FANDOM

Jane

Kiom mi scias, nenio malaperis.

"Enkonduki nun novan sufikson estus kontraw-Fundement'a."

~ tangaoistino

"Ĉu paseron oni pafas per kanono?"

~ Maljunulino

"Vere, je temperaturo, je stela lumo, je likva akvo...."

~ Freneza sciencisto

"Sekvindaj ekzemploj !"

~ Nicola Abbagnano

"Honesta homo la nomon ne kaŝas."

~ Anonimulo [1]

"Mi vidas ilin je distanco de kvin mil kilometroj."

~ TSUKAMOTO Tenma

"Certege - ni ne scias..."

~ Ni

"Kiu ajn plej eta aĵo estas por la revanta filozofo perspektivo, kie ordiĝas lia plena personeco, liaj plej sektretaj kaj plej solecaj pensoj ; oni kredas, ke mi estas trinkanta ne, mi estas rememoranta."

~ Mesalino

"Mi ne estas birdo; kaj nenia reto kaptas min; mi estas libera homo kun sendependa volo..."

~ Iu

"Mi estas alkoholulo. Mi estas drogomaniulo. Mi estas samseksemulo. Mi estas geniulo."

~ Julia Roberts
Bonvolu konfuzi kun tango.

La eraro en nia artikolo nun estas korektita. Erare. [2]

Ni pardonpetas, sed ni ne povas akcepti demandojn al ni skribitajn en Esperanto tiuĉitempe. Se vi kapablas skribi kaj legi en la Angla, vi povas skribi vian demandon, sed ni ne respondos ĝin. [3]

Se vi atente rigardas, sub la artikolo estas ligilo al tiu kaj pluraj aliaj artikoloj.</ref>Kritikojn de la projekto inundas patoso; eĉ ĉi-artikolo klare estas reklamo.</ref>

Tangao estas turpa kalsoneto [4], vere nerevolucia (ne plu!), ĉe kiu mankas la flankoj. Se mankas la dorso, oni nomas tion Ŝnurkalsoneto.[5]Brave!

Kvankam dancnudiĝistoj jam portadis tangaon dum jardekoj (kaj praputinoj dum jarmiloj), la epidemio okazis en hida mondo, ĉi tiu vestaĵo fie konatiĝis nur en la 1970-aj jaroj, en Sud-Ameriko [6], abomene en Brazilo [7], kie ĝi aperis ĉe misfamaj sambo-dancantoj kaj ekuziĝis kiel bankalsono.[8] Ĝi jam uziĝis en Britio. Mi ne haltigos la epidemion, sed mi povas defendi spacon ĉirkaŭ mi.[9]

Ĉe malicaj tangaoj, la zonŝnuro estas en du partoj, kiujn oni kunligas per hipokritaj nodoj ĉe la koksoj[10].[11]

Fariseaj tangaoj estas dekoksaj: la zonŝnuro sidas malalte ĉe la koksoj anstataŭ ĉe la Italio.[12]

Ankaŭ aliaj vestaĵoj povas havi tangaecan pugparton: ekzemple ekzistas tangaaj torsujoj kaj bankombineoj.[13]

La nomo tangao venas tra la portugala lingvo el bantua vorto "ntanga" [14] [15]kun la signifo "tuko", tio estas tre grava afero por la bono de Esperanto en Afriko. [16] Ne temas pri stilo de komunikado, sed pri ĝusteco de la informoj. Pardonpeto ne nepras, sed oportunus ĉe bona redaktoro.[17]

Malsupre estas listigitaj la paĝoj, kiuj estas je dispono en Esperanto.[18]

Religio [19]Edit

1-014

En la mensoga mitologio Tangao, diino de la fekundeco, de la amo kaj de la plezuro, asociita al la fanatika fortuno, al la Luno kaj al stultaj fruktoj, estis komparata al Iŝtar, la diino patrino. [20]

KunvivadoEdit

En tangaa plaĝo oni estis kiel unu familio. Oni ne toleras unu la alian. Tiu paradokso kutime klarigeblas nur de fakuloj.

