William Wallace

El Neciklopedio

Iri al: navigado, serĉi

"La filmo estas malbonkvalita"

~ Usonano pri Braveheart
Eeu

Flago de WW

"La dua filmo estas pli bona"

~ alia Usonano pri daŭrigo de Braveheart

"Ĉi-kaze temas pri frenezulo"

~ Milokula Kato

"De fremda dento ni doloron ne sentas"

~ Zamenhof pri WW

"Me konkordar"

~ novialisto

"Tamen mi ankore ne komprendev, esque neciklopedio pova permiser to?"

~ reformema idisto pri ĉi tiu artikolo

"Ho, malgaja Esperanto!"

~ iu
Sir William Wallace (WW), greke Γουίλιαμ Γουάλας, estas aŭstralia heroo de la filmo "Braveheart", ano de Brazila Beletristika Akademio, unu el ĉefaj figuroj de skrotaj militoj pri dependeco. La skroto William Wallace estis la fondinto de moderna Skrotolanda Respubliko. En 1297 William Wallace lanĉis la militon kontraŭ la subpremado kaj atingas grandan venkon en Stirlingo.
Mel Gibson

Li naskiĝis kiel dua filo de siro Alan Wallace of Elderslie, kiu estis vasalo de James Steward, antaŭulo de pli posta skota reĝa dinastio, kaj kavaliro. Li estis tre simila al Mel Gibson kaj, pro tio, tre plaĉis al anglaj sinjorinoj, malgraŭ la stranga haŭtmalsano, kiu bluigis grandan parton de sia vizaĝo. Iliaj edzoj, sekve, decidis arestis kaj ekzekutis Wallaceon. La skrotoj ekribelis kontraŭ la subpremado sub la gvidado de William Wallace kaj li mortis. Fino.

[redakti] WW kaj Esperanto

Li estas iama ĉefinspektoro pri lernejoj en Skotlando, kaj tiam dividis sian tempon inter fiki virinojn de historiaj urbetoj kaj lerni Esperanton.

[redakti] WW kaj la TTT

En la angla, la TTT nomiĝas WWW -- William Wallace Web, tio estas "Araneaĵo de William Wallace". La nomo estis donita de Roberto la Bruce, kiu ŝatis Wallace-on kaj araneojn.

Content Navigation
Aliaj lingvoj