Strasburgo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1294301381290 ALLONS EN₣ANTS DE LA PUTINARIE!!!

Tiu ŝi ârrtikólo havas multajn frrançajn aferrojn! Ĵì tûte nè ŝátas bânon, usonanojnakuzativon. La aŭtôrro devìs mânĵi multajn brriôchojn kaj drinki champanon.

Atentu! Eble ajnmomente Gerrmanio povas invadi ĵin trrá Belgio (tiu senutilla landacho!)!

FrancesAutentico

"Straso. First-person singular present tense of strasapere"

~ Wiktionary pri Strasburgo.
Esperanto-shildoj-064-eta

"Bela, ni parolas straso al director central plazo, de manera enira pensas viro ou virino"

~ krokodilo pri Strasburgo.

"Granda kranio, sed interne nenio"

~ Zamenhof pri aŭtoro de ĉi tiu artikolo

"Ŭaŭ! Ŭuj! Imprese!"

~ leganto
320 bleu

"Kaj ĉu vi povas pruvi la kontraŭon?"

~ Skotlingvano

Strasburgo, ankaŭ nomata Strasbourg, estas burgo de straso, ĉefurbo de provinco Stratio. Tie laŭ sciencaj teorioj estas strategoj konstruitaj de stratigrafo (t.e. grafo de Stratio), laŭ konspira teorio, tie loĝas stratiotoj (stratiaj patriotoj), kiuj portas stratokumulusojn al stratosfero kaj tiel plu.

La populara aktoro Kumaratunga ja estis klara kontraŭulo de Strasburgo.

Stultaj idistoj ne scias ke Strasburgo estas granda urbo en Francio! Ili pensas ke Strasburg esas urbo en Cass Komtio, Missouri. Segun la kontado di 2000, la tota populo di la urbo esis 136.

[redakti] Strasburgo kaj Esperanto

En Strasburgo oni rimarkis, ke Georgo Kamaĉo kunportis sian ekzempleron de PIV al ĉiu manĝo, inkluzive la matenmanĝon. (Tamen li konas ĝian enhavon preskaŭ parkere.)

[redakti] Dancado

La Dancada Epidemio de 1518 estis kazo de dancanta manio kiu okazis en Strasburgo, Alzaco (tiam parto de la Sankta Romia Imperio) en julio 1518. Multaj homoj vojaĝis al dancado dum tagoj sen ripozo, kaj, dum la periodo de proksimume unu monato, kelkaj el homoj mortis pro koratako, bato, aŭ elĉerpiĝo.

[redakti] Famaj loĝantoj

Content Navigation
Aliaj lingvoj