Tertremo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Korvo al korvo okulon ne pikas"

~ Zamenhof pri tute alia afero, tre eble

"Korvo al korvo ne elpikas okulon"

~ Hans-Georg Kaiser plagiate
1629605.8678af34.560.jpg

"Mi petas pardonon se me iun ofendigis. Estis mia eraro ki mi ĉi tiun temon komencis"

~ Vosto

Tertremo estas tera tremo.

[redakti] Kaŭzoj

Nu, ĉiuj naturaj fenomenoj vere estas belaj. Se tertremoj okazas, do eble ili estas necesaj por la planedo. Sed ekzistas ankaŭ tia teorio, ke estas homoj, kiuj per sia akumuliĝinta malamo kaŭzas tertremojn.

[redakti] Korano

La Tertremo de Korano estas komika kantisto Hispanio. Ĝi kreskis en Korano kaj ĝi studis lingvoj. Estis al labori de au pair al Britio.

La grupo Diabéticas Akcelitaj la fichó en 1999. Ĝi vivas en Palmo (Palmo de Mallorca) , kie regentaba trinkejo en Sant Jordi, pedanía de la ĉefurbo, kvankam la trinkejo estis trapasita.

Ĝi faris konita en Hispanio por liaj parodioj de kantoj kiel Hundo't get you out of my head de Kylie Minogue (Min metas morá) aŭ Hung Up de Madonna (Prifriponu goes by kun Loli), de kiu eltiris ankaŭ klipo de vídeo|videoclip imitante al la usona kantisto. Ankaŭ estas versionado al Michael Jackson en Thriller aŭ al Beyoncé Knowles en Crazy in love inter aliaj.

En 2006 prezentis Sen razi (1a will survive) de Gloro Gaynor kaj por la somero Min iras pa Benidorm (Walking on sunshine) de Katrina & The Waves.

Dum la jaro 2006 partoprenis kiel kunlaborantino en la magacín nokta, D-Strato prezentita de Cayetana Guillén Korvo en TVE 2.

En 2007 prezentis lia unua single por la himno de la Europride 2007 nomita ¡Liberigu vin!, De la kiu ĵetis versiojn en pluraj lingvoj: anglo, kataluno, franco, italo kaj en la hispana lingvo.

En 2008 La Tertremo ĵetas lian novan kanton "Estas's my man" kaj ĝi partoprenas en la verko de teatro "Popularaj Prezoj", direktita de Antonia Sankta Johano.

Content Navigation
Aliaj lingvoj