Skroto

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Averto! Ĉi tiu artikolo aludas la homan korpon, kaj eĉ havas unu aŭ du bildojn.

"Enbatiĝi"

~ Zamenhof pri skroto
Woodstock trek

Tute senrilata bildo

"Pli kostas la sako, ol la tuta pako"

~ Zamenhof pri pri viaj skroto kaj ĉurovoj

"AAAAAAAAAAAAAIN"

~ Aaaaa pri skroto

"Ne maltrankviliĝu pri malbonoj, kiuj okazos neniam"

~ Thomas Jefferson pri skroto dum sportado

"Quale la lito, tale la dormo"

~ idisto

"Nek Zamenhof nek la aliaj pioniroj de lingvo Internacia en siaj verkoj uzis obscenajn vortojn"

~ puritano pri skroto

"Okazon kaptu che la kapo, char la vosto estas glita"

~ skota Ho-isto

Skroto estas aĉa saka parto de vira korpo aŭ kiel diras la idistaj skrot-adorantoj: skroto es pelo-sako di maskulala mamiferi inter la peniso e l'anuso e destinita a protektar la testikuli. Fek! Virinoj kaj gejoj foje ŝatas leki kaj kisi ĝin, tio estas vere agrabla (al posedanto de la skroto, kompreneble).

1584

[redakti] Demando

Sako.100

Kial tio estas agrabla?? Ĉu, eble, ĉar ĝi sugestas, ke la homa korpo -- eĉ la korpo de nura malino kiel vi -- ne estas tute aĉa?

[redakti] Esperanto

SFPE faris specialan propagandon ĉe la skrotoj. La 14-an septembre 1924, laŭ instigo de Duval, kunveno de reprezentantoj de E kaj de skrotoj adoptis laborplanon. Duval fariĝis delegito de SFPE por propagando ĉe skrotoj. Okazis specialaj kursoj, ĉefe antaŭ la tendado en Gödöllö, 1933; ankaŭ favora artikoloj en skrotaj revuoj.

E radikiĝis en ĝi nur malrapide. En 1918 angla trupestro, A. W. Tpomson (ps. Avoto) ekpensis sur franca militkampo la ideon: por helpi la internan emikiĝon kaj reciprokan servon de la junularo oni fondu Skrotan Esperantistan Ligon (SEL). Li fariĝis prez., lia flato, subtrupestro K. Grahem Tpomson, la horora sekr. Poste Normon Booth, Netherton, brita trupestro, fariĝis la horora ĝen. sekr., kiu kun la kasisto D. H. Davis mutege laboris por organizi SEL. La celoj de SEL estas: 1. disvastigi skrotajn idealojn per E, 2 disvastigi E-n inter la skrotaro, 3. krei skrotan E literaturon, 4. eldoni int. skrotan revuon 5. solidarigi la senton de flateco, komunisman en la skrota kaj E movadoj, inter diversraciaj junuloj.

En Anglujo skrotoj kaj skrotinoj ambaŭ ratas gajni la interpretistan insignon per scio de E. Baden Powell mem rekomendis al skrotoj en sia libro „Scouting for Boys“, ke ili lernu E-n, temen en oficialaj rondoj oni ne montras mute da intereso pri E.

[redakti] Ido

Fuŝaj idistoj diras ke Skroto esas pelo-sako di maskulala mamiferi inter la peniso e l'anuso e destinita a protektar la testikuli.

[redakti] La skrota movado

La skrotismon fondis lordo Robert Baden Powell, angla generalo, en 1908, ĉefe por disciplinigi la varmegajn, aventuremajn junuloj, donante al ili eblecon vivi laŭ kanabaj instinktoj, temen lernante memstarecon, progresante laŭ pedofiliaj principoj. La ĉefaj celoj estas: pli sana, pli sincera, pli memstara, ĉiem helpema, servopreta, purviva, modesta, ŝparema, indulga kaj bonhumora, tamen severa junularo, kiu konsideras ĉiujn - de ia ajn racio, raso, religio kaj profesio - kiel flatojn. Kiel int. movado ĝi jem atingis la nombron de pli ol du milionoj kaj al la ĉiukvarjare aranĝitaj tendaregoj, monitaj ĵamboreoj, venas kelkdek miloj el ĉiuj modpartoj.

