Seksatenco

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Atentigo
Atentigo

Atentu:

ĉi tiu artikolo bezonas citaĵojn
201O

Seksatenco estas amoro altrudita al homo per fizikapsikologia rimedo. La difino de seksatenco povas multe ŝanĝi laŭ la regiono aŭ la tempo, sed nuntempe oni ĝenerale konsentas, ke ĉia seksa penetrado, ĉu buŝa, vaginaanusa, de peniso, fingroj, gadmeso aŭ ia ajn objekto farita per forto, surprizo aŭ minaco estas seksatenco, kaj do punenda krimago. Altruditaj fipalpadoj aŭ sekstemaj perfortaĵoj sen penetrado, kvankam eble tiom traŭmatigaj kiom perforta seksumado, estas konsideritaj en multaj socioj malpli grava afero, pro la malfacileco certiĝi la objektiveco de atestantoj de tia-tia kazo.

Amoro povas esti spontanea ago kun nevortigita konsento, kaj tiukaze neniel estas atenco. Aliparte, amora ago kun iu ne rigardita responseca de leĝo, kiel malsanuloj, personoj kun mensaj handikapaĵoj, personoj sub povo de psikoaktiva substanco (pervertulo, malpurulo, degeneriĝintulo, monstro) aŭ persono kiu ne jam trafis plenaĝon estas ofte konsiderita samrange kaj samgrave kiel seksperforto. Sekskuniĝo kun familia membro oni nomas inceston.

La plej komuna seksatenco estas farita far viroj kontraŭ virinoj. Viroj kontraŭ viroj estas ankaŭ ofta (vero, ke simple - ĉu ne?). Oni kalkulas pli kaj pli da virinoj punitaj pro seksperforto kontraŭ viroj. La seksaj krimoj inter virinoj estas ofte silentigitaj, kaj juraj persekutadoj kontraŭ virinoj estas maloftaj, sed tio ne signifas ke ĝi ne ekzistas.

[redakti] Heroismo

10

Viro fanfaronas al sia amiko:

- Hodiaŭ mi savis mian koleginon de stupro!

- Ho, heroo! Kiel vi tion faris?

- Mi konvinkis ŝin!

[redakti] Rolludo

- Ni rolludu stupron!

- Ehm, mi ne volas...

- Bona komenco!

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation