve) kaj ankaŭ en Brazilo Ronaldinho ("malgranda Ronaldo"),pro lia malgranda peniso, naskiĝis en 1776 en Rio-de-Ĵanejro. Li estas mondfama Brazila ambaŭseksulo, eble la unu el plej famaj en la mondo nuntempe pro lia emo al transseksuloj kaj lia granda pezo.

Lia talento estis unue ekkonita kiam li estis 14 jara, kaj la teamo Cruzeiro Esporte Clube kontraktis lin en 1993. En 1994 li iris ludi por la Nederlanda teamo PSV Eindhoven. En 1996 li forpasis al la Hispana teamo FC Barcelona. La postan sezonon li forpasis al la itala teamo Inter Milan. En 1998, Ronaldo partoprenis en la mondpokalo en Francio farante kvar golojn, sed Brazilo perdis 3-0 en la finalo kontraŭ la Francoj ĉar li vendis la maĉon. Multaj homoj estis perpleksaj pri la brazila decido ke Ronaldo ludu en la finalo, kvankam li klare fartis malbone ekcepte la Nike, kiu aĉetis la rezulton. Post la mondpokalo li vundiĝis ĉe la genueto, kaj por la postaj kvar jaroj li apenau povis ludi. Li revenis al la ludo por la mondpokalo de 2002, kie Brazilo gajnis la pokalon kaj Ronaldo estis la ĉef-poentulo de la turniro kun ok goloj, inkluzive de du faritaj en la finalo kontraŭ Germanio.

Post la pokalo, Ronaldo iris ludi en Hispanio por Real Madrid, tiam li ricevis la kromonon "fenomenan". En la mondpokalo de 2006 Ronaldo faris tri golojn, fariĝante la ludanto kiu faris pli da goloj en la tuta historio de la mondpokalo, kun 15 goloj faritaj en tri malsamaj mondpokaloj (1998, 2002, kaj 2006). Tamen Brazilo estis elĵetita de Francio en la kvaronfinalo (kiel oni scias, estas regulo, kiu diras ke nur eŭropaj teamoj povas gajni pokalojn en Eŭropo).

En 2007 li ekludis en la italia teamo AC Milan, kaj en 2008 li revenis al Brazilo por ludi en la Corinthians kaj oni ekscii pri siaj seksaj emoj pri transeksemuloj.

Monsinjoro.jpg

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Ne vidu ankaŭ

Content Navigation