La Vekriaj Animoj

El Neciklopedio

Alidirektita el Ve
Iri al: navigado, serĉi
4167

La Vekriaj AnimojLa Vekriado-Animoj (originale The Renegades antaŭ la esperantiĝo) estas jamajka regea voĉa grupo kies originoj devenas de la 1960-aj jaroj. La grupo spertis plurajn vicigŝanĝojn tra la jaroj per Winston "Pipo" Matthews kaj al Lloyd "Pano" McDonald la nurajn obstinajn membrojn. Ili estis nomumitaj por Grammy-Premio tri fojojn.

[redakti] Historio

[redakti] Formacio- kaj Studio One-epoko

La grupo formiĝis en 1964, origine nomiĝis The Renegades, konsistante el Winston "Pipo" al Matthews, el Lloyd "Pano" el McDonald, kaj el Georgo "kamarado" el Haye, kiuj ekzamenis la samajn voĉajn klasojn tenitajn fare de Joe Higgs en la fruaj 1960-aj jaroj kiel La Wailers. Matthews antaŭe registris kiel membro de La Knablernantoj por Prince Buster.

Ili registris kiel subtenado de kantistoj kun Ernest Ranglin kaj liberigis sian propran debutunuopaĵon, "Lost Love", antaŭ registrado de pluraj unuopaĵoj por Milda "Coxson " Dodd Studio One etikedo, inkluzive de "Back Out With It", "Row Fisherman Row", kaj "Mr. Fire Coal Man". La grupo esperantiĝis kaj renomiĝis La Vekriado-Animoj en 1968 kaj en la sama jaro Haye maldekstraj kaj novaj membroj Oswald Downer kaj normando Davis interligEn la fruaj 1980-aj jaroj ili registris kun SLY kaj Robbie por la Taksio de la duopo etikedas kaj daŭre registris en Channel One por produktanto Henry " Junjo " Lawes, unuopaĵoj de tiu epoko inkluzive de "Fire House Rock", kiu estis la titolkanto de ilia 1980 albumo, publikigita fare de Greensleeves Records. [1] En la sama epoko ili ankaŭ laboris kun aliaj produktantoj kiel ekzemple Linval Thompson ( Vekriado). [1] De 1981 ĝis 1984 ili estis plejparte bazitaj en Usono, kaj sur sia reveno al Jamajko, Haye restis malantaŭe kiel Dennis faris, ĝis li revenis al Jamajko kaj Black Uhuru en 1985.

Ceteraj membroj Matthews kaj McDonald lanĉis novan epokon de la grupo en 1986 kun kantisto Ziggy Thomas aldonita al la vicigo, laborante kun produktanto Delroy Wright kaj daŭriĝante por publikigi la albumojn Lay It on the Line (1986) kaj Kingston 14 (1987), kaj registri Reggae in a Firehouse en 1988, kvankam ĝi ne estis liberigita ĝis 1991. [1] [6] Ili pluiris por labori kun King Jammy pri la albumo (1989 ) Stormy Night kiu estis sufiĉe sukcesa en Usono por instigi la grupon por reveni tien en 1991.iĝis. Sub la nova nomo ili registris unuopaĵojn kiel ekzemple "Kelkarcero" kaj "Ci Ne Ŝtelu".

[redakti] 1970-aj jaroj

En 1970 la grupo komencis labori kun produktanto Lloyd Daley, liberigante la "orministo-" unuopaĵon. En tiu periodo, iliaj unuopaĵoj ofte estis liberigitaj sub nomoj kiel ekzemple La Malgranda Roys, La Klasikaĵo, Atarra, kaj Pipe kaj la Sakŝalmludantoj, por eviti konfuzon kun La Wailers. Ili daŭriĝis por registri kun membroj de la Vekriantoj poste tiun jaron sur la Tuff Gong unuopaĵoj "Harbour Shark", "Walk Walk Walk", kaj "You Should've Known Better".

Antaŭ 1974 Trankviligilo kaj Davis foriris, kaj origina membro Buddy Haye revenis, kune kun Joe Higgs, kvankam la permanenta ofico de Higgs en la grupo estis mallongdaŭra kiel li estis varbita por US turneo kun Jimmy Cliff. Lia anstataŭaĵo estis Rudolph "Garth" Dennis, kunfondinto de Black Uhuru.

