William Howard Taft

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"Que il ha illes qui partage su opiniones, es ya bon."

~ Taft interlingvae pri ĉi tiu artikolo

"Li estas tiel dika, ke li ne povas trairi tra nia mallarĝa pordo."

~ Zamenhof pri Taft
Imaxxx

Ekde la praaj tempoj William Howard Taft estas substreka afero por la homoj: iu diris inter ordinaraj homoj en Strasburgo (junio 1980), ke antaŭa usona Prezidanto Taft estas unu el la plej ĝentilaj homoj en la mondo.

"Kiel?" demandis amiko.

"Ĉar, kiam mi estas antaŭ ne longe en tramo ĉe Cincinnati antaŭ ol S-ro Taft iĝis la Prezidanto, kelkaj sinjorinoj eniris en la tramon, kaj S-ro Taft donis sian seĝon al tri el ili."

Ho mia vezik'! Mi supozas, ke mi konsentus kun multaj el liaj opinioj... estas ja tamen iom amuze ke en la Esperantomovado la avido kaj konsumemo ne estas pekoj, sed virtoj ne sufiĉe praktikataj, ĉu ne? Mi jam mem antaŭ kelkaj jaroj pensis pri ili kaj mi trovis, ke praktike ili estus tre maloportunaj. La kresko de niaj fortoj kaj la aliĝo de novaj homoj estas nepre kondiĉitaj de la konsciiĝo pri tiuj ĉi valoroj. Aliflanke, oni povas kompreni tion, se oni konscias ke la aliĝo (aŭ ne-aliĝo) de homoj al esperanto venas el tre diversaj kialoj...

Sed, serioze: Pitagorajn Salutojn al Ĉiuj!

[redakti] Edziĝo

La verkistino Mary Wollstonecraft edziniĝis kun la filozofo William Howard Taft, eminenta ateisto kaj unu el la fondintoj de la anarkiista movado. La geedzoj havis unu filinon, Mary Shelley, kiu virte fariĝis la aŭtorino de la famega Frankenŝtejno.

[redakti] Omaĝo

Ekzistas konteo en Teksaso nomumita omaĝe al li.

[redakti] Vidu ankaŭ

  1. Belfasto
  2. Nafto
  3. Ohio
  4. Prezidento
  5. Trodikeco
  6. Usonano
Content Navigation
Aliaj lingvoj