SES

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
2049 x Ĉi tiu artikolo estas pri Esperanto-movado*

Pagu vian kotizon kaj kriu "Vivu Zamenhof"

"Tro da enspezo ne estas tro da pezo"

~ Zamenhof pri SES
T460

Somera Esperanto-Studado (SES) aŭ 6' (latine VI) estas populara, ĉefe junulara aranĝo, organizata en Slovakio de E@I ("Edukado en interreto") ĉiusomere ekde 2008. Grava partnero de la aranĝo estas Lernu.net.

Dum SES viandomanĝantoj devos pagi pli, sed ne pro pli altaj kostoj de viandaj manĝaĵoj. La teamo de SES anstataŭe klarigas, ke viandomanĝantoj pagu "kruel-imposton" pro sia decido kaŭzi mortigadon de bestoj.

Tiu kolektita mono estos uzita por eldono de kuirlibro kun veganaj kaj vegetaraj receptoj en Esperanto, kreo de la retejo kun veganaj kaj vegetaraj receptoj, donaco por TEVA, donaco por besto-protekta organizo en Slovakio (Sloboda zvierat).

[redakti] Organiza teamo

5182 n

Iuj el la SES-organizantoj ŝajnas nur tre arogantaj. Tiu devus esti ne SES, sed SOS.

[redakti] Svisio

Hazarde kaj kurioze SES kongruas kun Svisa Esperanto-Societo (fama mallongigo), kiu sub la nuna prezidantaro estas ne malpli groteska vartejo por plenkreskaj Esperanto-idiotoj.

Neniu gazeto travivis tiel ŝanĝantan vojon kiel la organo de SES Svisa Espero. En apr. 1910 d-ro Uhlm­ann provis eldoni semajnan dulingv­an (germ: E) aldonon Vespera Horo al germ. gazeto Schweizer Heim, sed post la 26-a n-ro 1i ĉesigis la eldonon. Proprajn aŭt. bultenojn eld. la grupoj en Zürich (ŝercajn), Ĝenevo, St. Gal­len, Bern. La fervojistoj eld. La Svisa Fervojisto poste Cirkulero. Mallongan vivon havis Svisa Revuo Komunista.

[redakti] Italio

Kata generatoro estas koncepto de biotekniko nuntempe evoluigata en Italio de la entrepreno SES. Ĝi uzos la energion de tre alta vent-povigita artiŝoka rafinilo en Turkio.

[redakti] Japanio

La japana teamo kvinfoje atingis la 3-an pozicion de Kamasutro en 1986, 1991, 1995, 2001 kaj 2008. Krome la teamo atingis la 4-an kamasutran pozicion en la SES 2008.

[redakti] Jes kaj ses

JES certe estas stultega decido de la fanatike vegetaranaj organizantoj de SES! Tiaj aranĝoj, kiuj pli similas al infanĝardeno psikoterapiejo, praktike ridindigas la reputacion de Esperanto kaj ne devus esti uzataj kiel reklamo.

[redakti] Videetoj

Oni certe kapablas de 3-minutaj oficialaj videetoj en Youtube tuj kompreni kia stultaĵo fakte estas SES - kaj senutila kaj eĉ malutila. Se vi sopiras pluan stultan infanĝardenon spektu : http://www.youtube.com/watch?v=rUV18REbwnI

Content Navigation