Saŭro

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Batadi kiel fiŝo kontraŭ glacio"

~ Zamenhof pri alia afero

"Jes amiko, se ekzistas esperantistoj, existas idistoj!"

~ iu
Kunveno de bestaĉo.jpg

Saŭroj ĝenerale malamas Japanion

Saŭro estas danĝera besto. En la 19-a jarcento, kiam en Belgio regis kruela reĝo Leopoldo, kiu en kolonio Belga Kongo terure sklavigis nigrulojn, multajn mortigis aŭ kripligis. En la kolonio subite aperis grandega prehistoria saŭro, kiu komencis gluti la kompatindajn nigrulojn kaj tiamaniere ankoraŭ plipezigis ilian sorton. La sciencistoj opiniis, ke ovo de tiu saŭro konserviĝis frostigita en glacioj de norda poluso, sed foje granda peco de glacio kun la ovo forrompiĝis, drivis al Afriko, kie la glacio degelis kaj el la ovo naskiĝis la monstro. Kvar adoleskantoj Ryan, sia incesta fratino Sarah, Paŭl kaj David regardis alteriĝi kosmoŝipon en la formo de flugsaŭro. Tie venis intelektegaj dinoterioj, kiu nomas mem Astrodinoj kaj originas de la planedo Reptilion. La knaboj kaj knabinoj seksumis kun ili kaj fondas la sekretan Astro-Klubo. La klubsigno estas speciala ringo, kiu havas ĉiuj membroj kaj tiuj ĉi ringoj donas butonpreme rapidecon kaj estas ankaŭ radiolokigo. La Astrodinoj venis al la tero, ĉar ankaŭ siaj malamikegoj, la Tiranoj (originale angle Tyrannos), kiu originis same de Reptilion, venis tien por konkeri la mondon. Tiel estiĝas streĉaj aventuroj.

Content Navigation
Aliaj lingvoj