Sukubo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Demo

"Mi ĉiam kredis, ke oni eskapas tiajn stultajn malamaĵojn en Esperantujo, sed verŝajne mi naivis."

~ Usonano

Laŭ PIV sukubo estas diablo, kiu alprenis la formon de virino, por kuniĝi kun viro.

La sukubo (el latina succŭbus, de succubare, «kuŝi sube»), laŭ la okcidentaj mezepokaj legendoj, estas demono kiu prenas la formo de alloga virino kiu seksallogas virojn, ĉefe adoleskantojn kaj monaĥojn, enirante en ties sonĝoj kaj fantastoj. Ĝenerale temas pri belaj virinoj.

La mito de la sukubo eble aperis kiel klarigo al la fenomenoj de la noktaj polucioj kaj de la dormoparalizo.

[redakti] Iomete rilata afero

Nova okcidenta pastro servas ĉe pekokonfesado. Venas virino kaj konfesas: Dio mi pekis - mi unufoje amoris kun alia viro ol mia edzo.
Pastro: Dio pardonas vian pekon. Kiel pentofaron surgenue ĉirkaŭiru la preĝejon preĝante.
Venas alia virino kaj konfesas: Dio mi pekis - mi dufoje amoris kun alia viro ol mia edzo.
Pastro: Dio pardonas vian pekon. Kiel pentofaron surgenue dufoje ĉirkaŭiru la preĝejon preĝante.
Venas tria virino kaj konfesas: Dio mi pekis - mi trifoje amoris kun alia viro ol mia edzo kaj ankaŭ midzis.
Pastro pripensas, sed ne sukcesas elpensi ĝustan pentofaron, do volas konsulti. Li foriras de konfesejo, ekvidas mesknabon kaj demandas lin: Kion donis la antaŭa pastro pro midzado?
Mesknabo: Kutime dek Spesmilojn.

[redakti] Vidu ankaŭ

Content Navigation
Aliaj lingvoj