Trabanto

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
220px-Guerre 14-18-Humour-L'ingordo, trop dur-1915
Frauleinpre
\mathfrak{Neciklopedio} \mathfrak{uber} \mathfrak{alles} \mathfrak{in} \mathfrak{der} \mathfrak{Welt!!!}

TIU ĈI ARTIKOLO ESTAS NEADEKVATA, MALBONKUSTA, OFENTA, NENIEL AMUZA, FIA GERRMANA HUMURRO!!!
Ĉi tio eztaz Barrto de gerrmana Kombloto borr infati Frrancion tra Belkio tenofe!!!
Atentu! La aŭtoro eple jam folis zensukseße fiki iun Frauleinon...

"Ora ŝlosilo ĉion malfermas"

~ Zamenhof pri trabantaj pordoj

"And people are trying to convince me that esperantists aren't pederasts, yet they are not embarrassed to make that kind of jokes public"

~ Oscar Wilde pri ĉi tiu artikolo

"La sola respondo quan me povas donar a ca questiono esas 'forsan.'"

~ Idisto

Trabanto estis la gloro de GDR-a industrio! Trabanto estas bonega - alloga - elstara.... sukcesa... klarpensa... profesia.... gratulinda.... ktp. ktp. ktp. ktp. ktp. ktp. brila... perfekta... ekscelenta... kulmina... supera....... ktp. ktp. ktp. ktp. ktp. ktp.

La originalaj projektoj de Trabanto estis sekretaj kaj oni detruis ilin por ke usonaj spionoj ne akiros ĝin.

La plej frua feka teksto pri Trabantoj (tiam Trabontoj) en okcidento ŝajnas estis sekreta mikrofilmo kiun Pentagono ekakiris en frua 1950-a jardeko, interpretita de profesoro Giuseppe Belluzzo, italan scienciston kaj iama itala Ministro de Nacia Ekonomio sub la Mussolini-reĝimo. Li asertis ke "specoj de superaŭtomobiloj estis dizajnitaj kaj studitaj en Germanio kaj Italio jam 1942".

La saman monaton, orienta germana inĝeniero Rudolf Schriever, kiu ĵus fuĝis el DDR, donis intervjuon al germana novaĵmagazino Der Spiegel en kiu li asertis ke li dizajnis motoron funkciigitan por cirkla aŭtomobilo de rotaciado de turbinoklingoj 49 tmf (15 megatonoj) en potenco. Li diris ke la projekto estis evoluigita fare de li kaj lia teamo sur la Prago-fabrikejo de BMW ĝis aprilo 1945, kiam li fuĝis de Ĉeĥoslovakio. Liaj dezajnoj por la aŭtomobilo kaj modelo estis ŝtelitaj de sia ateliero en Bremerhaven-Lehe en 1948. Ĉeĥaj agentoj konstruis lian motoron por "fremda potenco". Ĉeĥoj fakte metis tiujn motorojn en aŭtoj Skoda kaj orientaj germanoj en Trabantoj.
Trabant

Trabinto

[redakti] Gramatike

Kiel oni nomas malnovan Trabanton? Trabinto!

[redakti] Manlibro

Kio okupis la lastajn paĝojn en manlibro pri uzado de Trabant? Horaro de trajnoj kaj busoj.

Image006

Unua trabanto el nazia kosmoŝipo

[redakti] Prezo

-- Kiel vi duobligos la prezon de aŭtomobilo Trabant?
-- Vi plenigas la benzinujon de Trabant.

[redakti] Post unuiĝo

Tuj post la germana unuiĝo Trabant-posedanto ŝoforas en Germanio. Foje jen, lia aŭtomobilo ekstertoras sur la vojo. La Trabant-posedanto elvenas, kaj dum horoj li manipuladas la motoron. Fine li decidas haltigi iun, kaj transportigi sin en la plej proksiman urbon. Post kelkaj minutoj li mansigne haltigas iun Ferari-on, kiu akceptas treni la Trabanton en la plej proksiman riparejon. Ili ligas la aŭteton al la forta sportaŭtomobilo, kaj ili ekkuregas. La Trabant-posedanto tre ĝuas la situacion, char li ĝis nun neniam veturegis per tia rapideco. Post duonhoro preterveturas ilin Porsche, kaj ĝia ŝoforo montras perfingre ion al la Ferraristo. Nu, tiu eknervozas kaj ŝaltas la maksimuman rapidecon. La Trabant-posedanto timiĝas kaj hupas, por ke tiuj malrapidiĝu, sed tiuj komplete preteratentas lin. Ili preterflugas benzinstacion, kie la benzinstaciisto teruriĝinte rigardas ilin. Post ilia forapero li enkuras la konstruaĵon por telefoni al la sekva benzinstaciisto:

-- Ho, tion vi devas vidi! Ili triope konkursas! Porche kaj Ferrari unu apud la alia, kaj strikte sekvante ilin Trabanto, kiu daŭre hupas, ĉar tiuj du ne lasas lin antaŭi.

[redakti] Aliflanke

-- Kiel okazis la akcidento? -- estas enketata viro en la akcidenta ambulanco.
-- Mi veturis per mia Trabanto, kaj preterveturis min Porsche.
-- Sed tio ne kaǔzas akcidenton!
-- Vere en si mem tio ne, sed mi hazarde kredis, ke mi haltis, kaj mi elaǔtiĝis.
3234 a

Orientgermanaj aŭtoj estis sekuraj. Ili ne kapablis eĉ damaĝi blondulinojn!

[redakti] Idistino

Dulcibella Idino, 106-yara muliero, divenis l' unesma persono quaiu voyajhas en trabanto ye la rapideso de 174 km/h. La idistanianino, quiu voyajis en la vehiklo quiel pilotisto, esis invitita vehar trifoye cirkum la konkurs-cirkuito por automobili de Brademburgio por celebrar shia nasktagon numero 106.

La retretinto klarigis ke shi amas la rapideson k ke ofte shi demandas al sua flegistino vehar plue rapide. Tio estas pro ke la muliero esis probo-pilotisto dum la duesma mondo milito.

L'automobilo ube la avino voyajhis esis Trabanto, povoza vehiklo. Oni adportis la mulieron de shia rulanta segho al automobilo, shi metis la kaskon, oni asekuris shin ye la segho, kaj shi preparesis por acelerar admaxime.

“Me sentis me tre jhoyoza kiamde mi trakuris la cirkuiton, sed nultempe me timis. Chiampre l'automobili plezabis al me ek la sensaciono pri voyajhar tielte rapide esis nekredebla”, deklaris Dulcibella al jhurnalo Mail kiamde shi finis la voyon. “Lo maxim bona esis voyajhar tre rapide sur la rekti. Mi atingis ghis plu ol cent sepadek kilometrojn po horo”, dicis la jhentila damo.

Laste dicis Dulcibella, “Me ne povas kredar kiamde ili dicis al me ke tio esus eventor. Me ne povas rimemorar plu bonan naskotagan donacajhon ol tiu”.

Content Navigation