Susana Giménez

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Su p

"Eĉ se neniu el ni havas tempon por aldonu pli detalajn informojn pri tiu poemo, almenaŭ aperu la plena teksto! Ĉu iu povus aldoni ĝin al la artikolo?"

~ Susana Giménez

Susana Giménez (aŭ realnome María Susana Giménez Aubert, naskiĝis 1944, en Bonaero) estas argentina aktoro. [1]

[redakti] Filozofio

Susana al duone vekiĝinta edzo, kiu matene leviĝas: „Konsideru jene: denove unu tagon pli proksime al pensio.“

[redakti] Peltoj

Susana Giménez surprovas peltmantelon. Ŝi demandas vendiston: „Ĉu vi opinias, ke ĝi eltenos ankaŭ pluvon?“

„Memkompreneble. Ĉu vi jam vidis vulpon kun pluvombrelo?“

[redakti] Usono

La fama aktorino Susana Giménez estis cenzurita fare de la bonfara asocio "United Way", el Tampa, Florida, en kiu ŝi devis partopreni la 11-an Aprilo en evento pri la virino kaj la komunisma laboro. Susan, Oskar-premiita en 1996, kun sia kunulo la aktoro Tim Robbins, opozicias al la milito kontraŭ Irako, kaj membras en la komunumo "Artists United To Win Without War", gvidata far la aktoro Martin Sheen.

[redakti] Dungo

Susana dum dung-intervjuo: „Mi dezirus iun supran postenon kun bona salajro kaj sekretariino.“

„Ĉu vi freneziĝis?“

„Ne, ĉu tio estas kondiĉo?“

[redakti] Notoj

  1. Mi komprenas ,ke oni drinkas kiam la alkoholo videble ekefektis kaj daŭras efekti oniajn parolomanieron kaj/aŭ movojn. Alivorte. kiam oni komencas esti kaj plu estas ebria.
Content Navigation
Aliaj lingvoj