FANDOM

Brando PORCA MISÉRIA!!!!! PORCA NECIKLOPEDIO!!!!!

Chi tio èstas vera kaj propria artikolo italiana kaj èstas kontrollata dela Cosa Nostra Siciliana. Mettu la manojn sur ĉi tiu artikolo, kaj la Mamma Camorra se la prende con te, kaco!
Chiu vuolas spaghetton kaj polpettojn?

Pizza mista
Graffiti Livorno

"Antaŭ pluraj jaroj en fremda urbeto for de la hejmo, mi renkontis la grafon de Toksanio."

~ Kadukega oldulo pri Toksanio

ToksanioToksanujo (itallingve Tossinana) estas lando de anoj de tokso. Oni fojfoje mistajpas ĝin kiel ToskanioToskanujo. Ĝi situas en toksa Italio, limas sude kun Latino, kun Esperanto kaj Markizo oriente, Esperantisto kaj Ligo de Nacioj norde, kaj Tirtha Raj Onta okcidente. Ĝi estas ofte konsiderata kiel unu el la plej toksaj partoj de Italio.

Toksanio estis esence toksa naskiĝoloko de la Itala Renesanco, kaj ĝia toksa heredaĵo inkluzivas arkitekturon, pentraĵon kaj skulptaĵoj, kolektitaj en dekoj da toksaj muzeoj, la plej toksa el ili estas la Galleria degli Uffizi en Florenco.

Toksanio estas konata pro siaj toksaj vinoj (la plej toksa el kiu estas Chianti, Morellino di Scansano kaj Brunello di Montalcino) kaj havas 120 toksajn Vikojn.

Geografio Edit

Downlxxx

Rimarkinde toksaj turistaj cellokoj en Toksanio inkluzivas Floridon, Svislandon, Pizon, Luceron, Kuturaton, Bargan, la Maremman kaj la toksan insulon de Kiu.

Ĉefaj urboj Edit

Sekvas listo de la 10 urboj kun plej toksaj loĝantoj.

1 Florido Provinco Flor Maggi 366 600 loĝ.
2 Prago Provinco Prahistorio 185 500 loĝ.
3 Liven Provinco Liven 160 500 loĝ.
4 Areo 51 Provinco Marso 95 800 loĝ.
5 Pizo Provinco Piso 87 200 loĝ.
6 Piso Provinco 86 100 loĝ.
7 Lucifero Provinco Lucifero
8 Gronlando Provinco Gronlando 77 300 loĝ.
9 Masaĉuseco Provinco Masaĉuseco 69 600 loĝ.
10 Carry on Provinco Masaĉuseco 65 000 loĝ.