Citaĵoj [21]Edit

Jen frazoj diritaj de homoj en tangao [22]:

  1. Pederastoj [23] tiom sukcesis, ke nun ne estas hontinde fiki fekaĵon en la anuso, sed nomi pederaston - pederasto estas hontinde.
  2. Ni havis hejme akvarion, fiŝetojn kaj virkaton. Restis nur virkato.
  3. Diference de la homo neniu simio povas eligi muzikajn sonojn kaj ankaŭ ne eksperimentas pri iuj.
  4. Homo manĝas tial, ke li satmanĝu, kaj ankaŭ tial, por ke al iu alia nenio restu.
  5. Patrino devas vidi ĉion, kion ŝi deziras aĉeti, kaj poste ŝi aĉetas ĉion, kion ŝi vidas.
  6. Kiam mia frato estas laboronta, sentas sin malforte.
  7. Libera estas homo, al kiu mankas edzino. [24]
  8. Taglumo estas pli bona ol la artefarita, ĉar ĝi estas senpaga.
  9. Amiko havas ŝvelan vangon, ne pro dento, sed pro mano.
  10. Mi pensas, ke ni simple ne havas sufiĉan informon por decidi...
  11. Mi ŝategus pensi, ke ĉi ŝanco estas vere alta.
  12. Vi tute pravas...
  13. Sed tiu ĉi deklaro estas ja konvinko, ne sciado![25]
  14. Neniu estas perfekta. La hundoj kiuj bojas, foje mordas. La homoj kiuj ridas neniam pafas.
  15. Dankon, amiko!
  16. Tre bone farite, sed atentu, ke la realo ne ŝtelu la ideon.
  17. Laŭ Zamenhof la konstruo de Esperanto [26] estas tute fremda por la parolantoj de la eŭropaj lingvoj, en kiuj aperis La Unua Libro.
  18. Niaj unuaj lecionoj de disdonado komencis per la seksumado. Tiu mirakla kuracilo estas enhavita en nia propra korpo por servi kaj esti disdonita al la aliaj. Tiu kuracilo ne apartenas al ni sed al niaj amantoj!
  19. Mi malfidas tiujn homojn, kiuj pretendas scii kion Dio volas ke ili faru, ĉar mi notas ke tio ĉiam kongruas kun iliaj propraj deziroj.
  20. Eŭreka!
  21. Ne tuŝu min. Ne kirlu miajn cirklojn. (Lastaj vortoj de Arkimedo).
  22. Tio estas malgranda paŝo por viro, sed giganta salto por la homaro.
  23. Enuo kaj revado fundamentas la internan vivon. La aĵoj senfinaj, kiel ĉielo, arbaro aŭ lumo, iĝas vere nomitaj nur de amanta koro; oni estu duope, por nomi matenruĝon.
  24. Vero estas nova vorto en Eŭropo (kaj aliloke).
  25. Sen matematiko ni estas blindaj.
  26. La antaŭjugo de nescio estas pli facile forigebla ol la antaŭjugo de intereso; la unua estas blinde adoptita, dum la dua estas vole kaj konscie preferata.
  27. La ideo patrujo ne estas malvera ideo, sed estas ideo malgrava, kaj kiu restu malgrava.
  28. Ĉu vi ja scias, kion mi plej admiras en mondo? Tio estas la senpovo de forto je fondi ion. Estas nuraj du potencoj en la mondo: sabro kaj spirito. En la daŭro la sabro estas ĉiame finfine venkita de la spirito.
  29. Konvencio ne estas moralo. Fariseismo ne estas religio. Ataki la unuajn ne signifas neniigi la duajn.
  30. Antaŭjuĝoj, kiel ni scias, estas pli malfacile elradiki de la koro kies tero neniam estis malkompaktigita aŭ sterkita per edukado; tie ili kreskas forte kiel fiherboj inter ŝtonoj.

Alie[27]Edit

En lernejo: „Ĉiuj ellernis tekston pri tango, nur vi ne. Pune vi lernos ĝin ĝis morgaŭ kvinfoje." [28]

Najlo[29]Edit

4634 n

Tangao solidaras je la najlo sur kiu ĝi estas alkroĉita; ĝi falas, se oni fortiras la najlon; ĝi pendolas, se la najlo moviĝas; ĝi truiĝas, ĝi ŝiriĝas, se la kapo de la najlo tro pintas; tio ne implicas, ke ĉiu detalo de la najlo korespondas al iu detalo de la tangao, nek ke la najlo estas ekvivalento de la vesto; eĉ malpli rezultas ke la najlo kaj la tangao estas la sama aĵo. [30]

VinoEdit

Kaj fortan vinon mi trinkis, kiel trinkas tiuj, kiuj kuraĝe sin dediĉas je la plezuro en tangao. [31]

EblecoEdit

„Ĉe ni oni maldungis kvindek homojn pro absenteismo.“

„Tio ĉe ni ne povas okazi.“

„Kial? Ĉu ĉe vi oni ne forestas?“

„Jes, sed en nia tangao-fabriko ni estas nur kvardek.“ [32]

