Village People

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Tia kanzono estas maldeca kaj hontinda"

~ Usonano pri ia kanzono de Village People

"En ĉiu transloĝiĝo estas parto de ruiniĝo"

~ Zamenhof pri supra usonano
The Village People (france Vilaĝa Poplo) estas franca muzikgrupo. Ili komponis Marseljezon, kaj aliajn parojn de SAT-kanto, kiuj taŭgas por alparoli Dion aŭ por insulti.
Village People

La grupo en Faŝismaj Vestoj

La kanzonaro de la grupo estas naciisma (eĉ instigas al sanga malamo de malamikaj eksterlandanoj). Ne temas nur pri francismo sed pri ideologia pozicio. La muziko "In The Navy" (t.e., En Mararmeo) laŭdas la militismon kaj "YMCA" (angla mallongigo al Kristana Asocio de Junaj Viroj) postulas ke junuloj iĝu kristanaj fundamentalistoj. Krom ŝovinisma, la grupo estas masklisma kaj forte atakas la samseksamon per muziko "Macho Man" (t.e., Maskla Viro).

Unu ĉapitro de Sternstunden der Menschheit de Stefan Zweig temas pri la ekesto de Village People.

La devenaj membroj estis:

47 os
Gramboekcd

KD de Village People

[redakti] Village People kaj Esperanto

La faŝisma kanzono YMCA de Village People longan tempon estis la oficiala himno de Esperanto. Ankoraŭ en 1903 Zamenhof en respondo al siaj subuloj diris ke tiu muziko estis perfekta al esperanto-movado ĉar ĝi estas profunde religia. Ĝis hodiaŭ estas YMCA-ESPERANTO-KLUBO en Senegalo.

[redakti] Stelo

En la jaro 2008 ili akiris verdan stelon sur Trotuaro de famo en Holivudo

[redakti] Sovetunio

La fifama KGB, sekreta polico de Sovetunio spionis la Vilaĝan Popolon. Ĵus publikitaj KGB-raportoj diras:

Village People — американская диско-группа, образованная в 1977 году французским композитором Жаком Морали и наиболее известная по своим хитам Macho Man, Y.M.C.A., Go West, In the Navy. Коллектив группы также очень запоминается своими сценическими костюмами, среди которых полицейский (Виктор Уиллис), индеец (Филип Роуз), ковбой (Рэнди Джонс), строительный рабочий (Дэвид Ходо), байкер (Гленн Хьюз) и морской пехотинец (Алекс Брайли). Первоначально создавалась как группа, ориентированная на гей-аудиторию, но со временем стала одним из самых популярных музыкальных коллективов конца 1970-х годов. В настоящее время общее количество проданных ими альбомов превысило 85 миллионов.

[redakti] Omaĝo

Ekzistas urbo nomita Village People en Francio.

Content Navigation