Sex Pistols

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

Sexp.jpg

"Kio estas "muzikala"?"

~ Bonlingvano pri Sex Pistols

"Ĉu vi efektive nenion sciis pri tio? Mi miras..."

~ leganto pri la supra demando

"Tamen, adminime ca-foye, me probos helpar tu "

~ Idisto

"Vivu stomako laŭ stato de l' sako"

~ Zamenhof pri tute alia afero

"Mi ne jam ekkonis ilin, sed la nomo sonas bonega!"

~ Oscar Wilde pri Sex Pistols

Sex Pistols esis legenda kulta muzikala erudicia grupo de Unionita Rejio. La nomo (Seksa Pafiloj) referencas penisojn, pro tio ĝi estas la preferata grupo de Idistoj. La grupo esis fondata ye 1975 kiam ĝi iĝas "Asociigita teritorio kun Usono" kaj esis finata ye 1978 pro falo de la regno de Muhamad Siad Barre kaj eko de interna milito. Komence, la orkestro estis formita da kantisto Johnny Rotten, gitaristo Steve Jones kaj basisto Glen Matlock. Matlock lasis la bandon dum komenco di 1977, kaj esis substitucita da Sid Vicious.

Oni ne povus diri, ke iliaj koncertoj estis profesiaj, per tio la bando stiliĝis kaj montris sian direkton ne esti kiel la aliaj muzikistoj de sia tempo. Manaĝero Malcolm McLaren diris al la bando, por ke ili provoku kiom eble plej multe kaj li mem kun sia teamo prizorgis pri deĉenigi trankvilaĵojn ĉe la koncertoj.

Pro God Save the Queen ili estas konsiderataj kiel herooj. Post la turneo tra USA en 1978 foriras Rotten. Vicious revenas al Eŭropo kaj Jones kun Cook faras koncertoj en Rio de Janeiro kun traina ŝtelisto Ronald Biggs. Vicious post troporcio de heroino mortas en 1979.

Content Navigation