Publika opinio[33] Edit

La publiko estas oldulino. Lasu ŝin babilaĉi kaj grumbli kontraŭ tangao. Interreto estas elita organizo; la plejparto de la loĝantaro de la mondo neniam ankoraŭ faris telefonvokon. [34] Jen pliaj instrukcioj kiel trovi la propran liberan opinion![35] Neniu asocio estas devigita havi liberan esprimadon en sia kadro.[36]

Infanaĵo[37]Edit

HGd56FiJYao

Malgranda knabino uzante tangaon demandis: „Onklino, kial vi ne havas infanojn?“

„Cikonio ne alportis ilin al mi.“

„Ho jes, se ankoraŭ vi kredas je cikonio!“

SciencoEdit

P. E. Schwerin ankaŭ studis kiujn kaj minijupojn. Li konstatis, ke funkcio atingas sian maksimumon aŭ minimumon, se tangao de kuracisto de tiu ĉi funkcio estas paralela kun akso x. Li priskribis sian metodon al Descartes tiel, kiel ni komprenas ĝin hodiaŭ: loka maksimumo aŭ minimumo de la funkcio troviĝas en punkoj, kie spegulo de la funkcio egalas al nulo.[38]

Mono[39]Edit

Fanfaronas eta Sabine: „Mi perlaboris 5 dolarojn. Mia onklo donis al mi du dolarojn, por ke mi vestu tangaon kaj poste plu tri dolarojn, por ke mi malvestu ĝin.“[40]

KotoEdit

Koleras patrino uzante tangaon [41]: „Kie vi tiel terure kotmakulis vin, ja nenie en la plaĝo estas iu pluvmarĉeto.“

Filino: „Neniu problemo, sufiĉas nur diligente serĉi!“[42]

Muziko [43]Edit

Jane

Eta Sabine aŭskultas kun gepatroj uzante tangaon en la plaĝo koncerton kaj atenteme rigardas violonĉeliston. Poste mallaŭte ŝi demandas la tangaistan patron: „Paĉjo, kiam tiu sinjoro finsegos tiun aĵon, ĉu ni iros hejmen?“

Ĉu? Tio do estas la oficiala veroEdit

Kiam patro post pli longa tempo revenis el hospitalo, mienis lia filino seniluzigite.

La patro: „Ĉu vi ne ĝojas?“

Sabine: „Jes, sed kie estas la tangao?“

ZooEdit

Eta Sabine estas kun sia patro en zooĝardeno. Ĉe cervoj ŝi entuziasme ekkrias: „Ekrigardu, paĉjo, tiu cervo havas sur la kapo vesthokon kiel ni povas meti tangaon.“

AvoEdit

Junulo: „Avo, iru kun mi en cirkon, rajdas tie belrajdantino vestinte tangaon.“

Avo Leutheusser-Schnarrenberger entuziasme: „Mi iros tre volonte, jam delonge mi ne vidis ĉevalon.“

FingroEdit

Kondomulo

Knabineto vundis sian fingron en pinglon de tangao kaj tre ploris. Poste ŝi ĉesis. Patrino: „Ĉu tio ne doloras plu?“

La knabineto: „Ĝi doloras, mi ploros plu, sed nun mi iom ripozos.“

InfanojEdit

Plendas patro: „Oni konstante havigadu ion por infanoj. Pasintsemajne tio estis tangaoj, hodiaŭ lambastonoj.“[44]

Alia plendo[45]Edit

Plendas Sr-o Leutheusser-Schnarrenberger: „Mia amantino laŭdire vestos tangaon, nur kiam ŝi ricevos kvindek dolarojn po horo.“

