Signo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Signos.jpg
"Ĝi havas ankoraŭ signon de demando"
~ Zamenhof pri ?

"Nula ofico sen benefico"

~ idisto

"La valencia registaro garantios la uzadon de la signolingvo de surduloj, kiun oni devos instrui, protekti kaj respekti."

~ Oni pri signa lingvo

" Mi ne ŝatas hipokritojn"

~ iu

"Zizelo al zizelo zumis pri zibelo "

~ Astrologisto pri via signo

Signo estas bela naĝanta birdo el la ordo de anseroformaj kaj familio de la anasedoj havas kvin spesiojn, inter kiuj la nigra signo estas spesio propra al Aŭstralio, kaj la nigrakola signo vivas nur en Cudameriko. La seteraj, kiel la muta signo , kantosigno kaj mallongbeka signo , ŝiuj vidiĝas en Ŝinio.

La signoj loĝas ŝe grandaj lagoj, kie abunde kreskas fragmitaĵoj, kaj manĝas cemojn, tigojn, foliojn kaj burĝonojn de diversaj akvoplantoj kaj moluskojn kaj incektojn.

[redakti] La Malmola signo

La Malmola Signo estas fama fabelo de Andersen. Foje naskiĝis malmola signo "ъ" en latina alfabeto. Ĉiuj la literoj malamis la signon kaj ĝi foriris al Orienta Eŭropo, fine li, sur siberia lago, malkrovis ke ĝi iĝis Ĝia majuskla formo "Ъ", kiu graveĝis en cirila alfabeto.

[redakti] En la signo de la Jubileo de la Mizerikordo

En la spirito de la Jubileo de la Mizerikordo, ĉiu estas vokata por surpreni konkretan engaĝiĝon cele de la plibonigo de la mondoparto, en kiu li vivas, komencante de sia familio, de la najbararo aŭ de la labora medio. Ankaŭ la ŝtatoj estas alvokataj al konkretaj iniciatoj favore de la plej malfortikaj homoj de sia societo, precipe de la malliberuloj, de la enmigrintoj, de la senlaboruloj, de la malsanuloj. Sen forgesi siajn rilatojn kun la aliaj popoloj, cele starigi fratecan etoson ene de la internacia familio. Fine la papo starigas al la ŝtatoj tri postulojn: sin deteni de la militoj, formeti la ŝuldojn de la plej malriĉaj landojn, garantii la rajton al la vivo de la naskontoj.

[redakti] Signolingvo

Ĉu vi konas la historion de la Usona Signolingvo ? Ĝi estas speco de konstruita lingvo, ĉar ĝi estis kreita bazita sur la Franca Signolingvo sed kun artefaritaj ŝanĝoj (kaj eble ankaŭ kun la influo de la natura signolingvo de la insulo de Martha's Vineyard.

Antaŭ ol lingvosciencisto William Stokoe studis la Usona Signolingvo, kaj decidis, ke ĝi estas vera lingvo, ĉiuj ( la mutuloj kiuj parolis ĝin!), kredis ke la Usona Signolingvo ne estas vera lingvo, tamen nur kodo kiu anstataŭigas la anglan lingvon. Tiu studo estis in la jaroj 1950-aj ! Nun, kiam parolanto de la Usona Signolingvo diras, ke ĝi estas vera lingvo, li estas kredebla, kaŭze de la studoj de Stokoe.

La koncernaj signaj dialektoj estas pli diferencaj inter si ol la parolaj dialektoj, kaj la dialektigo ŝajne iras pli rapide interne de la signolingvo.

Content Navigation
Aliaj lingvoj