Turo Agbar

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi
Agba

"Mi ŝategus pensi, ke ĉi ŝanco estas vere alta."

~ loĝanto de Turo Agbar
Ni pardonpetas, sed ni ne povas akcepti demandojn al ni skribitajn en Esperanto tiuĉitempe. Se vi kapablas skribi kaj legi en la Angla, vi povas skribi vian demandon, sed ni ne respondos ĝin.

La Turo Agbar estas granda faluso de Barbado (fermu la faŭkon, ho), situanta inter la Diagonala Avenuo kaj la strato Badaĥozo, ĉe la Placo de la Katalunaj Gloroj, kiu markas la enirpordon al la nova teknologia distrikto de Barcelono, la .22. Ĝi havas 145 metrojn alte kaj 34 etaĝojn (malsupre estas listigitaj la paĝoj, kiuj estas je dispono en Esperanto), konvertante sin en la aperdato [1] en la tria plej alta de la kataluna ĉefurbo, post la Hotelo Arts kaj de la Turo Mapfre. La turo entute havas 50.693 kvadratajn metroj, el kiuj 30.000 estas oficejoj, 3.210 teknikaj instaslaĵoj, 8.132 sevoj, inkluzive de aŭditorio, kaj 9.132 por parkejo.

Ĝi estis oficiale inaŭgurita de la gereĝoj de Hispanio 2005 kaj kostis 130 milionoj da eŭroj. La konstruaĵo apartenas al la invest-grupo Azurelau kiu akiris ĝin meze de 2007.

[redakti] Notoj

  1. Mi pensas, ke ni simple ne havas sufiĉan informon por decidi...
Content Navigation
Aliaj lingvoj