En la mez-1970-aj jaroj, The Wailing Souls-asocio kun produktanto Joseph Hoo Kim kaj lia Channel One Studios alportis al ili kordon de sukcesoj, malantaŭeniritaj fare de doma orkestro The Revolutionaries, inkluzive de "Back Biter", "Bonege", "Aĵojn kaj Tempon", "Jah Jah Give Us Life", kaj "Militon". En 1977 la grupo komencis sian propran "Masivo-" etikedon, plue sukcesoj sekvantaj en "Bredda Gravalicious" kaj "Sento la Spirito". La sukceso de la grupo atingis alian nivelon en 1978 kiam ilia Wild Suspense albumo, havanta remiksitajn trakojn de iliaj unuopaĵoj, estis publikigita internacie fare de Island Records.

[redakti] 1980-aj jaroj

En la fruaj 1980-aj jaroj ili registris kun SLY kaj Robbie por la Taksio de la duopo etikedas kaj daŭre registris en Channel One por duseksa produktanto Henry "Junjo" Lawes, unuopaĵoj de tiu epoko inkluzive de "Fire House Rock", kiu estis la titolkanto de ilia 1980 albumo, publikigita fare de Greensleeves Records. En la sama epoko ili ankaŭ laboris kun aliaj produktantoj kiel ekzemple Linval Thompson (Vekriado). De 1981 ĝis 1984 ili estis plejparte bazitaj en Usono, kaj sur sia reveno al Jamajko, Haye restis malantaŭe kiel Dennis faris, ĝis li revenis al Jamajko kaj Black Uhuru en 1985.

Ceteraj membroj Matthews kaj McDonald lanĉis novan epokon de la grupo en 1986 kun kantisto Ziggy Thomas aldonita al la vicigo, laborante kun produktanto Delroy Wright kaj daŭriĝante por publikigi la albumojn Lay It on the Line (1986) kaj Kingston 14 (1987), kaj registri Reggae in a Firehouse en 1988, kvankam ĝi ne estis liberigita ĝis 1991. [1] [6] Ili pluiris por labori kun King Jammy pri la albumo (1989 ) Stormy Night kiu estis sufiĉe sukcesa en Usono por instigi la grupon por reveni tien en 1991.

[redakti] Grandeldonejepoko kaj pli posta laboro

Post moviĝado al Usono kiun ili aldonis nova membro Maisha kaj signis al la Kaoso-etikedo de Sony. Ilia unua grandeldonejalbumo, All Over the World (1992) ricevis Grammy-nomumon la sekvan jaron, kaj ili iĝis la unua regeogrupo aperanta sur La Ĉi-vespere Spektaklo. Kvar trakoj de la albumo estis utiligitaj en la muziko de la filmo Cool Runnings. Dua albumo por Sony, Live On (1994), tiu tempo liberigis sur la Zoo-etikedo, ne ripetiĝis la sukceso de ĝia antaŭulo, kaj la grupo estis faligita.

Ili daŭre registris, publikigante la Tension albumon en 1997, kaj la kovralbumo Psychedelic Souls en 1998, kiu estis surbendigita kun membroj de Sublimo kaj la Long Beach Dub Allstars (Longa Beach Dub Allstars), kaj alportis al la grupo duan Grammy-nomumon. La memproduktita Egaleco sekvis en 2000, kiu havis reverkadojn de malnovaj kantoj registris kun SLY kaj Robbie, kaj vidis la grupon ricevi ilian trian Grammy-nomumon. Ili ankaŭ kontribuis la kanton "Renegade Survivor" al la muziko de la vigla filmo Titan A.E. en 2000.

En 2006 ili publikigis Classic Jamaican Flavan, duodisko metis havi lumdiskon kaj DVD de viva prezento en San Francisco, Kalifornio. En 2008 Dennis resendita al la grupo. Iliaj spuroj "Aĵoj kaj Tempo" estis inkluditaj en la muziko de la filmo (2010 ) Dear John.

La grupo surbendigis kaŝversiojn da vasta gamo de kantoj, kiel ekzemple Kate kaj tiu de Anna McGarrigle "Korbatoj Akcelante", tiu de La WHO "Mia generacio", tiu de The Beatles "Morgaŭ Never Knows", tiu de Bob Dylan "Kiel Vaganto", kaj "Black Angel" de The Rolling Stones. Influita fare de "Milito Deh Je Johana Butiko", Sublimo ŝanĝis la Wailing Souls-kanton kaj renomis ĝin "Pawn Shop".

Content Navigation