Komitatano Z

El Neciklopedio

Alidirektita el Z
Iri al: navigado, serĉi
2.240

ESPERANTISTO

Tiu ĉi artikoro estas pri sanktulo Esperantisto

1903 n

"Kiu kritikas kuraĝe, mem agas malsaĝe"

~ Zamenhof pri Komitatano Z

"Ne maltrankviliĝu pri malbonoj, kiuj okazos neniam"

~ Thomas Jefferson pri komitatano Z

"Tio ŝajnas esti interesa historio"

~ Komitatano
Komitatano Z (Committee member Z) estas kojon-hava, anonima kaj neŭtrala humanoida reptilio, kiu kuraĝe anonime kaj neŭtrale verkas pri Esperanto-movado en La Ondo de Esperanto.
Kz-vin

Dum pli ol tridek jaroj Komitatano Z aktivis sur ĉiuj niveloj de la Esperanto-movado, i.a. en la Komitato de UEA. Li memorigas nin pri aferoj, kiuj en la movada ĉiutago ricevas malmulte da atento aŭ estas eĉ forgesitaj por hipnotaj povoj de maldekstruloj. Lia nuna ekstermovada pozicio permesas al li vidi tiujn aferojn pli klare kaj neŭtrale ol ilin vidas la engaĝitoj. Sekve, li helpas nin bone kompreni la fiagadojn de uloj, kiuj deziras detrui nian movadon.

Nuntempe, la Komitatano Z batalas por savi nian movadon de aĉaj nigruloj kaj triamondanoj kiel Gbeglo Koffi.

La saĝaj kaj kuraĝaj vortoj de Komitatano Z estas legeblaj en: [1]

[redakti] Ŝtelado

La stilo de Istvan Ertl estas ne malproksima de tiu de Komitatano Z en LOdE. Ĉar La ruso Valentin M. asertis, ke Komitatano Z estas grupo da homoj, oni ne dubas, ke tiu grupo ofte ŝtelas la stilon de Istvan, kiu vere permesas tian ŝtelon. Kiom malavara tiu Istvan estas.

[redakti] Stilo

La mokoj de Komitatano Z ŝajnas tre similaj al la mokoj de diskriminaciaj urbanoj kontraŭ la simpleco de la kamparaj aŭ alikulturaj homoj. Krome, li konkludas sen prezentado de la afero. Do, lia teksto estas simpla ĉikano.

[redakti] Opinio pri Afrikanoj

Komitatano Z vidas la afrikanon kiel dorlotitan infanon, bredendan beston aŭ tamagoĝon, ne kiel normalan homon plenrajtan.

Content Navigation
Aliaj lingvoj