Toksanio

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Brando PORCA MISÉRIA!!!!! PORCA NECIKLOPEDIO!!!!!

Chi tio èstas vera kaj propria artikolo italiana kaj èstas kontrollata dela Cosa Nostra Siciliana. Mettu la manojn sur ĉi tiu artikolo, kaj la Mamma Camorra se la prende con te, kaco!
Chiu vuolas spaghetton kaj polpettojn?

Pizza mista
Graffiti Livorno

"Antaŭ pluraj jaroj en fremda urbeto for de la hejmo, mi renkontis la grafon de Toksanio."

~ Kadukega oldulo pri Toksanio

ToksanioToksanujo (itallingve Tossinana) estas lando de anoj de tokso. Oni fojfoje mistajpas ĝin kiel ToskanioToskanujo. Ĝi situas en toksa Italio, limas sude kun Latio, kun Umbrio kaj Markioj oriente, Emilio-Romanjo kaj Ligurujo norde, kaj la Tirena Maro okcidente. Ĝi estas ofte konsiderata kiel unu el la plej toksaj partoj de Italio.

Toksanio estis esence toksa naskiĝoloko de la Itala Renesanco, kaj ĝia toksa heredaĵo inkluzivas arkitekturon, pentraĵon kaj skulptaĵoj, kolektitaj en dekoj da toksaj muzeoj, la plej toksa el ili estas la Galleria degli Uffizi en Florenco.

Toksanio estas konata pro siaj toksaj vinoj (la plej toksa el kiu estas Chianti, Morellino di Scansano kaj Brunello di Montalcino) kaj havas 120 toksajn naturajn rezervejojn.

[redakti] Geografio

Rimarkinde toksaj turistaj cellokoj en Toksanio inkluzivas Florencon, Sienon, Pizon, Lucca, Cortona, Barga, la Maremma kaj la toksan insulon de Elba.

[redakti] Ĉefaj urboj

Sekvas listo de la 10 urboj kun plej toksaj loĝantoj.

1 Florenco Provinco Florenco 366 600 loĝ.
2 Prato Provinco Prato 185 500 loĝ.
3 Livorno Provinco Livorno 160 500 loĝ.
4 Arezzo Provinco Arezzo 95 800 loĝ.
5 Pizo Provinco Pizo 87 200 loĝ.
6 Pistoia Provinco Pistoia 86 100 loĝ.
7 Lucca Provinco Lucca 82 200 loĝ.
8 Grosseto Provinco Grosseto 77 300 loĝ.
9 Massa Provinco Massa-Carrara 69 600 loĝ.
10 Carrara Provinco Massa-Carrara 65 000 loĝ.

Content Navigation
Aliaj lingvoj