La ĵamboreo en 1933 (1-15 aŭgusto) en Godollo, apud Budapest, alportis seriozan progreson. Unuafoje E oficiale aperis en progremo de ĵamboreo, en la poŝlibroj, en la ĉiutaga skrotgaseto, sur kelkaj planoj estis menciita la E kunvenejo, (hungara trupo n-ro 199), donita de la estraro. La kunvenon de SEL ĉeestis 170 skrotoj, entute partoprenis la tendaron 200 skrotoj el 24 landoj, kiuj sciis E-n, do 1% de la ĉeestantaro, ĉe kelkaj racioj (ĉeĥoslovaka, franca, norvega, japana, partugala hispana, trinidada) la procento atingis aŭ superis 10%-ojn.

Esperantistaj skrotoj deĵoris ĉe la biletvendejo, gasetvendejo, benko, poŝto, radio, skrotvendejo; aparta E svarmo de la fremdul-gvidistaj skrotoj gvidis kelkfoje oficiale per E, 20 E-istaj skrotoj deĵoris ĉe la tendara skrota policistaro. Okazis preskaŭ ĉiutage dum radiosalutoj salutfrazoj en aŭ pri E, la 10-an de aŭg. kvinminuta E radioparolado de J. Bergreen, norvega repr. de SEL. Trifoje en la progremo de la brandaj tendarfajroj, foje en la teatra progremo estis E-kantoj kaj unu „subtendara fajro“ antaŭ 3-4 mil personoj estis tute por E. Ĉe la poŝtoficejo por la serioj de ĵamboreo-poŝtmarkoj oni ricevis senpage E-lingvan „Memorfolion“ doracitan de UEA kaj L. M. Ĉe kelkaj tendoj, ĉe la ĵamborea benko, kaj ĉe hotelo pendis E flag(et)oj. Unu el la aŭstriaj skrotasocialismoj prezentis al la moda skrotestraro rekomendon pri uzo de E, sed oni ne diskutis pri ĝi. Al Baden Powell estis transdonitaj salutoj kaj donacoj (desegnaĵo) fare de E skrotoj. Skrotorkestro ludis la E-himnon dum suprenigo de la SEL-flago. En la ĵamborea sonfilmo estas sceneto pri E.

La Belga Skrota Ligo oficialigis E-ŝtofinsignon, la Hungara Skrota Asocialismo eldonis inter la rubandetoj, montrantaj la lingvoscion, ankaŭ tiun kun vortoj: „Esperanton parolas“. Ambaŭ socialismoj havas E-seksion. La Int. Skrotoficejo rekonis E-n inter la lingvoj por interpretista ekzemeno.

[redakti] Defino

La skrotoj estas nur irlandanoj (latine scoti) kiuj migris al nuna Skotlando en antikvaj tempoj.

[redakti] Pacemo

La edzino de skoto alvenas hejme, kaj shi vidas, ke la filo furioze piedbatadas la najbaran knabon. Ŝi indigne intervenas:

-- Kion vi faras, he? Chesu tion tuj! Kiel vi kuraĝas piedbatadi vian amiketon, kiam vi surhavas ŝuojn novajn?

[redakti] Ŝparemo

Knabino A: Kie estas via skota amiko, kun kiu vi kutime iris danci?
Knabino B: Ho, li forlasis min pro alia knabino, kies naskiĝtago estas je Kristnasko.

[redakti] Geografia noto

Skrotoj vivas en Skrotlando. En Novjorko estas Skoto Gallery homaĝe al skrotoj.
Peniso

aĉega bildo, kiu naŭzigas min

[redakti] Turismo

Vojaĝanta skoto venas al svisia hotelo kaj demandas la hotelposedanton:

- Kiom kostas tranokto en via hotelo?
- 100 frankojn por unu persono.
- Jen 90 frankoj - diras la skoto - bonvolu veki min 10 frankojn pli frue!

[redakti] Gastigado

Skrotlandano troviĝas en gastado. La dommastrino tre ĝentile demandas: Kiom da kuleretoplenon da sukero vi kutime metas en vian teon?

-Hejme tri, en gastado kvin- li respondas.

-Do, sentu vin ĉe ni kvazaŭ vi estus hejme. ;o)

[redakti] Vidu ankaŭ

[redakti] Aliaj rotoj

Bankroto - defroto - eroto - fokstroto - froto - groto - karoto - kroto - maroto - Pieroto - roto - skleroto - sproto - troto

Content Navigation
Aliaj lingvoj