Survango

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Pli feliĉa estas donanto ol prenanto"

~ Zamenhof pri survangoj

"Ido esas la maxim bela e facila linguo"

~ Idista teroristo pri ĉio ajn
Survango laŭ mistikaj kaj sekretaj instruoj estas la plej baza kareso de sadomasoĥismo. Kvak! Ĉu vere? Ve! Ĝi estis akceptita formo de korpa karesado ĝis fine de la 20-a jarcento kiel edukhelpilo. Hodiaŭ ĝi estas malpermesita en la lernejoj de eŭropaj landoj kaj Usono, pro evitado de sadomasoĥista pedofilio. En kelkaj landoj, kiel Germanio, eĉ la hejma, familia survango estas malpermesita pro evitado de sadomasoĥisma incesto. Tio estas kompleta sensencaĵo kaj tio ne devas skandali iun ajn.
800.jpg

[redakti] Francalingve

Laŭ francalingva anonceto: PASTERELLOSE, UN TRAITEMENT EFFICACE SUR VANGO!

P.S. Al ĉiuj legantoj. Se mi havas erarojn, ĉiuj korektaĵoj estos akceptitaj danke. <:->

[redakti] Ho, se mi scius!

La plendanto: Sinjor’ juĝisto, tiu çi homo tiel mokis kaj ofendis min, ke mi estus tolerinta pli volonte vangofra-pon.

La denuncito: Kial tion vi ne diris ̧ĝustatempe?

[redakti] Portugallingve

O tapa da dignidade é um ataque muito poderoso e potente capaz de retirar automáticamente a dignidade da pessoa ou ser vivo que o levar em sua cara. Livros de história dizem que os tapas da dignidade surgiram apartir de pequenos tapas usados na Inglaterra, onde os homens machos da época travavam batalhas épicas, se batendo com suas luvas e se xingando terrívelmente, como por exemplo: "Você não limpou a bunda hoje!"

Content Navigation
Aliaj lingvoj