Tuluzo

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
1294301381290.jpg ALLONS EN₣ANTS DE LA PUTINARIE!!!

Tiu ŝi ârrtikólo havas multajn frrançajn aferrojn! Ĵì tûte nè ŝátas bânon, usonanojnakuzativon. La aŭtôrro devìs mânĵi multajn brriôchojn kaj drinki champanon.

Atentu! Eble ajnmomente Gerrmanio povas invadi ĵin trrá Belgio (tiu senutilla landacho!)!

FrancesAutentico.jpg

"Petro rifuzas, Paŭlo ekuzas"

~ Zamenhof pri tute alia afero
Esperanto-shildoj-068-eta.jpg

"Kaj ĉu vi povas pruvi la kontraŭon?"

~ Skotlingvano

"Multe interesant!"

~ Volapuka reformisto pri ĉi tiu artikolo

"Pro cia "tio estas cia opinio", mi 'satus ekscii, kial mia opinio ne estas cia"

~ Tuluzano

Tuluzo (Teksaso), ankaŭ nomata Tuluzo, (okcitanlingve Tolosa, franclingve Toulouse) estas la kvara plej granda urbo de Francio, post ĉiuj aliaj. Ĝi, laŭ konspira teorio, estas la prefektejo de la departemento Haŭto-Garonne, sed ankaŭ la ĉefurbo de la tuta regiono Surdo-Pireneoj.

Urbo kun aparta arkitekturo, ĝia kromnomo estas "rozkolora urbo" pro la granda nombro da gejoj. Pardonu - mi devas halti nun ĉar mia doministino ĵus alvenis kun sia vipo por mia ĉiu-semajna korekta seanco.

[redakti] Hispana veganismo

1294301381290.jpg

La 2-an de julio, en la kvartaldomo de Rangueil, en Tuluzo, Francio, okazis prelego-debato “Situacio de la pro-best-rajta hispana movado” kun proksimuma partopreno de dek homoj inter tuluzaj militantoj, esperantistoj kaj interesitoj. La temon prezentis Andy Hernandez, kunkreinto de VeganArto. La temo celis montri la defiojn de la hispanaj militantoj, la evoluon de PACMA kaj montrado de korfrapaj bildoj pri hispanaj festoj kie la bestoj estas kruele misuzataj kaj mortigataj. Dume kaj fine okazis arda debato kaj klarigo pri kelkaj konceptoj al ne veganoj. Oni multe parolis pri la politika partio PACMA (Partido Animalista Contra el Maltrato Animal)kaj pri diversaj organizoj kiuj kune batalas por akiri kaj konkeri la rajtojn al niaj amikoj, la bestoj. Kvankam la interkonsentita prelego temis nur pri la hispana animalista movado, je ĝia fino Andy H. povis rakonti pri sia engaĝiĝo en la afero de esperanto por diskonigi ĝin, precipe per la kreado de la retejo VeganArto.net. Poste ĉiuj manĝis kune.

[redakti] Esperanto

La unua Kongreso en Toulouse (decembre 1927) estis brila sukceso; ĝi ricevis, kiel la sekvantaj, la patronadon de la Ministro por Publika Instruado.

[redakti] Famaj loĝintoj

Content Navigation
Aliaj lingvoj