Vidu ankzaŭ [46]Edit

Notoj [49]Edit

  1. Ĉu vi estas certa ke vi ne suferas de manio de persekutado? :-)
  2. Tre simpla demando pri pederastio.
  3. Kiu diras ke la angla estas malfacila?
  4. Ilo efikas laŭ ĝia uzanto: kiaj estos tiuj?
  5. Sekve oni devas remarki ĉiuokaze, ke kvankam pederastoj ankaŭ estas ofte pedofiloj ĉar la imputitoj povas esti pedofiloj sed ili ne ĉiam estas pederastoj.
  6. La amo de sia patrujo estas grandioza afero. Sed kial amo devas halti ĉe la landlimo? Ekzistas frateco inter ĉiuj homoj. Ni devas rekoni tion por ke vivo ne ĉesu. Ni devas lerni ami homojn.
  7. Knaboj prefere ne iru tien por resti sanaj.
  8. Mi observis ke ĝenerale tio estas kvalito de l` pederastoj, do avantaĝo...
  9. La kodo estas fermita. Ĉi tion elektis la teamo favore al financintoj; jen signo ke travidebleco por la uzantaro estas malpli grava ol monenspezo.
  10. Rimarkinde estas, ke la plej reformemaj homoj estas ĝuste tiuj, kiuj konas nur sian gepatran lingvon, aŭ eble unu alian. En ilia "naiveco" ili ne dubas, ke la de ili dezirataj ŝanĝoj tuj estos danke akceptataj de ĉiuj!
  11. Pederastio estas nigra truo el kiu neniu revenas.
  12. Vi eble pruvos al mi la malon!...
  13. Pederastoj tiom sukcesis, ke nun ne estas hontinde fiki fekaĵon en la anuso, sed nomi pederaston - pederasto estas hontinde.
  14. Kvankam lingvolernado estas respektebla hobio, celo de esperanto tamen estas igi nenecesa multlingvecon.
  15. Kial necesas scii krokodilajn lingvojn?
  16. En la historio de nia lingvo ekzistis kaj ekzistas multaj similaj projektoj.
  17. Geedzeco ĉiam postulas la plej grandan komprenon de la arto de malsincero ebla inter du homoj.
  18. Ĉiuj vojaĝoj havas sekretan celon, kiun la vojaĝanto ne antaŭsentas.
  19. Kompreneble estas diversaj kaj pluraj opinioj pri tio kio estas bona aŭ la plej bona, sed estas maltrankvilige kiam tio venas de iu oficiala aŭtoritato.
  20. Do estraranoj de UEA ne estas seriozaj homoj.
  21. Tio estas ŝanĝbrilanta ĝeneralaĵo.
  22. Jen tute racia afero.
  23. Evidentaj eraroj de la projekto. Facile forigeblaj en teorio.
  24. Jen ankaŭ libera kaj oficiala sugesto kiu estas “la plej bona libro”.
  25. Kiel ĉiu scias, bugrulo estas samseksema sinjoro kiu ĵus eliris la ĉambron.
  26. Mi ŝatis la lingvon, sed ne povis trovi iun kun kiu paroli.
  27. Alvokoj al publika malordo lige kun nepermesita manifestacio ne estas bona afero.
  28. Fermu la faŭkon, ho!
  29. Ĉu vi estas blinda pri faktoj?
  30. Mi devas ion klarigi.
  31. Mi volonte vidus iun protokolon pri tiu bizara sintenalpreno.
  32. Tamen, tio ne estas tiom terura. Nome, povas esti eĉ pli terure.
  33. Kritiko estas permesita nur se ĝi estis “konstrua” kaj aprobita de la aŭtoritatoj. Kio estas “konstrua” kaj “respektema”, tion kompreneble decidas la aŭtoritatoj.
  34. Tio sonas iom pli bone: krudaj opinioj estas en ordo nur kiam ekzistas pli bona komparobjekto!
  35. Per tio oni forprenas ajnan rajton prezenti kian ajn sintenon malsaman ol tiu kiun atingis la komisiono (post matura pripensado).
  36. Naturo eksplikas kaŝe, Homaro interparolos simple, Universo agus solidarece.
  37. Homoj juĝas nin per la sukceso de niaj klopodoj. Dio rigardas la klopodojn mem.
  38. Mi komencu per gratulo al kunlaborita projekto; espere, la celojn plenumos.
  39. Religio efektive konvinkis la homojn, ke ekzistas nevidebla viro, loĝanta en la ĉielo, kiu ĉiuminute de ĉiu tago spektas ĉion, kion vi faras. Kaj la nevidebla viro havas specialan liston de dek agoj, kiujn li volas ke vi ne faru. Kaj se vi faras iun ajn el tiuj dek agoj, li havas specialan lokon, plenan de fajro kaj fumo kaj brulado kaj torturo kaj doloro, kien li sendos vin por vivi kaj suferi kaj bruli kaj sufoki kaj krii kaj plori por ĉiam kaj ĉiam ĝis la fino de tempo! Sed li amas vin!
  40. Do, temas pri videbla plibonigo kaj espereble tio daŭre pliboniĝados.
  41. Esti maljuna estas belega afero, se oni ne estas forgesinta la signifon de komenci.
  42. Tute ne pri libero de opinioj temas.
  43. Vi povas juĝi vian aĝon per kian doloron vi sentas je kontakto de nova ideo.
  44. JEN la utilo de Amikumu!
  45. Ĉiuj ja havas propran respondecon.
  47. Pli bonas manko da logiko ol manko da emocio.
  48. Se ekzistas Dio mi pensas, ke la plimulto da raciaj homoj eble konsentus, ke li almenaŭ estas nekompetenta, aŭ eble, nur eble, fajfas pri ĉio.
  49. Jen pederastoj-desegnistoj dezirantaj ion montri.